PvdA vs. PF

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:27

Desiree schreef:
Het is toch zo dat iedereen die zich misdraagt in de maatschappij, dat hij op zijn gedrag afgerekend behoort te worden


Helemaal mee eens.. Met één maat meten, niet met twee of meer.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:27

Citaat:
Ook dat gejat en dat gehang van de mensen in het AZC hier komt me zo me strot uit!


Asielzoekerscentrum
In een asielzoekerscentrum (AZC) verblijven de asielzoekers die in Nederland mogen verblijven in afwachting van de afronding van de asielprocedure. Ook kunnen ze na het OC in een vorm van Aanvullende Opvang (hotels of pensions die tijdelijk gebruikt worden voor de opvang van asielzoekers) worden geplaatst. De gemiddelde verblijfsduur in een AZC is tien tot twaalf maanden. In het meest ongunstige geval kan de verblijfsduur uitlopen tot meer dan drie jaar. Nog steeds bestaat in dit stadium de kans op een negatieve beslissing. Zolang er nog geen definitieve beslissing gevallen is tijdens het verblijf in een AZC, mag een asielzoeker, binnen de daarin gestelde beperkingen, betaald werk verrichten.

Betaald werk
In het regeerakkoord is afgesproken dat asielzoekers bepaalde vormen van betaald werk moeten kunnen verrichten. Een begin hiermee is in september 1998 gemaakt door het asielzoekers in de centrale opvang toe te staan om, evenals VVTV’ers in het eerste en tweede jaar van de vergunning, gedurende maximaal 12 weken in een periode van 12 maanden naar zijn aard kortdurend werk te verrichten onder marktconforme voorwaarden. Aan het verrichten van betaalde arbeid zijn nadere voorwaarden gesteld. Deze voorwaarden zijn per 6 september 1998 opgenomen in het Delegatie- en Uitvoeringsbesluit Wet arbeid vreemdelingen. Daarin is ondermeer bepaald dat het verrichten van betaalde arbeid slechts is toegestaan voor asielzoekers die reeds zes maanden in procedure zijn.Bovendien is de maximale duur voor het verrichten van betaalde arbeid gelimiteerd, waardoor geen afspraken in het kader van de Werkeloosheidswet kunnen ontstaan.

Bron: Kamerstuk 26800VI/Nr. 53/"Vaststelling van de begroting van de uitgaven en ontvangsten van het ministerie van Justitie voor het jaar 2000 www.lomac.nl

Prima, is hiermee je vraag waarom 'asielzoekers rondlummelen' beantwoord? Kijk je er nu anders tegenaan? Wat zou jij doen in die 6 maanden dat je nog bezig bent met je procedure? Gezellig je AZC tuintje schoffelen?
Ik zou zeggen dat dat een goede tijd is om de mensen Nederlands te leren en over Nederland te vertellen. Het probleempje is alleen dat ze in die tijd nog steeds niet weten of ze nou mogen blijven of niet...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:35

Ha die joost, 1 maat, 2 maten, er is nog een optie die je niet genoemd hebt en die hier meestal van toepassing is: geen maat!
Gail, iemand die blijft ontkennen en die niet wil geloven wat onderzoeken uitwijzen, steekt min of meer zijn kop in het zand. Onderzoek heeft uitgewezen dat 99% van de straatovervallen door buitenlanders gepleegd worden. En dat wil jij niet geloven. Dat is je kop in het zand steken. Ook niet willen geloven dat 70% van de gevangenen allochtoon is. DAt is ook je kop in het zand steken. Dit is namleijk toch algemeen bekend. No offence verder hoor. Ik wil hier overigens niet zeggen dat ik pertinent alle buitenlanders opgehoepeld wil zien. Die buitenlanders die zich integreren en gewoon meedraaien in de maatschappij, mogen van mij blijven. Ik discrimineer eigenlijk alle slecht gedragende mensen. Daarvan is een hoog percentage buitenlands. Als die groep buitenlanders er niet zou zijn, hebben we alleen nog te maken met de aso-nederlanders waar we onze handen al voldoende vol aan hebben en die van mij ook naar marokko mogen........

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 12:35

Maar mag Rob Oudkerk nu wel of niet de term: 'K*t-marokkanen' gebruiken?

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:46

Handig is anders, maar ik lig er niet wakker van.

Deze vond ik op internet bij webkaarten...

URL is http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1418190705

Ook een kaart gevonden emt de kreet 'wie stemt er nou op een nieuwkomer in de politiek die tegen nieuwkomers is...'

Dees, ik heb Gail nergens horen zeggen dat ze dat niet geloofd. Maar er is een verschil tussen het zeggen van '99% van de overvallen wordt gepleegd door allochtonen' (geloof niet dat dat in Nederland is, graag bron vermelden) en het zeggen van '98% van de allochtonen is fout' (vrije vertaling van de opmerking '2% is goed').

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:48

Desiree schreef:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 99% van de straatovervallen door buitenlanders gepleegd worden. En dat wil jij niet geloven. Dat is je kop in het zand steken. Ook niet willen geloven dat 70% van de gevangenen allochtoon is.


Is heel waar, en ook een erg verontrustende statistiek. Ik geloof heus wel dat er tussen de allochtonen een aantal zitten die ook in eigen land niet echt binnen de wet werkten. Toch is al dat AZC gedoe niet echt een oplossing. We vinden het zelf leuk om ze maar in getto's te stoppen, want we willen niets met "dat soort mensen" van doen hebben. Wij (de Nederlanders) laten het dus over aan de "professionele" omvang. Een AZ heeft dus helemaal geen binding met de Nederlandse kultuur, waardoor het ook gemakkelijk wordt om crimineel te gaan doen (een anoniem figuur beroven is veel gemakkelijker dan iemand die je kent).

Overigens zijn Marokkanen ook geen asielzoekers, of wel?

Onze eigen cultuur is overigens rot van binnen. We zijn allemaal individuen en "IK" sta altijd voorop. Er wordt weinig aan het welzijn van anderen gedacht. In steden kent niemand hun buurman meer. Dat werkt ook veel ellende in de hand. In dorpen is dat dus beter geregeld. Sociale druk is erg hoog, maar in ieder geval helpen mensen elkaar nog en zullen mensen beter worden geintegreerd. De Nederlander (en met name de stads-Nederlander) wordt dagelijks asocialer.

Maatschappelijke problemen oplossen in de rechtszaal is een noodzakelijk kwaad, want het moet gedaan worden om een eindverantwoordelijk uit te oefenen. Het is wel een feit dat zaken die in de rechtzaal bij voorbaat verloren zijn. De samenleving moet criminaliteit voorkomen, niet proberen te genezen.. We moesten alle brave burgers eens tot de orde kunnen roepen die ook vandaag weer eens niks gedaan hebben voor hun medemens. Van die 10 miljoen "Nederlanders" zitten er dan heel erg veel op hun strafbankje...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 12:49

Dat was in een andere discussie van een soortgelijke strekking Lot, dat Gail dat zei.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:01

O ja? Verward Haha! Kijk, ik geloof best dat er in probleemwijken 99% van de overlast door die rotte groep wordt veroorzaakt...maard an kan je nog neit stellen dat dat 'zo' een algemeen feit is dat voor heel Nederland geldt als
een gemiddelde!!

Of eist deze mierenneukerige moraalridder nu weer teveel nuance?
Knipoog

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:04

Jullie hebben het over verschillende onderwerpen....
-wat betreft asielzoekersbeleid van de overheid ben ik heel kort, dat deugt niet! niet op gebied van duidelijkheid, consequentheid enz...
- AZC zijn er naar mijn mening veel te veel en te vol. zover ik heb meegamaakt is het daar best een chaos; wel regels maar weinig nageleefd, ruzies, vechtpartijen onderling en tegen azc -medewerkers/politie, breinen van criminaliteit, heling en diefstal-praktijken, enz
- marokkanen/algerijnen/surinamers/antillianen(turken) zijn naar mijn mening de meest vervelende 'groeperingen'. de eerste 2 groepen houden zich in stand met hun gedrag door hun intimiderend karakter, waar veel mensen voor wijken en de laatste 2 groepen door hun a-sociaal gedrag en grote bek. (even voor de duidelijheid....degenen waar ik mee te maken heb gehad afgelopen jaren)
- veel asielzoekers/illegalen zijn hier om economisch beter te worden... voorbeeldje van wat somaliers, die zijn hier omdat ze hun land zijn uitgevlucht, zoals ze zelf zeggen, maar gaan wel naar Somalie op vakantie vanuit het azc!
Ook nog even over een aantal somaliers, laatst is er een somalische man omgekomen in zijn woning. Omgekomen door toedoen van een aantal jongeren. Het zou hier niet gaan om discriminatie/rascisme.... moet je die somalische mensen/vereniging horen....volgens hen is dat wel zo! Ja dat WILLEN ze horen! Da's toch te gek, net of dat altijd zo moet zijn.
Zo ook, als ik in mijn werk een buitenlander aanpak, hoe vaak hoor ik niet: "Zeker omdat ik een buitenlander/marokkaan/enz ben!? Jij discrimineerd!!!" Om ziek van te worden.
Dan ook nog daaropvolgend of los daarvan, als ze het er niet mee eens zijn (wat dus 9 van de 10 keer is) gaan ze...en ze weten de weg....naar een discriminatie-meldpunt, hun beklag doen....waar jij dan wel eens over gehoord kan worden. Ja, mag ik aub mijn werk doen?
Ik kan zoveel verhalen/ervaringen vertellen....da's niet leuk meer. Het steekt me gewoon dat je al problemen met ze hebt voordat ze er zijn. Als je gewoon je werk doet wordt je al beschuldigt...van dicriminatie.
Veel denken het te halen/winnen met intimidatie (zoals ze vaak gewend zijn in hun eigen land). Veel mensen wijken ervoor!
Bepaalde mensen uit het buitenland leven gewoon met een andere instelling, zij kunnen bijv. veel sneller overgaan op geweld. Dit schuwen zij minder.
Afijn, ik kan wel een hele blz vol tikken, maar doe ik niet, ik zeg al dit zijn mijn heuse ervaringen. Men kan er van vinden wat ie wil, veel dingen baseer ik op feiten.
........................................................

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 13:18

Maar wat jij zegt, dat is dus niet waar, dat zit allemaal in je hoofd...en mag je vooral niet uitspreken (oh jaa, een slotje!!)

Je hebt dan ook van die leuke buro'tjes die dan die discriminatie-klachten zoals jij ze krijgt, in kaart brengt, en zegt dat er dus veel gediscrimineerd wordt.....

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 13:23

Wat ik zeg is zeker waar en zoals ik al zei, dat zijn feiten zelf ervaren.
En ik heb ook al uitgelegd hoe dat gaat met discrimineren en evt melden zoals ik het ervaren heb, dus ook een feit.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:05

Cer schreef:
Maar wat jij zegt, dat is dus niet waar, dat zit allemaal in je hoofd...en mag je vooral niet uitspreken (oh jaa, een slotje!!)


Branca, volgens mij bedoeld Cer dit cynisch.........want als Nederlander wordt je toch nooit gediscrimineerd Verward Knipoog

Maar eh, Cer, wat vindt jij er nou van Verward

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:07

Ik sluit me aan bij cer, ik word er ook cynisch van.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:15

Desiree schreef:
Ik sluit me aan bij cer, ik word er ook cynisch van.


Vindt ik heel logisch! Helemaal als je er weleens mee geconfronteerd bent geweest.

Tuurlijk is het niet goed om dan gelijk een bepaalde groep over 1 kam te scheren maar zo is de mens nou eenmaal. Vergeven is moeilijk, en het wordt nog lastiger als telkens je vooroordelen worden bevestigd!

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 14:23

napoleon schreef:
Maar eh, Cer, wat vindt jij er nou van Verward


Nou, ik vind er een heleboel van, maar dat ga ik allemaal niet zeggen want voor dat je het weet willen ze je verbranden. Ik ben heel erg voor vrijheid van meningsuiting, maar daar zijn een aantal lieden het niet mee eens. Verder vind ik dat er ernstig met twee maten gemeten wordt, om maar vooral zo politiek correct mogelijk te zijn. Ik mag geen anderen 'beledigen' maar moet wel vooral mezelf laten beledigen (geen levenservaring, domme volgelingen, racist etc.)

Door al die dingen die ik me in mn hoofd haal, en dus niet waar zijn (ik leef namelijk in een waandimensie) ben ik inderdaad behoorlijk cynisch (geworden). Wat niet altijd even leuk is want het liefst zit ik een beetje in de zon Cool gezellige dingen te doen (had ik al es gezegd).

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:27

Branca schreef:
Jullie hebben het over verschillende onderwerpen....
-wat betreft asielzoekersbeleid van de overheid ben ik heel kort, dat deugt niet! niet op gebied van duidelijkheid, consequentheid enz...
- AZC zijn er naar mijn mening veel te veel en te vol. zover ik heb meegamaakt is het daar best een chaos; wel regels maar weinig nageleefd, ruzies, vechtpartijen onderling en tegen azc -medewerkers/politie, breinen van criminaliteit, heling en diefstal-praktijken, enz
- marokkanen/algerijnen/surinamers/antillianen(turken) zijn naar mijn mening de meest vervelende 'groeperingen'. de eerste 2 groepen houden zich in stand met hun gedrag door hun intimiderend karakter, waar veel mensen voor wijken en de laatste 2 groepen door hun a-sociaal gedrag en grote bek. (even voor de duidelijheid....degenen waar ik mee te maken heb gehad afgelopen jaren)
- veel asielzoekers/illegalen zijn hier om economisch beter te worden... voorbeeldje van wat somaliers, die zijn hier omdat ze hun land zijn uitgevlucht, zoals ze zelf zeggen, maar gaan wel naar Somalie op vakantie vanuit het azc!
Ook nog even over een aantal somaliers, laatst is er een somalische man omgekomen in zijn woning. Omgekomen door toedoen van een aantal jongeren. Het zou hier niet gaan om discriminatie/rascisme.... moet je die somalische mensen/vereniging horen....volgens hen is dat wel zo! Ja dat WILLEN ze horen! Da's toch te gek, net of dat altijd zo moet zijn.
Zo ook, als ik in mijn werk een buitenlander aanpak, hoe vaak hoor ik niet: "Zeker omdat ik een buitenlander/marokkaan/enz ben!? Jij discrimineerd!!!" Om ziek van te worden.
Dan ook nog daaropvolgend of los daarvan, als ze het er niet mee eens zijn (wat dus 9 van de 10 keer is) gaan ze...en ze weten de weg....naar een discriminatie-meldpunt, hun beklag doen....waar jij dan wel eens over gehoord kan worden. Ja, mag ik aub mijn werk doen?
Ik kan zoveel verhalen/ervaringen vertellen....da's niet leuk meer. Het steekt me gewoon dat je al problemen met ze hebt voordat ze er zijn. Als je gewoon je werk doet wordt je al beschuldigt...van dicriminatie.
Veel denken het te halen/winnen met intimidatie (zoals ze vaak gewend zijn in hun eigen land). Veel mensen wijken ervoor!
Bepaalde mensen uit het buitenland leven gewoon met een andere instelling, zij kunnen bijv. veel sneller overgaan op geweld. Dit schuwen zij minder.
Afijn, ik kan wel een hele blz vol tikken, maar doe ik niet, ik zeg al dit zijn mijn heuse ervaringen. Men kan er van vinden wat ie wil, veel dingen baseer ik op feiten.
........................................................


logisch dat jij slechte ervaringen hebt, het is tenslotte je werk om in contact te komen met de criminele neder- en mede-landers.
Ik vind dus juist niet dat jij een juist beeld kan scheppen. Misschien zou ik de heer Ouwekerk (voormalig burgemeester Groningen, nu Almere voor diegenen die niet weten waar ik het over heb) even kunnen mailen om hem te vragen wat volgens hem de asociaalste bevolkingsgroep is in nederland. Ik weet zeker dat hij mij zijn verhaal zal vertellen over de oosterparkrellen. Niet objectief dus.
En ja.. daar heb je haar weer met de oosterpark.. ik blijf het aanhalen tot iemand daar op in wil gaan, en zo dus de problemen met de nederlanders wil erkennen. Ik blijf volhouden; iedere cultuur/groep/bevolking/etc.. heeft zijn rotte appels.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:43

Mee eens, ongetwijfeld dankzij mijn Oosterparkervaring!!!

Cer, je moet niet zo overdrijven/slachtofferig doen. Enne, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:46

En ik vind dat Branca nu juist WEL een beeld kan scheppen. Juist zij kan het weten, degenen die ermee geconfronteerd worden. Zij komt nu juist veel met criminelen in aanraking en ze ziet dus dat een groot aantal daarvan buitenlanders zijn.
verder sluit ik me wederom geheel aan bij Cer.

Cer

Berichten: 30164
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 14:48

Gail"]
Cer, je moet niet zo overdrijven/slachtofferig doen.
[/quote]

sjeeeee... laat mij nou es lekker, zelfs dat mag al niet Verdrietig
Ik zal voortaan geen antwoord meer geven als iemand vraagt wat ik ergens van vind....


[quote="Gail schreef:
Enne, wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!


Ik doe mn best, maar ben helaas ook maar een mens....excuses...moet ik zeker ook die andere wang blijven toekeren?

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:56

Desiree schreef:
Onderzoek heeft uitgewezen dat 99% van de straatovervallen door buitenlanders gepleegd worden. En dat wil jij niet geloven. Dat is je kop in het zand steken.



99% van de straatovervallen die opgelost zijn, werden door allochtonen gepleegd.
Vergeet echter niet, dat maar 20% van de straatovervallen wordt opgelost.
Dus echt representatief is dit onderzoek niet.

Als ik heel eerlijk ben ga ik er (ook) niet vanuit dat de andere 80% door autochtonen wordt gepleegd.
Maar goed, het gegeven op dit moment is dat van de straatovervallen die er geweest zijn, (minimaal) 19,8 % door allochtonen zijn gepleegd.


Ik persoonlijk ben wel voor een harde en consequente aanpak van het asielzoekersbeleid, maar daarvoor zal het beleid eerst behoorlijk op de helling moeten.
Het is toch te gek voor woorden dat een gezin wat 6 jaar !!!! heeft moeten wachten op een verblijfsvergunning, toch nog kans loopt om uitgezet te worden.
Moet je je eens voorstellen wat een drama is. Kinderen zitten op school, zijn vaak behoorlijk aan het vernederlandsen (wat een woord), en worden uit hun veilige leefwereldje gerukt, omdat de overheid er na 6 jaar eens achterkomt dat ze eigenlijk toch geen verblijfsvergunning moeten krijgen.
Nee, ik vind dat binnen een half jaar duidelijk moet zijn of iemand kan blijven of niet.
Een half jaar AZC is voor mensen nog te doen. Langer dan een half jaar houdt bijna geen mens het vol.
Kun je je voorstellen wat het is om je huis/kamer te moeten delen met mensen die je totaal niet kent, vaak ook nog van andere afkomst zijn en waar je gewoon niks mee hebt??
In zo'n situatie 2 of meer jaar moeten doorbrengen is mensonterend. Alleen psychisch heel sterke mensen houden dit vol en dat zijn de meeste asielzoekers helaas niet.

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:56

oke, Ouwekerk zou ook een juist beeld kunnen scheppen, dus?
mail hem dan eens, als ik me niet vergis is een burgemeester eindverantwoordelijke bij de politie. Hij zal zeker inzicht kunnen geven in de problematiek rond nederlandse jongeren en de omvang ervan.
btw; wat te denken van de hooligans in nederland?? ik zie alleen blanken. Ik woonde naast het stadion en heb ze iedere twee weken voorbij zien komen, dus ook de AJAX, Feyenoord, Twente etc supporters en hooligans zijn allemaal blank op een enkeling na.
nogmaals; iedere groep heeft haar rotte appels.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:01

klopt dat er met asielzoekers gesolt wordt. Is inderdaad geen correcte manier van omgaan met mensen. En wat voetbal hooligans betreft, heel dat voetbal volk mag van mij ook naar marokko! ik haat voetballen! En Hooligans al helemaal. Zo, weer gediscrimineerd!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:05

alleen jammer dat die rotte appels dan allemaal hier naartoe komen! Ik ben blij dat ik eindelijk, als ik weer eens een discussie met jullie heb, eindelijk eens wat bijstand krijg!!

Branca, bedankt voor je bijdrage. Dat van die somaliers, die naar hun eigen land op vakantie gaan, dat zegt me weer genoeg. Ook kostelijk dat bepaalde gasten meteen vluchten in geweld en intimidatie en gelijk roepen dat ze gediscrimineerd worden!!.

Mijn vooroordelen zijn nog niet ontkracht hier.
80% buiten de spits allochtoon in de metro's van de grote steden. Bijzonder groot gedeelte van de wao-ers zijn allochtoon.
Schering en inslag en doffe ellende in de overvolle AZC's.
Merendeel van de gevangenisbewoners zit gevuld met allochtonen
99% van al die lieve zakrollertjes/overvallers zijn ook allochtoon.

(laat dit nou 20% van de allochtone bevolking zijn, laten we die dan heel hard gaan aanpakken!!)

Joost, je kan het allemaal wel 'goed' praten en verklaringen zoeken. Klinkt leuk, maar daar los je niets mee op. En die tien miljoen nederlanders die niets voor hun medelanders doen; dat staat helemaal los van de discussie. Er is een groot verschil tussen parasiteren en niets doen voor je medemens. (ik doe elke dag wat, ik werk en dus betaal belasting, wat het weer mogelijk maakt dat alleen staande moeders haar kindje kan opvoeden zonder gedwongen te worden dat ze werkt; en terecht! MAW daar hebben we dus een regering voor die wat doet voor ons alle!)

En dan mag die HeteHond (hotdog) het allemaal zielig vinden, maar ik ben heel benieuwd hoe de allochtonen over ons denken, de mensen die ze alleen maar heeft proberen te helpen, en nog steeds willen helpen als ze willen meewerken. Dan zal ik voorop staan om die mensen te steunen!!!

En dan nog zijn er mensen die op groen links of SP stemmen......zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Laura, ik zou me in die 6 maanden tot mijn God richten en hopen dat ik mag blijven. Niet een fiets jatten en overvallen plegen, maar God op je blote knieen danken dat er mensen bestaan die andere mensen willen helpen, ipv afmaken. Als ik dan binnne de regels betaalde arbeid mag doen, dan zal ik dat zeker doen. Rondhangen is prima, maar jatten en parasiteren niet!!!!

Gail; Met aardige mensen kun je dijken bouwen; er moeten niet teveel mensen als jij in de politiek zitten, want anders walsen ze zo over je heen.....zij parasiteren omdat ze in de gelegenheid zijn. Die gelegenheid moet hun ontnomen worden. kennelijk is het dan ook niet zo slecht gesteld in hun thuisland als ze hier respectloos omgaan met onze gast vrijheid (en dan bedoel ik natuurlijk de mensen die hier ondervallen en niet de goei!, voor het geval dat ik weer hoor dat ik generaliseer)
Laatst bijgewerkt door Prima op 21-03-02 15:24, in het totaal 3 keer bewerkt

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:06

Desiree schreef:
klopt dat er met asielzoekers gesolt wordt. Is inderdaad geen correcte manier van omgaan met mensen. En wat voetbal hooligans betreft, heel dat voetbal volk mag van mij ook naar marokko! ik haat voetballen! En Hooligans al helemaal. Zo, weer gediscrimineerd!



Ik ook!!! Dommer volk is er niet

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 15:07

WEER iemand die me de woorden uit de mond haalt. Ik vind dat je helemaal gelijk hebt Prima!