tato

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

tato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 21:57

hallo

ik krijg vrijdag mijn tato maar kan iemand mij vertellen of het erg zeer doet en hoelang ze ongeveer bezig zijn.

hij komt op mijn schouderblad, hij is 4 cm groot en het is een baby duiveltje.

groetjes tara

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:00

de broer van mijn vriendin ahd er ok eentje laten zetten en die zei dat het geluid alleen irritant was en het een beetje kriebelde *bikkel*

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-02 22:04

ik heb er en op mijn boven arm (een dolfijntje) en ik moet zegen dat het geen pijn deed, het inkleuren kriebelde zelfs *LOL*, maar of het zeer doet is bij iedereen weer anders.
Mijn dolfijntje is ongeveer 6 cm en ze zijn er ongeveer een half uurtje mee bezig geweest.
veel succes vrijdag en laat even weten hoe het was
Groetjes *LOL*

Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-02 22:07

ik zal zeker laten weten hoe het is afgelopen en als het lukt maak ik er een foto van en zet ik hem wel even op bokt.

groetjes

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 00:38

Duurt ca. een half uurtje en het voelt af-en-toe of je van een kat gekrabt wordt. Is niet erg hoor Knipoog !

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 09:38

Ik heb geen tattoo op mijn schouderblad (wel op mijn linker- en rechterbovenarm en rond mijn navel). De tattoo's op mijn arm deden geen zeer, het was een kriebelend gevoel. Bij 1 van mijn tattoo's zit veel schaduw, en dat werd wel erg vervelend op een gegeven moment. Niet echht pijn.

De tattoo rond mijn navel is een heel ander verhaal. Dat vertel ik wel als jij je tattoo heb laten zetten... Haha!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 09:40

ik heb er ook een op mijn schouderblad en het viel allemaal wel mee.

Tegelijkertijd met mij werd er ook een ander meisje op haar schouderblad getatoeeerd, maar er moest dus gerend worden voor een emmer, want ze moest Misselijk

sorry Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 10:59

Buitenzorg schreef:
Ik heb geen tattoo op mijn schouderblad (wel op mijn linker- en rechterbovenarm en rond mijn navel). De tattoo's op mijn arm deden geen zeer, het was een kriebelend gevoel. Bij 1 van mijn tattoo's zit veel schaduw, en dat werd wel erg vervelend op een gegeven moment. Niet echht pijn.

De tattoo rond mijn navel is een heel ander verhaal. Dat vertel ik wel als jij je tattoo heb laten zetten... Haha!


LOL Lachen ik heb een tattoo op mijn schouderblad, voelde als een kriebelend spinnetje, tattoo op mijn arm....voelt af en toe wat zeurderig was hij ook wel 2 uur mee bezig en ook een tattoo rondom mijn navel Haha!

Met die laatste is hij 3 uur bezig geweest, deed geen pijn, maar het inlijnen net rondom de navel is wat gevoeliger....ik heb 1 klein uitgeschoten streepje (1 mm) omdat ik moest lachen.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 12:21

Hoi, Ik heb 2 februari ook mijn tattoo laten zetten. Ik heb ook op me schouderblad een duiveltje laten zetten.
Ik vond dat de lijntjes pijn deden. Op een gegeven moment wen je er wel aan dat wel. Je raakt een beetje verdooft door de pijn om zo maar te zeggen. ( Lijkt enger als het is !!)

Het inkleren doet helemaal geen pijn. Dat kriebbelt meer vond ik. Bij mij zit er ook best veel schaduw in en daar was hij wel lang mee bezig om het helemaal goed te krijgen.

Ik denk dat ik ± 3 kwartier heb gezeten.

Oja mijn tattoo zit om me linkerschouderblad en is ± 8 cm groot (met de naam eronder gerekend) Ik heb er Toy onder staan. Als je in me profiel kijkt zal je weten wat de betekenis ervan is.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:29

ik heb een tatoo op mijn enkel
Ik heb het bij tatoo BOB in rotterdam laten doen (is tenminste geen vreemde tent)
ik was heel erg zenuwachtig, maar het stelde niks voor
het kriebelde een beetje, maar pijn deed het absoluut niet Knipoog

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 14:52

Ik heb ook een tattoo om mijn schouderblad van ongeveer 8 cm. Ze zijn er zo'n 2 uur mee beziggeweest, maar dat komt denk ik omdat het nogal gedetailleerd is met behoorlijk wat kleur. Het deed niet echt pijn, als of je 'n schaafwondje hebt, maar op het laatst was ik toch wel blij dat ze ermee klaar waren.

En natuurlijk wil ik een foto zien als het allemaal is genezen!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 15:57

Ik heb 3 tattoos, waarvan 2 op m'n bovenarm. Met de grootste is ie toen ong. 2 of 2,5 uur bezig geweest en echt zeer doet het niet. Hoogstens wordt het (idd vooral bij het maken van de schaduw) een beetje irritant. Maar dat is per persoon verschillend, want toen ik voor m'n laatste ging en nog even moest wachten bleek dat de jongen voor mij -die er ook een op z'n bovenarm liet zetten- vlak daarvoor van z'n stokkie was gegaan. Hoezo het sterke geslacht Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 01:31

he hallo
ik heb 2 tattoo's op mijn schouderblad en een boven mijn rechterbil
die op mijn schouderblad deden geen pijn, het was een irritant gevoel
die andere was echt heel naar, wat een #*! gevoel was dat zeg
nou heel veel succes met die van jou xx

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 17:05

Ik heb een redelijk grote tattoo op mijn kuit...duurde een uur, maar deed nauwelijks pijn, het geluid is irritant, maar dat hoort je na een uurtje ook niet meer Haha! Het voelt net alsof er hard gekrabbeld wordt, en op sommige plaatjes kriebelde het zelfs!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:54

Buitenzorg schreef:
Ik heb geen tattoo op mijn schouderblad (wel op mijn linker- en rechterbovenarm en rond mijn navel). De tattoo's op mijn arm deden geen zeer, het was een kriebelend gevoel. Bij 1 van mijn tattoo's zit veel schaduw, en dat werd wel erg vervelend op een gegeven moment. Niet echht pijn.

De tattoo rond mijn navel is een heel ander verhaal. Dat vertel ik wel als jij je tattoo heb laten zetten... Haha!


Kheb heel mn hand open liggen van een 'speelse' kat. Denk dat ik toch maar een tatoo laat zetten dan Haha! (durfde niet)

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 21:55

Ik heb ook een tattoo op mijn schouderblad en die is ongeveer een cm of 7, ik vond alleen de lijnen maken nogal een rot gevoel en het inkleuren is een beetje een irritant gevoel.........niet pijn maar zeurend........ bij mij zijn ze ook ongeveer een half uurtje bezig geweest en is met 1 kleur gedaan......(zwart) Pling
succes vrijdag *LOL*