Onwijs gave jongen ontmoet bij the Baja Beach Club

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:57

Baja is echt super he?! Ik ga echt zo vaak, alleen zaterdag was ik een beetje moe na mysteryland. Clown Haha!

Ga zaterdag er mn verjaardag vieren! Zijn idd wel veel leuke gasten, maargoed heb al een vriend dus.. Haha!

Vind het persooneel ook helemaal top. OK dan! Lovers


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 20:33

Noureyev schreef:
Dan ga ik jou vast zien en jij mij.
Maar we zullen het vast van elkaar niet weten Haha!

Misschien als je op het podia geroepen wordt of omgeroepen.

Alvast gefeliciteerd en tot de Baja OK dan!



Trouwens crazy piano's rn baja was van dezelfde eigenaar, hij woont tegenover mn vriend. ( 2 vet mooie hummers. Kwijl kan wel zien waar mn party centje's heengaan.... Haha! )

Heb je geen foto van jezelf ? Ik kan wel behoorlijk goed mensen herkennen, dus al je er ook ben kunnen we wel even meeten.

Ik zal wel behoorlijk lam staan, bij de bar van Tony, Jimmy en Cris, zo'n gropeje die ontzettend gek staat te doen. Haha!
Hou het niet officiel aangemeld bij verjaardag feesjes dus zal wel niet omgeroepe worden.

Heb er wel alweer zin in!!! Haha! owja boogiegirl komt trouwens mischien ook nog wel.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 18:05

Die slagroom is lekker joh, wij hadden pas een bug gepakt, elkaar ondergespoten en er weer afgelikt. *LOL* Clown Haha lekker lam.

Ik was er gister trouwens ook! Weer niet of je me gezien heb had een zwart truitje aan een een zwarte broek, en ik was bestwel weg, ik was met allemaal jongens.

Vind trouwens Tony ( de bar vooraan) echt zo'n schatje he, echt toffe gast en rkijg altijd drankje's van hem. Met Jimmy (zelfde bar) heb ik een keer gezoent hahahaah.

Tommy achteraan is ook wel grappig, heeft me weer vitamintje's gevoerd deed zo'n sinasappel stukje in zn mond en toen zat tie grrrrrr grrrrr whaha wel grappig.

Vond de muziek trouwens echt poedersuiker zeg, in het begin van de avond gatver. Scheve mond Vond het echt mega poedersuiker, later werd het wel beter maar nog niet goed vond ik.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:49

Whaha ik kijk bij de fotos van zaterdag, ik sta er weer debiel op, hahah die foto van iedereen zie je mijn handje en trek gekke bek.

Ik wou verdomme mezelf nou weleens terug kunnen vindne om de foto, ik wel gelukt nu *LOL*

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:06

jaa bij gallery, kan hem alleen niet op bokt zetten wnat kan niet vnaf deze computer die foto's bekijken.

Trouwens lekker wazig, op die ene foto zie je ook mn vriend en nog een paar vrienden goed. Lachen

Maar de muziek was echt ronduit poedersuiker, pas later werd het beter, maar toen was ik ook lammer. Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:20

Afbeelding 3 keer raden welke mogool. Haha!

Jongen met dat kraagje naast me is trouwens mn vriend, die drachter in het rood en nog iemand erbij waren mee.
Herken je me nu? Schijnheilig

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 16:47

Jeps! Lachen Kan je mn vriend ook vinden?:P

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:52

Ja geloof het wel, haha leuke jongen is dat ja! Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:10

Vraag zn msn wel even, en vraag dan wel of ik die door mag geven keej! Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, amaniblauw, Amazonbot, Amber_anne, craiester, GoogleAdsense, Jet, Lalladidoo, MuffinX, NinaCharlie, Snippergroen, Vavane en 214 bezoekers