Dit heeft m'n neef weer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dit heeft m'n neef weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 11:15

Hij is sinds eind oktober naar Australie. Toen hij daar nog geen maand was was zijn busje leeg gerooft. Alles weg. Geld, paspoort, rijbewijs, tickets enz. Toen hij dat allemaal terug had(alles is terug gevonden!!!!!!!!) is hij een maand geleden naar New Zealand geweest. Eergister ging hij weer terug naar Australie. Toen hij een beetje laat het vliegtuig in wou(hij had nog wat NZ dollars op gemaakt) werd hij tegen gehouden. Hij was de 10 miljoenste passagier dit millenium!!!!!!!!!!!!!!!!! Kreeg hij ff een retourticket aan geboden van $ 2000,-(ong f 5000,-). 31 maart komt hij dus weer ff voor een maandje terug naar NL. Na koninginendag gaat hij weer weg(dat wou hij toch wel hier vieren). Hij heeft het daar te erg naar z'n zin om niet terug te gaan maar vind het ook een geweldige kans om 'ff' naar huis te komen. Anders had hij daar geen geld voor dus dit is van harte welkom.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 11:17

Er zijn altijd veel mensen die gaan rondtrekken door australie. Vind tie het leuk en voldoet het aan zijn verwachtingen?

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 11:21

relaxed! Lijkt me echt tof. Zo'n mazzeltje heb ik nou nooit Huilen

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-02 11:29

Hij vind het geweldig. Hij hoeft met niets en niemand rekening te houden. En als hij het zat is pakt hij in en vertrekt.
Maar ik vind het ook wel geweldig dat hij 'ff' naar huis komt hoor. Met de kerst en met oud en nieuw enzo was het toch wel vreemd dat er iemand niet was.