De club van 10 miljoen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

De club van 10 miljoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 21:09


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:24

Citaat:
Ik zie hem met een verwrongen gezicht boven een wieg hangen, met moeite de neiging onderdrukkend die krijsende homp organisch afval alsnog postnataal te aborteren.


Ik moet wel zeggen dat de verslaggever een levendige fantasie heeft!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:25

how!
nog 1:
Citaat:
Ja landgenoten, de Club van Tien Miljoen zou het wel van de daken willen schreeuwen. Wat is er mis met masturbatie?

by: Luuk Koelman.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:25

Lips are sealed laat deze idd maar uit de politiek blijven Frusty Misselijk

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:31

Tja, ik vond het ook maar een enge groep mensen. Ik had er trouwens laatst ook al over gehoord. Ik hoop niet dat deze groep echt voet aan de wal krijgt in de Nederlandse politiek.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 09:26

Hmm. stuur dan soort mensen maar naar China.. Ze kunnen daar de club van 1 Miljard oprichten.. o oliebol, dat is al gedaan... Kunnen ze zien hoe goed de geboortebeperking dus werkt...

Waarom zoeken ze gewoon niet een stukje Saskatchewan op en verhuizen daar naartoe_ Daar is nog zat ruimte }>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:25

Moeten we dit echt serieus nemen of èhhh... Verward Wat een oliebollen zeg!
De collumnist heeft het stukje trouwens wel leuk geschreven Lachen !

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 05:50

Dit is volgens mij een site van een cynische man die zit wil afzetten tegen de Club van 10 miljoen. Deze site is niet serieus, maar een persiflage. Ik dnek dat de stichting De Club van 10 Miljoen hier erg negatief wordt neergezet, en dat zegt toch iets over de man die achter de site zit...die is dus minstens zo vreemd bezig.

Ik denk zelf dat de inhoud van de betreffende groep een stuk mensvriendelijker is, en dat sommige van hun argumenten weldelgelijk geod beargumenteerd worden.
En inderdaad, sommige punten zijn weer niet zo vriendelijk.

De ideen van die stichting zijn wel ietsjes anders dan die van Fortuyn, lijkt mij zo....minder opportunistisch, minder rascistisch. ze zijn tegen overpopulatie en zijn van mening dat 10 miljoen dus een mooi bevolkingsaantal is voor Nederland, in plaats van de 16 miljoen + die we nu tellen. Maar zeggen niet dat DUS de 'buitenlanders' maar vertrekken moeten, ze zoeken naar andere oplossingen zoals geboortebeperking....

Wil je werkelijk weten wat ze bedoelen bij de Club van 10 Miljoen, kijk dan op hun site:
www.tienmiljoen.nl

Overigens, voor de goede orde, ik ben geen lid, ik ben slechts op de hoogte van het bestaan van deze club...