Nieuw geval MKZ

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-01 02:13

Nee, niet in Nederland, maar in Engeland. Ik heb van een kennis te horen gekregen dat al hun schapen morgen afgemaakt worden. In Engeland gaat het dus gewoon door. Deels omdat ze daar in het begin wat "gemakkelijker" geweest zijn, deels misschien wel omdat de aandacht verslapt het is. De berichten die ik hoor is dat het gestabiliseerd lijkt te zijn in Nederland.. Pas op dat Nederland geen tweede Engeland wordt.



joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-01 00:40

Hmm.. klinkt als een aannemelijk verhaal. Maar goed, met zijn allen weten we wel dat als je van een ziekte af wil, je de hele wereld moet aanpakken. Zo zou pokken inmiddels van de wereld af zijn.. Ook is het waar dat het wereldverkeer toeneemt. Het is niet gemakkelijk om alles te doen.

Hier een Ottawa hebben we van de week trouwens een grote Hereboer uit Engeland op bezoek: Prins Charles is even hier. Recht uit het vliegtuig, moest hij het ontsmettingmatje op.. Hij mocht ook de laatste twee weken niet op zijn eigen boerderijen komen.

Engeland leeft in vele opzichten nog meer dan 100 jaar achter. Ik was daar op bezoek, heel aardige mensen, maar armoedige omstandigheden en ook hygiene is nog niet echt uitgevonden daar..

Verder worden dit soort berichten wel als excuses gebruikt om allochtonen buiten te houden.. kwalijke zaak.. Geen zin om Janmaat en zijn club een stuk hout in de hand te geven.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 16:01

Klopt, Lovely,

Het is overigens niet geheel waar dat je met een geitje zomaar vanuit Irak hiernaartoe kan komen rijden.

Toegegeven, sinds Schengen kent Nederland alleen nog maar grenscontrole aan de havens en op luchthavens. Iemand met een geitje mag nog steeds niet zomaar de grens over, maar het is nu mogelijk vanuit zuidoost Duitsland naar Nederland te rijden met dat geitje. Als men ergens onderweg wordt aangehouden, dan moet echter de politie wel ingrijpen. De grenscontrole is nu dus verlegd naar de grenzen van Schengen. Wat dat betreft denk ik dat het heel erg moeilijk is om zoiets groots als een geitje die grenzen over te smokkelen.

Ik denk niet dat er erg slordig wordt omgesprongen met die ziektes. Wel moet je je eens afvragen hoe relevant die ziektes in sommige landen zijn. Als je ooit in het midden-oosten bent geweest, dan weet je wel waarom. Ik heb nooit meer machinegeweren gezien dan daar en het was niet eens oorlog. Mensenlevens stellen niks voor en dierenlevens al helemaal niet. De volksgezondheid is in veel landen op een lage prioriteit, vanwege oorlogen. Het is een klein beetje Utopia om te denken dat je alle evenhoevigen in een oorlogsgebied kunt inenten.

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Redford, Vagabondo en 42 bezoekers