Vriend weer terug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Vriend weer terug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 11:48

zoals misschien sommige hier wel weten, heb ik een tijd een vriend gehad. T duurde 3 en halve maand, t is uit gegaan omdat hij niet van de XTC-pillen af kon blijven en ik dus het gevoel had dat de pilletjes voor mij gingen. Daar werd hij kwaad over en toen is het uit gegaan.

Dat is nu bijna een maand geleden. Nou was ik 2 weken geleden uit en toen heb ik weer de hele avond met hem gezoend, t voelde weer zo goed aan!! en sinds 3 weken heeft hij geen pillen meer geslikt, ik weet dat dat een korte tijd is, te kort om te geloven dat hij er vanaf kan blijven. Maar ik heb m deze kans gegeven en nu hebben we sinds een week weer wat, ik ben heel blij dat ik hem weer terug heb want ik hou egt heel veel van hem maar heb ik volgens jullie juist gehandeld??

kus saskia

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 12:28

ik heb hetzelfde probleem gehad ik hield ook van iemand gehad die zwaar verslaafd was, maar mensuh die ik ken hielden zoveel van die jongens dat ze gewoon zelf ook gingen gebruiken. Ik weet hoe moeilijk het is maar neem van mij aan zodra hij weer gaat gebruiken (achter je rug om) meteen dumpen dan weet je nu ECHT dat pilllen belangrijker voor hem zijn dan JIJ!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 13:56

Gefeliciteerd hoor meissie, en ja, het zal toch afwachten blijven.... Haha!

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 14:54

Zoiets dergelijks ook gehad......jaren aan verspild, energie gekost, ruzies...enz enz uiteindelijk verbroken....hij kon toch niet aan z'n woord houden en is doorgegaan.
Maar daar kom je achter als je ouder bent, hoe dat zit. In mijn ogen, verspilde jaren.
Suc-6

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 15:44

pff wat ben ik blij dat mijn vriend net zo tegen drugs is als ik ben.

Tuurlijk hebben we weleens een stickie gerookt, nou ja ik 1 trekkie, ik vond het zo vies Misselijk

Verder ben ik superantidrugs, ik heb verder nog nooit wat uitgeprobeerd en dat ben ik ook niet van plan.

Maar ik hoop voor je dat je vriend van de pillen afblijft.

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 17:27

jah ik hou veel van die jongen en hij zegt niet meer te gaan slikken maar dat heeft ie vaker gezegt, op een gegeven moment vertrouw je het gewoon niet meer!! maar goed ik hoop zo dat ie er vanaf kan blijven!!!!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:14

party-girl schreef:
.....maar neem van mij aan zodra hij weer gaat gebruiken (achter je rug om) meteen dumpen dan weet je nu ECHT dat pilllen belangrijker voor hem zijn dan JIJ!


Ik ben bang dat party-girl (en ook Branca!) gelijk heeft Lips are sealed ! Je weet, ik gun het je van harte, maar laat je niet weer meeslepen in dat hele drugs-gebeuren en laat je er niet gek door maken Scheve mond !!
Laatst bijgewerkt door Sterre op 23-03-02 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:25

In de meeste gevallen is het zoals hier boven is gezegd. Pas alsjeblieft op, een tijdje geleden heb ik gezien hoe een vriendin van mij er in mee is getrokken door haar nieuwe vriend, ik heb haar gewaarschuwd enz. maar het mocht niet helpen. Zij is dus wel veel veranderd en dat zeker niet in positieve zin. Ik hoop voor je dat het goed komt, zou echt super zijn, ook voor je vriend, de uitwerkingen die hij nu heeft zijn nog niks vergeleken met dat wat hij over een x aantal jaar zou kunnen krijgen als hij er mee door gaat.

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:05

Saskia haar vriend is niet zo dat hij haar er in mee zal slepen. Zo is hij absoluut niet. En Sas is veel te bitch dus dat zal hij nooit doen.

Saskia: Ik wil je echt heel veel succes en geluk wensen en ik ben heel blij dat jullie weer bij elkaar zijn hoor!

Liefs Tamaar

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 00:14

mn vriend is inderdaad niet zo dat hij mij erin meesleept, juist tegenover gesteld. Hij weet van zichzelf hoe kapot het je maakt en hoe moeilijk het is om er vanaf te blijven en dat wil hij mij blijkbaar niet aandoen. Dus dat is het probleem niet, maar als hij pillen heeft geslikt dan issie zow anders!! Heel depri enzo en t tast zn geheugen heel erg aan, allemaal van dat soort dingen en ik wil gewoon een "normale" vriend die ook zonder pillen zich prima kan vermaken en genoeg heeft aan de kick van de goede muziek en misschien wat alcohol maar pillen slikken vind ik gewoon niet tof!! Ik zal t zelf ook nooit doen, ik zou het niet willen en als mn vriend erachter zal komen, zal hij er alles maar dan ook egt alles aan doen om ervoor te zorgen dat ik het nooit meer zal doen!
Ik hoop zo dat hij het volhoud want ik weet niet of ik het zou kunnen dat als ie weer slikt om m dan te dumpen, daarvoor hou ik teveel van hem want ik ken hem anders........ Eerst was ie gewoon een normale jongen van 17, gewoon lol hebben met vrienden en helemaal anti-alcohol. Toen heeft een vriend een keer gevraagt offie mee ging uitproberen en dat gevoel vond ie zow leuk dat ie niet meer zonder kon! Dat is dus het hele verhaal. Maar goed..... we blijven hopen........

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-02 10:12

in het verhaal van hierboven staat anti-alcohol maar ik bedoelde anti-drugs, hij dronk toen wel regelmatig, niet te veel hoor maar anti wassie niet, in die tijd wassie wel 100% anti-drugs

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 10:18

Ik denk wel dat je het goed gedaan hebt hoor, maar hou hem wel goed in de gaten!!!!!!!