six flags holland vraagjes..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

six flags holland vraagjes..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 11:05

Een vriendin en ik zijn van plan om naar six flags te gaan maar n ou wil ik een aantal dingen weten.
Wat is daar de entree.
Is het makkelijk te bereiken met de trein en bus.
Kan je de kaartjes ook al van te voren kopen omdat ik geen zin heb om eeuwen in die rij te gaan staan Schijnheilig Haha!
Nou ik hoor het wel.

Groetjes Danielle

krissie1985

Berichten: 3455
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Overijssel nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:25


Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:25

Het is zeer makkelijk te bereiken met trein en bus, als je in harderwijk uitstapt van de trein, is daar een (overvolle !!) bus die rechtstreeks naar six flags rijdt. Die kost geloof ik €5,50. Maar je kan in die bus ook meteen een kaartje kopen voor het park.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 11:30

Dankje wel voor de reacties!!

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:47

Een kaartje voor de bus EN de entree van het park kost 24,90 weet ik nog. Dat is het handigste, hoef je ook niet in de rij te staan!

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:28

Je kan ook een combinatie kopen voor trein bus en park ineens weet alleen niet hoe duur die is kan je navragen bij het GWK op het station (de wat grotere stations)

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:48

entree is iets van 24 euries...is wel onwijs gaaf en ik vind dat een redelijk prijs (ben er laatst geweest) is echt een super gaaf park!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:54

De entreeprijs is 24 euro, maar ik geloof dat je nu voor de kinderprijs van 19 euro het park in kunt. Vanaf station Harderwijk rijd er een SixflagsExpress naar het park toe. Normaal is dit 4 strippen, of 5,50 euro, maar je kunt in de bus ook een combikaart kopen voor de busreis en de entree. Die kost dan gewoon 19 euro, dus dan is de bus eigenlijk gratis. Dan hoef je ook niet in de rij te staan, maar kun je ergens anders naar binnen.

Maarre, als je die rij voor de ingang al teveel vind kun je beter thuis blijven Tong uitsteken Je zult er namelijk wel eens vaker in de rij moeten staan Knipoog

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-04 19:32

Lindy schreef:
Maarre, als je die rij voor de ingang al teveel vind kun je beter thuis blijven Tong uitsteken Je zult er namelijk wel eens vaker in de rij moeten staan Knipoog


Jaja ok maar ik hoop op iets minder weer Tong uitsteken zodat het niet zo druk is haha Haha!

ennn al het wachten wat je je kan besparen moet je natuurlijk doen Haha!

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 20:17

Lindy schreef:
Maarre, als je die rij voor de ingang al teveel vind kun je beter thuis blijven Tong uitsteken Je zult er namelijk wel eens vaker in de rij moeten staan Knipoog

HOe erg is het? bij elke attractie? Kun je wel alles in 1 dag doen?
Wat kost het parkeergeld? en eten en drinken?

Ben ooit een keer in Walibi Flevo geweest en toen hielden ze de rijen kunstmatig lang (als het rustiger werd gewoon een treintje eruit halen bij de achtbaan). Nu wil ik eigenlijk nog wel een keertje naar Six Flags, maar heb geen zin om alleen maar te wachten.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 21:17

haha wat veel, heb vandaag een kaartje voor sixfags gewonnen met dressuurwedstrijd, kun je eventueel wel overkopen!

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 08:32

Nou dat hoeft niet meer want van een taxi bedrijf gaat er een bus en de prijs is incl het kaartje anders had ik zeker intresse!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 11:06

De rijen vallen op dit moment wel mee, ze rijden bij veel achtbanen met 2 treintjes. Bij La Via Volta en Superman hoefden we nooit lang te wachten. Al was dat met Superman heel wisselend. Maar je kunt vanuit dat overdekte deel waar je eten kunt kopen enzo zien hoe lang de rij ongeveer is, en als er dan bijna niemand stond gingen wij er heen. Knipoog Bij de andere achtbanen was het ongeveer een kwartiertje wachten, maar dat was ook best wel wisselend. 's Avonds was het rustiger, dan kon je er vaak bijna meteen in. Maar alles met elkaar viel ons wel mee. Lachen

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 12:26

OKe dankje!!!

even tussen door hadden jullie mooi weer?

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:44

Nou, t is maar wat je zelf lekker vind. Het weer was mooi in de zin van droog en zon, maar ik vond het té warm. Je staat in zo'n drukke rij, en het zweet breekt je aan alle kanten uit. Van mij had het minder warm gemogen, maar beter zo dan regen.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:51

Ik zie dat je uit Roggel komt. Je kunt dan ook met de bus van Ghielen gaan. www.ghielen.nl
als je bij dagtochten kijkt, staat Six Flags er ook bij. Hun rijden op bepaalde dagen, en dan kost het 35 euro incl. entree. Dan ben je denk ik goedkoper uit dan zelf met de trein gaan ofzo...

ik en een aantal vriendinnen gaan komende dinsdag met gielen mee, al ons 3de jaar. dus bevalt erg goed.

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 09:32

Haha dat is wel grappig apollo ik ga morgen met de bus van taxi horn Haha! maar het was eerst debedoeling om met zomertour te gaan Haha!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 09:54

Ik ben maandag naar SixFlags geweest, valt wel mee met de drukte hoor!
Bij de Goliath en de Via Volta hoef je maar heel even te wachten, daar gaat haast niemand in geloof ik, vinden ze eng ofzo? Haha!
Entree is 24 euro, maar op internet kun je geloof ik wel kortingsbonnen printen dacht ik van 5 euro dus dan betaal je nog maar 19 euro. Parkeergeld daar is 7 euro.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 10:44

Je kan ook gaan als jij een studie dag heb en de rest naar school moet, of aan het eind van je vakantie want Utrecht gaat alweer naar school :@

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 12:58

Lindy schreef:
Normaal is dit 4 strippen, of 5,50 euro, maar je kunt in de bus ook een combikaart kopen voor de busreis en de entree. Die kost dan gewoon 19 euro, dus dan is de bus eigenlijk gratis. Dan hoef je ook niet in de rij te staan, maar kun je ergens anders naar binnen.


entree is 19, euro kinderprijs, of 1500 airmiles bij de appie happie.
het is 6 strippen OF 5,10 .... ik ben gisteren nog gweeest namelijk.

Ik moet wel zeggen, de rollercoasters zijn op zich wel gaaf, maar dat kasteel van merlijn is gewoon echt ZOOOOOOOO hetzelfde als villa volta in de efteling. Nee Six Flags doet echt ZWAAR onder voor de efteling. Alleen Goliath was wel echt heel gaaf, superman the ride vond ik saai (na de eerste loping is die kei sloom) el condor vond ik te hobbelig, en niet echt leuk (mijn oor deed pijn naderhand van het beuken) ...

Goliath was echt gaaf, en waren ook de beste rollarcoaster stoelen waar ik ooit ing ezeten had! ... maar je moest voor zoveel dignen nog weer bij betalen, dat was echt niet leuk! ... (niet de gewone attracties maar wel de aparte dingen.)


gisteren was het wel vrij druk. Vooral voor el condor hebben we LANG moeten wachten! gister was ook beter weer als eergisteren dus. Goliath viel idd wel mee. Via volta geloof ik ook wel. maar in goliath moet je ECHT EHCT ECHT gaan, die is ZOOOOOOOO gaaf, de leukste achtbaan waar ik ooit ingezeten heb! en eng is die echt niet! (vind ik, nu ik er eenmaal uit ben Tong uitsteken ervoor vond ik het wel eng Tong uitsteken )

germie

Berichten: 25934
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:18

Shiloh schreef:

Goliath was echt gaaf, en waren ook de beste rollarcoaster stoelen waar ik ooit ing ezeten had! ... maar je moest voor zoveel dignen nog weer bij betalen, dat was echt niet leuk! ... (niet de gewone attracties maar wel de aparte dingen.)


wat voor dingen? WC? eten? of nog meer (kan niet zo snel bedenken wat).

En wat noem je lang wachten? hoe lang?

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 17:27

Ik ga morgen ook naar Six Flags Haha!

Tancreda4

Berichten: 24029
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:20

Het is idd erg makkelijk te bereiken! Naar Hardewijk met de trein, en vandaaruit met de SixFlags Express Haha!

Let wel GOED OP JE TASSEN, er blijkt flink wat gejat te worden. (een van ons is ook haar tas kwijt geraakt). Ga het liefst om de beurten en niet allemaal tegelijk dat je de tassen afgeeft. Er staan wel ventjes bij, maar die kunnen natuurlijk ook niet ruiken dat Jantje niet bij die tas hoort.

Maare, heel veel plezier!
Je moet alleeen geen grote angst voor wespen hebben, want daar zit het echt vol van...

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 18:59

idd veel wespen...

nee maar je had bijvoorbeeld zo'n stier, waar je dan zo lang mogleijk op moet blijven zitten. bmoest je 3 euro voor betalen, karten was 6 euro, trampolines zeg maar met van die elastieken dat je lekker hoog gaat, 3 euro. Skydive, 20 euro p.p alleen en 15 p.p met 2en.... allemaal dat soort dingen....

gemiddelde wachttijd gisteren toch wel half uur, voor de el condor hebben we een uur gestaan...

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 19:38

Mr_Mikey schreef:
Ik ga morgen ook naar Six Flags Haha!

Jah?
Ik ook misschien kunnen we meeten...