Een nieuw huis.. dus ook een nieuw bankstel..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Een nieuw huis.. dus ook een nieuw bankstel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 20:02

Ja, ja.. mijn oude kon echt niet meer in mijn nieuwe huis verschijnen volgens mijn vriend. Hieronder kun je één van mijn huidige (slechtst uitziende) banken bewonderen.

Afbeelding

Nou ja.. goed, we zijn dus op banken zoektocht gegaan. Het moest een degelijk bankstel (stof) worden, maar ook weer niet te duur. Maar toen we een mooie leren bank tegen kwamen zei mijn vriend dat ik natuurlijk ook meteen een goede leren bank kon nemen.. maar ja.. het geld he?
Dus zijn we toch maar afgereisd naar een speciale leerzaak met alleen leren bankstellen. Uiteindelijk is het een Italiaans design bankstel (2 x 2,5 zits) geworden van rundleer, geheel gemaakt van de toplaag van de huid. Hij zal perfect staan in mijn nieuwe huis, maar ik zal er heeeeeel zuinig op zijn, want hij was echt verschrikkelijk duur.. (had ik een leuk paard van kunnen kopen). Hieronder dan dus de foto's van mijn nieuwe bankstel. Ik weet het.. het is vast niet ieders smaak.. maar hij staat gewoon perfect in mijn nieuwe huis. Ik had zelf nooit verwacht zoiets aan te schaffen, maar ik heb een apart huis, dus dan ook maar een aparte bank. Schijnheilig Donderdag wordt hij overigens afgeleverd.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 20:03

Wat ik overigens nog vergeten ben te zeggen.. als er logé's zijn.. kunnen die het beste op de bank slapen (als ik daar zelf al niet lig). Hij ligt namelijker nog lekkerder als mijn bed.. Lachen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 20:06

ik vind t wel een coole bank, zie je niet vaak!!! die kleuren staan echt mooi bij elkaar, ben benieuwd hoe hij staat in je huis! dan verwachten we natuurlijk wel weer foto's he

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 20:52

Mooie bank hoor, superdeluxe! Party!!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:04

GAAAAAAAAAF die bank is echt gaaf man!! gefeliciteerd Haha! ik kom een keertje slapen, het moet wel uitgeprobeerd worden hoor, en anders kom ik er een keer op zitten Knipoog Tong uitsteken

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 21:04

Ik vind hem gaaf!
Ik zou zelf niet snel zoiets kopen, mede doordat ik leiver een paard koop Haha!
Maar vind hem echt stoer!

Ik ben wel benieuwd hoe je zo'n bank combineert met katten...

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 22:46

Niet helemaal mijn smaak, maar smaken verschillen geluukig nog steeds. Anders zou het wel een hele saaie boel worden... Onze bank iks gewoon meeverhuisd. Is ook nog maar 4 jaar oud trouwens. Bovendien zitten we er in het nieuwe huis maar heel weinig op!
Waar woon je nu trouwens?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-02 23:01

Ik blijf in Drachten wonen in een wel heel toepasselijke straat. Namelijk de Stal! Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:17

Mooi bankstel hoor, erg apart !
Maarreeeeee.... hoe denk je dat te gaan doen met de poes, zo te zien heeft ie het vorige bankstel al flink te pakken genomen Haha! ?

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 19:23

mooi bankstel, maar ik heb toch liever iets anders voor in de zomer ( plakt altijd tegen mijn rug zon soort bank, is wel leuk en mooi, mijn complimenten. *LOL*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:18

Ik vind het een erg mooi bankstel! en vind de kleuren-combinatie ook Cool !Zou het alleen zelf niet kopen, juist door die lichte kleur! Met kinderen en honden is dat gewoon niet het ideale Knipoog ! Ben je niet bang dat je kat er in gaat hangen??

Mijn banken zien er overgens een beetje zo uit als het rode bankje wat achter jou bank op de eerste foto staat, maar dan in het donker blauw Lachen !

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:19

Nee, niet mijn smaak.
Hou meer van iets klassieks.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 00:27

ik vind hem leuk Lachen hou wel van zoiets.

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-02 05:38

Ja, ik vind het leuk!
is mijn smaak wel, eigenlijk. Mooie bank. Denk dat het heel mooi staat bij je marine-blauwe vloerbedekking.

Maar inderdaad, hoe moet het nou met poes?