Je leert mensen pas echt kennen in geval van ruzie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Je leert mensen pas echt kennen in geval van ruzie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 23:28

Bah, wat valt me dat toch altijd weer tegen...

Nadat mijn laatste relatie van 2 jaar onverwachts beeindigd was, kwam ik na verloop van tijd toch weer een leuke gozer tegen. Helaas van het kaliber: knappe kop (mooi lijf), maar moeilijk (poedersuiker)karakter. Veel met zichzelf bezig, egoistisch ingesteld en niet gewend toe te geven, errug koppig en eigenwijs dus. Maar we hadden `t ook leuk en ik wist hoe hij kon zijn...

Uiteindelijk vd 2e keer knoop doorgehakt dat we ermee zouden stoppen, aangezien we beiden niet echt wisten wat we wilden. Eerste keer was hij helemaal over de rooie dat ik absoluut niet gelijk op msn neer mocht zetten dat ik vrijgezel was... (kwam dag erna ook goed, dus gelukkig maar). Maar dit keer hakte ik de knoop door, omdat we beiden bleven twijfelen. Belde hem later nog op: `Weet je `t heel zeker?` Hij wist t niet echt, we zouden elkaar nog bellen. Ik dacht dus, loopt wel los, wordt nog wel uitgepraat ofzo.

Log ik ineens onder een ander e-mailadres in (zag m al tijdje niet meer online)... zie ik ineens volop groot in z`n nickname staan dat hij weer vrijgezel is en er blijkbaar niet zo`n moeite mee heeft.
Vanalles heen en weer gebeld, paar keer gooide hij de hoorn erop, kreeg ook niet echt antwoorden (waarom ineens v gedachten veranderd etc, waarom hij dat wel neerzette en ik dat niet mocht en waarom achter m`n rug... hij had als excuus dat hij me geblokt had en dat ik t dus niet kon zien). Ik voelde me echt te kijk en voor gek gezet. Nogal belazerd ook omdat hij steeds niet wist wat hij wilde... Boos!

Ik liet me ontvallen: `krijg je nog wel, m`n wraak zal zoet zijn`. Begint hij ineens met vanalles te dreigen: stuur je allerlei virusbommen (werkt in ICT) bla bla, en stuur 10 pizzabezorgers richting je huis etc.... Jas krijg je ook niet meer terug... Dus ik had echt zoiets van: oh mijn god, wat krijgen we nu weer Scheve mond

Kern van dit verhaal: je leert mensen pas echt kennen als relaties uitgaan of in geval van ruzie. Jullie zullen vast soortgelijke dingen hebben meegemaakt en moest even m`n verhaal kwijt. Zat echt helemaal in tranen te shaken zo kwaad en van slag was ik. Terwijl ik normaal best nuchter ben.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 08:46

Tsja, mannen......
Misschien een manier om zich niet te (willen) laten kennen.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 12:07

Wat een ongeloofelijke flapdrol!

Meid ik zou met er niet te druk over maken sta erboven, hij is waarschijnlijk te druk met zichzelf om een beetje met respect met andere om te gaan.
Dus laat je niet gekmaken als hij die kinderactige spelletjes wil spelen, dan moet ie dat maar lekker doen maar zonder jou..
Wraaknemen is echt de moeite niet meid want dan kom je in een gezeik terecht waar je niet op zit te wachten .. de beste wraak lijkt me gewoon niet meer reageren.. Blokken die handel, jas op halen en have a nice life verder.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:07

idd wat Riant zegt, tot ziens en een prettig leven verder Doei, doei

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 21:15

Jullie hebben helemaal gelijk... heb achteraf nog geprobeerd wat antwoorden te krijgen, maar er valt compleet niet mee te praten.
Hij belde `s avonds laat (echt poeslief) ook nog op om te vragen hoe het met me ging, dat ik me geen zelfmoord verhalen in `t hoofd zou halen. Haha, om hem zeker Haha! Cool

Achteraf blijkt dat hij niks op z`n werk heeft gezegd (dat t uit is), dat z`n moeder van niks weet (heb hele goeie band met haar, dus ze wist alles allang van mij) en hij wil nog steeds nergens antwoord opgeven. Mannen...

Ik zie het allemaal wel weer. Wacht maar tot hij dalijk op z`n knietjes bij me terugkomt. Dan zal ik me nog wel 3x bedenken... Knipoog