CIOS 2nd edition!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

CIOS 2nd edition!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 11:58

Zoals hier ruim een half jaar geleden ook op bokt heeft gestaan, ben ik afgelopen schooljaar (dit eigenlijk) niet toegelaten op het CIOS, maar aangezien ik het CIOS zo graag wou, dit jaar weer begonnen met de testen Lachen Ik wou eigenlijk PRECIES hetzelfde berichtje van vorig jaar plaatsen.. maar jah, ook zo banketstaaf Tong uitsteken

Vandaag was iig weer de voorkeursport test, oftewel ik heb op deze vroege morgen moeten honkballen. Vanochtend om half 8 in de file gestaan en om half 9 waren we in Arnhem bij 't CIOS.

FF rond gekeken wie er allemaal zaten en wie mn "concurentjes" werden Tong uitsteken zaten heel veel gozers, dus dacht dat er wel stuk of 12 over zouden blijven die gingen honkballen. Bleken ze te gaan handballen, sjonge jonge wat een balletjes Knipoog

maar goed, ik bleef dus met 4 anderen over, waarvan 1 erg leuk meisje *LOL* , en toen kwam onze grote vriend Nol, van vorig jaar, ons ophalen. Dit jaar gingen we gelukkig naar binnen, vorig jaar was echt klote. stonden we daar in de regen windkracht 9 (met ons tentje op het gras, weinig groen en steeds meer plas, lalala)
maar we gingen dus hetzelfde als vorig jaar doen, beetje gooien, beetje badminton, beetje shuttletjes slaan met honkbalknuppel, etc etc (rijg er ff snel een eind aan, moet namelijk naar school toe voor gesprek met mn andere grote "vriend" Ivo, BLEGH) en ging echt lekker, en weet wel zeker dat ik deze test gehaald heb (de andere 3, waaronder die Sandra Knipoog ook, bij 1 heb ik mn twijfels) en dus ga ik over 2 weken voor de algemene test, JEEEEEEEEEJ

Bart is going to CIOS I think Tong uitsteken

ik ga maar ff naar mn nog huidige schooltje, doeg doeg!


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 12:45

ff voor de duidelijkheid, ben dus nog niet aangenomen hè. heb nu pas 1/3e van de testen gehad.

Over 2 weken moet ik de algemene test, dat bestaat uit:
-schriftelijke test
-krachtgedeelte
-motorisch gedeelte (dansen, beetje handstand enzo doen en balgedeelte)
-conditie test (shuttle run tot trap 11)
-zwem test (maar die ga ik niet doen denk ik, omdat ik die toch onv. afsluit)

als ik daar 3 "v"tjes uit haal, dus dat wordt op het krachtgedeelte, conditionele gedeelte, en motorisch gedeelte (schriftelijk moet je sowieso halen en dat doe ik ook wel)

en daarna heb ik een medische keuring enzo, waar ik ook doorheen moet komen en dat lukt ook wel. Zou me iig verbazen als ik daar niet doorheen kom Scheve mond

en Cios is dus een sportopleiding en daar leer je groepen begeleiden voor clienten ed. en je kunt er oa. gymleraar mee worden, maar dat wil ik niet, ik ga er sowieso HBO achter na doen, maar weet nog niet precies welke opleiding, zat eerst aan fysio te denken, maar dat weet ik nu ook niet echt zeker meer.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 13:29

klopt, er is ook het Calo, maar zoals je al zegt dat is HBO, en ik heb niet (de gelegenheid gehad om) de havo af gemaakt. Dus moet eerst MBO doen en vervolgend HBO.

Wat betreft mn contract, die heb ik dus nu nog steeds, maar komt wel goe, ben ik van overtuigd, zit nu ook bij een meid in de klas waar het erug goed mee klikt en die ook nog eens hier in de buurt woont, dus we pakken ook samen het huiswerk enzo, en komt goed.

Dan nog ff antwoord op de vraag over die leraar. Daar heb ik gister een gesprek mee gehad en hij is toch niet zo'n eikel als ik hem eerst vond (zo kwam hij iig over, de vraag is maar in hoeverre het een rol was, aangezien mn moeder er ook bij zat). Alles is iig uitgepraat en komt dus wel goed denk ik.

Hij heeft iig alle feiten op papier gezet waar al die onvoldoendes van kwamen, bij sommige punten had ik zo mn twijfels, maar goed, maakt ook niet uit. Ik heb dat contract nu eenmaal en ik ga het gewoon goed aanpakken en na deze periode heb ik geen contract meer! Lachen

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 17:45

volgens mij is dit precies hetzelfde hoor wat wij hebben flubke. Ik heb het alleen anders verwoord, of bedoel je dat niet? Verward


Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 23:25

wij hebben idd wel schrifelijke test, maar die stelt echt niks voor. Gaat echt zo van:
Maak de zin af:
"In het bos staan allemaal grote .... met takken en veel groene ...."

en we moeten wel elke test doen eigenlijk, maar omdat ik niet echt goed kan zwemmen (Ik kan overleven in het water, maar heb niet de techniek die ze willen zien op het CIOS wat borstcrawl enzo betreft.) denk ik dat ik er voor ga kiezen om die test te laten voor wat het is, omdat ik die toch niet nodig heb om aan mn aantal v-tjes te komen. maar dat is wel iets wat ik eerst moet overleggen denk ik.. Ik merk het vanzelf wel of het wel moet of dat ik het mag laten gaan.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-02 14:32

heb brief gekregen van het CIOS, en ik heb deze test idd gehaald (zoals al verwacht dus)

ik moet nu 10 april voor de 2e test, van half 12 tot half 6, gaat wel lukken Lachen alleen duurt nog zo langgggg Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Sun, Amarins2, Annemiek73, Besje, carin0903, DeTjoeter, DotBot, Eefje_Sammy, GoogleAdsense, Googlebot, Gwenvd, Hanneke_68, Jny, Lijsken, MarliesSam, rien10, savieralover, SemrushBot, Stal_Fiore, StonedRomy, supervon78, Thami, YandexBot en 59 bezoekers