Velletje navelpiercing steeds kleiner

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Velletje navelpiercing steeds kleiner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 21:07

Heyy bokkers!
Ik heb dus sinds mei een navelpiercing, maar het velletje, war het staafje dus achter zit, wordt steeds kleiner Verward
Hebben jullie hier ook last van (gehad)?
En wat hebben jullie voor maat navelpiercing?
Weten jullie misschien een oorzaak oid?
GRoetjes Paulien

Anouk01

Berichten: 1769
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 22:18

Ik heb het ook..Toen ik hem kreeg was mn hele staafje bedekt. Nu de helft nog maar. Maar toen ik hem kreeg was hij ook wel opgezwollen denk ik..Ik weet het ook niet precies. Maar er zijn genoeg navelpiercing topics. En over dat velletje heb ik ook al een keer een topic geopend. Misschien dat je even moet zoeken..

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 22:48

JA bij mij dus precies hetzelfde. Nu bedekt ie ook nog maar de helft Verward
Heb al wat kleinere gekocht.
Maar wanneer stopt dat ongeveer?

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:10

Dan groeien ze eruit volgens mij. Gebeurt ook vaak bij wenkbrauwpiercings, en je krijgt er erg lelijke littekens van

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:14

nee, ik heb nergens last van en ik heb 8 of 10 mm nodig, dta licht eraan hoe groot het sieraad is die eraan zit, en hoever die het staafje bedekt

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:20

ohw,ja dat heb ik ook gehad en niet om je af te schrikke hoor maar bij mij begon het daarmee, toen ging het zweren , en daarna hingdie echt aan een heel klein draadje en moest ik hem er uithalen.. nu heb ik een heel lelijk litteken bij mn navel zitten... kzou em ff heeeeel goed schoonhouden met betadine en calendulan wondspray (gewoon bij de drogist te koop) en als ie er nog verder uitgroeit zit er niks anders op dan hem eruit halen denk ik..

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 23:34

ik heb er geen last van eigenlijk, wel merk ik als ik er een tijd teveel aan zit dat ie een beetje dikker word en ik hem niet goed kan bewegen en als ik er gewoon ff vanaf blijft gaat het weer goed.
ik weet niet wat voor maat ik heb maar ik heb in elk geval wel een kleine piercing, die piercer vond dat ik best een kleine navel had.. daarom

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 12:07

Oh ik heb net het topic van Anouk01 gelezen, en er zijn meerdere mensen die dit hebben gehad. Erg veel!
Dus ik maak me niet meer druk...

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-04 12:08

Hij is natuurlijk in het begin een tijd gezwollen en dat gaat afnemen.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:57

Ik heb nergens last van. Heb hem nu al 2 en een half jaar, maar ziet er nog steeds hetzelfde uit.
Ik denk dat hij er dan aan het uitgroeien is.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 13:00

nergens last van gehad Haha! maar tis beter om er een ringetje in het begin er in te laten schieten, kan je t ook veel beter schoon houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 15:55

Ik heb het ook gehad. Was ook bagn dat hij eruit zou groeien, maar ik heb hem nu, 2 en half jaar later, nog steeds. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

Citaat:
nergens last van gehad maar tis beter om er een ringetje in het begin er in te laten schieten, kan je t ook veel beter schoon houden!


Dit zie ik vaker staan, maar dat is dus niet waar. Als je als eerste een ringetje erin laat zetten , kun je er later moeilijk een ringetje doorheen krijgen, omdat het ringetje een hele andere vorm heeft dan een staafje. Andersom is dat weer niet zo...

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:02

Ik heb om eerlijk te zijn nergens last van!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:33

Dan gaat je lichaam je piercing afstoten.
Mijn vriendin heeft het ook, ze heeft hem eruit gehaalt en laat het nu dichtgroeien en over een jaar ofzo laat ze hem opnieuw schieten.

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:38

Ik heb m'n navelpiercing nu zo'n 7 jaar,en het ziet er nog steeds hetzelfde uit als in het begin...Maar ik heb d'r nu 'n oorbelringetje doorheen,'n standaart navelringetje of staafje past niet meer Huilen
Ik heb 'n paar jaar terug m'n navelsieraadje verloren,en heb d'r 'n tijdlang niks ingehad;ik vergaat steeds er weer wat in te doen,dus issie wat dicht gaan groeien.Toen probeerde ik er weer 's n keer n staafje doorheen te doen,maar dat paste helaas niet meer,dus heb ik der maar 'n oorringetje doorheen gedaan Schijnheilig

carow

Berichten: 362
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:39

ik heb het ook gehad alleen kwam het omdat de mijne erg opgezwollen was ofzow maar hij kan er ook uitgroeien dan verplaatst je piercing zich echt dat ziet er volgens mij anders uit..

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 17:41

Heey!

Ik ken 3 meiden die een navelpiercing hebben. Mij is gezegd dat je altijd een beetje moet bewegen met je navelpiercing zodat het gaatje niet dichtgroeid. En goed schoonhouden anders stoot je lichaam het af.
Misschien ligt het daaraan?

Groetjes, Cadish

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 19:05

Ik heb nu 2 jaar een navelpiercing en hij was hee ldiep gezet dus ik had maat 12 mm nodig voor een staafje. Maar het heeft 1,5 jaar geduurt voordat ie echt genezen was (hij was niet dik maar een bultje in mijn navel met vocht) en nu heb ik ineens ook een kleinere maat nodig..ik hoop echt zo hard dat ie er niet uitgroeid want ik heb al een piercinglitteken in mijn wenkbrauw Huilen

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 10:27

Ik heb het ook maar hij groeit er niet uit!

Ik hoorde juist dat het komt dat je huid dan juist aan het genezen is, omdat je huid eerst dik is (navelpiercings duurt heel lang voordat ze echt genezen zijn na het prikken)

Bij mij werd na een jaar dat velletje dunner.... nu istie 10% genezen dus denk niet dat hij er dan uitgroeit..

Skitter

Berichten: 3952
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Indiana, Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:20

Cadish schreef:
Heey!

Ik ken 3 meiden die een navelpiercing hebben. Mij is gezegd dat je altijd een beetje moet bewegen met je navelpiercing zodat het gaatje niet dichtgroeid. En goed schoonhouden anders stoot je lichaam het af.
Misschien ligt het daaraan?

Groetjes, Cadish


Nou dat moet je niet doen, er zit toch een staafje in, hij kan toch niet dicht groeien Verward Het ermee spelen, of 'bewegen' is alleen irritaite voor je piercing en duurt langer om te genezen. Bij hem schoonmaken, op en neer bewegen is genoeg.

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 13:25

ik heb hem een jaar. en die van mij is ook wel wat minder groot geworden (het velletje). maar dat is nu al sins 4 of 5 maanden het zelfde. ik denk juist dat hij dan goed genezen is en dat hij dan niet meer opgezet is door het geneezen. (ok deze zin is een beetje vaag maar ok).

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 15:24

_ortiz_ schreef:
ik heb hem een jaar. en die van mij is ook wel wat minder groot geworden (het velletje). maar dat is nu al sins 4 of 5 maanden het zelfde. ik denk juist dat hij dan goed genezen is en dat hij dan niet meer opgezet is door het geneezen. (ok deze zin is een beetje vaag maar ok).


Dat is mij idd ook verteld ja... zou het wel even goed in de gaten houden, maar als er verder niks gebeurt is hij gewoon aan het genezen!

Paulusjuh

Berichten: 4707
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 16:55

Ok, bedankt!! Haha!

Gerbenfroh

Berichten: 15007
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 16:58

Eerst kocht ik een nieuwe van 10 mm en toen was ik helemaal wild want hij paste er niet in, hij klemde zeg maar, zat te strak.

Maar nu is hij ruim genoeg, zit zelfs een heel stuk boven.
Mijne is dus ook kleiner geworden, dat komt omdat het littekenweefsel steeds kleiner word ofzo Lachen

pimkie
Berichten: 748
Geregistreerd: 15-01-04
Woonplaats: {hartje van turnhout}

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:54

dan kan het mss wel zijn dat hij vanzelf gaat utivallen
m'n moeder heeft het ook gehad het velletje werd ook alsmaar kleiner
en uiteindelijk is 'ie uitgevallen