Vandaag precies een jaar gelden..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Vandaag precies een jaar gelden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-02 10:54

Dat Carlo Picornie is doorgestoken in Beverwijk. Als het waar is gaan Ajax-supporters vandaag naar Rotterdam om een potje te vechten met de Feijenoord-aanhang. Hoop dat het allemaal met een sisser afloopt. Wat vinden jullie er allemaal van??
Laatst bijgewerkt door prakkie op 23-03-02 11:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 10:59

Als ik heel eerlijk ben zeg ik, bouw er een muurtje omheen en laat ze het maar uitvechten. Ik ben dat hele gedoe zo zat.Sport moet sport blijven, en geen oorlog worden. Elke keer moet de politie etc opdraven, en kost het weer een hoop van miij belastingcenten.
Dus laat de hele kluit maar uitvechten, en zie maar hoe het afloopt.Of er doden vallen kan me niet schelen, ze willen het zelf. Mijns inziens zijn deze mensen ook geen supporters maar raddraaiers
Als Feyenoordsupporter heb ik geen goed woord voor die gasten over.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 12:27

Billy schreef:
Als Feyenoordsupporter heb ik geen goed woord voor die gasten over.


De Feyenoordsupporters doen er net zo goed aan mee hoor, dus beetje simpel om te zeggen dat je geen goed woord voor die "gasten" over hebt. Als dat niet het geval zou zijn geweest was Picornie nu niet dood (is toch doodgeslagen door Feyenoorders). maar goed, daar gaat het allemaal niet om. Gebeurd is gebeurd.

Verder vind ik het beetje triest dat je iemand gaat slaan omdat hij voor een andere voetbalclub is. Ik bedoel kom op zeg, er zijn wel belangrijkere dingen in het leven.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 12:43

Het is trouwens 5 jaar geleden volgens de krant Haha!

Bartje, als je goed gelezen hebt, zo ue gezien hebben dat ik deze mensen geen Feyenoordsupporters vind. Een echte supporter zou niet zoveel schade toebrengen aan zijn club. De club krijgt er namelijk een erg slechte naam door. Dit zijn raddraaiers, criminele die onder het mom van Feyenoord of Ajax zoveel mogelijk rottigheid uithalen.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 14:57

Allemaal domme jongens!
Iemand die effe nadenkt, trapt daar nooit in!
Lang leve het voetbal!