Ideeën gezocht! (verkleden met thema!)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jessica86
Berichten: 89
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: woerden

Ideeën gezocht! (verkleden met thema!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 11:39

Volgende week ga ik helpen bij de introductie week voor de nieuwe eerstejaars bij mij op school. Deze hele week is in het thema films, er is een sportdag in het teken van films, er worden veel films gedraaid, etc. etc. Nu is het ook de bedoeling dat wij als intro-team verkleed gaan in het thema. Dus verkleed als iemand/iets uit een film of iets wat er mee te maken heeft. Nu ben ik al heel lang aan het nadenken samen met een vriendin, en we zijn al verschillende keren in de stad geweest, maar we kunnen niks bedenken. Of nouja, bedenken wel maar uitvoeren niet, we willen het liefst een pak o.i.d. in het teken van disney, maar waar vind je dit op korte termijn? Iemand ideeën?? Mogen ook andere ideeën zijn voor verkleden, het liefst met basic-dingen dus, gewoon de dingen die iedereen wel heeft. Alvast bedankt voor het meedenken! OK dan!

Voor de hele wereld ben je iemand, maar voor iemand ben je de hele wereld.


jessica86
Berichten: 89
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-04 12:16

ja daar zaten we ook al aan te denken, maar tot nu toe hebben we nog niet veel gevonden. Op internet zijn wel online verhuurbedrijven, maar die hebben niks binnen het thema (in ieder geval degene die wij gevonden hebben niet) en we gaan morgen op zoek naar carnavalswinkels, dinsdag al in Amsterdam centrum geweest, niks gevonden. Morgen richting Utrecht of Hilversum o.i.d.

Voor de hele wereld ben je iemand, maar voor iemand ben je de hele wereld.


jessica86
Berichten: 89
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-04 17:01

Nou, ondanks de weinige antwoorden toch maar even een reactie van mij. Stop de ideeën maar (voor zover die er nog kwamen). IK heb een pak! Ik word samen met een vriendin de 7 dwergen! En nog een ander wordt sneeuwwitje. Bij 1 of ander feestwinkeltje in Hilversum kunnen vinden! Bedankt voor de ideeën nickyu!

Voor de hele wereld ben je iemand, maar voor iemand ben je de hele wereld.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie