Wie heeft ook van die "prettig gestoorde"ouders?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flubber
Berichten: 261
Geregistreerd: 04-07-03

Wie heeft ook van die "prettig gestoorde"ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 11:13

Hoi
Heb een toppertje van een moeder!!Is niet alleen mn moeder,maar ook nog eens mn beste vriendin,..beter kan toch niet OK dan!
Een leuke bijkomstigheid van haar vind ik dat ze nog steeds "lekker gek" is en lig dus regelmatig helemaal in een deuk met haar
ff wat voorbeelden.:

Ging met mn moeder en dochtertje naar de Ikea.Na een tijdje shoppen besloten we wat te gaan drinken.Wij dus lekker aan de bak koffie en mn meissie aan de fristi.Zegt mams ineens: wachten jullie even hier,..ga nog ff naar de speelgoedafdeling,.ben zo terug(?!?)
hmm,..wist niet wat ze daar moest zoeken maar oke,.mischien wou zn wel een kadootje kopen voor mn kleine meid. maar goed,.wij dus wachten en wachten,.maar nee hoor,...mams was verdwenen
Na een half uur was ik t wachten zo zat dat ik maar besloot om haar te gaan zoeken op de speelgoedafdeling.Loop ik daar dus,..en mams was nog steeds niet te zien.loop ik ineens langs een stelling en springt mams ineens te voorschijn met een vergiet op haar kop en een eierklutser in haar hand!! Haha!
ik dus: mams,..wat doe jij nou?ik schrik me rot Boos! en wat moet je in godsnaam met die vergiet op je kop en die eierklutser in je hand?
zegt zij heel droog: hihihihihi ja sorry,..maar ik was de kluts ff kwijt Haha! (daarom die eierklutser_ whahahah je kon me toen echt opvegen!!Had je de gezichten van de andere mensen eens moeten zien!!whahaah

nog zo'n voorbeeld: mams had net de boompjes op haar balkon ff gekortwiekt met een snoeisnaar,maar had de snoeischaar per ongeluk buiten laten liggen.
Ondertussen had ze visite gekregen en t hele hok zat dus vol(inclusief ik dus)Begint t ineens super-hard te regenen en mams vliegt dus naar buiten om haar snoeischaar te pakken voor dat ie ging roesten.Wil ze naar binnen lopen,..maar bleef ineens staan bij de deur.Wat was er nou?er hing ineen 1 spinnendraadje voor haar snufferd.Begint ze ineens te grijnzen,..trekt een stalen gezicht,pakt de snoeischaar en knipt t spinne-draadje door met de woorden:"En hierbij verklaar ik officieel mijn huis voor geopend!! Haha! Waarop ze een hele speech afstak !!!
Je had de visite moeten zien kijken joh!!Iedereen lach echt helemaal vlak van t lachen,.al was t alleen maar om hoe mn moeder t zei met haar stalen gezicht!!Was daarna een heel gezellig avondje geworden hahah.echt iedereen was melig!
Ben ik nu de enige met zo'n super-melige moeder????
nogmaals,..mams,..je bent super!!! OK dan!

elke gek heeft zijn gebrek!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Amazonbot, Casca, Eelmo, Esther, Eva1975, GrapeshotBot, kimberly1995, Lizzy__87, manonutjuh, nafkedemi, nimbletje, Nouki_poek, Speirs, Traiectum, x_Elise en 123 bezoekers