Piskat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:23

Wat meestal goed helpt is folie op die plek leggen. (Van dat zilverpapier) Dan spat het op als ze daarop plassen en dat vinden ze meestal erg vervelend.

Wat ook wel eens wil helpen is een met azijn doordrenkte lap er neerleggen, ofzow, maar dat stinkt voor jezelf weer zo Haha!.

'Kennis wijst ons op ons gemis'- Arthur Japin, Een schitterend gebrek


missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 12:33

Bij ons werkt het heel goed.

'Kennis wijst ons op ons gemis'- Arthur Japin, Een schitterend gebrek

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:59

Bij ons hielp het folie eigenlijk altijd. Dat Feliway klinkt me erg vriendelijk in de oren!

Maar dan een ander probleem. Onze kat doet iedere ochtend een poep voor de bak. Op die plek kunnen we er dus weinig met geurtjes en dergelijken tegen doen, want dan zou ze ook niet meer op de bak gaan.
We hebben ongeveer een jaar lang 2 kattenbakken gehad (i.v.m. de andere kat), maar dat maakte niet uit. Ook het verplaatsen van de kattenbak help niet.
Wat ze dus niet doet ik in de bak gaan zitten en dan 'per ongeluk' met haar kontje er buiten hangen. Ze gaat er echt naar toe. Kijkt er naar en gaat dan zitten en doet haar behoefte.

'Kennis wijst ons op ons gemis'- Arthur Japin, Een schitterend gebrek

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-04 09:48

Saskia008 schreef:
doet je kat het altijd al? zolang je hem hebt?
bel anders de dierenarts eens op, en vraag of het misschien niet een blaasontsteking kan zijn.
me zus had het probleem ook, maar haar kat deed het op bed. niet al te fijn..
de dierenarts gaf haar een antibioticakuur, en probleem was opgelost


Die van mij poept, dus dat zal wel geen blaasontsteking zijn. Ze doet het al sinds we haar hebben (toen was ze 10, nu ongeveer 2 jaar geleden). Iemand nog ideeen?

'Kennis wijst ons op ons gemis'- Arthur Japin, Een schitterend gebrek


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Apacheshadow, Athena1982, GrapeshotBot, IASCrawler en 22 bezoekers

cron