De hond gelongeerd :P

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

De hond gelongeerd :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 15:05

Shirkan,mijn Franse jachthond van 3jaar,stond vandaag een beetje overenthousiast op en af te springen in zijn kennel...Dus,voorgesteld dat hij een shetlanderhengst was,van 3 jaar,heel erg jong en fris Tong uitsteken En dat was ie ook ! Hij was zo sterk Clown Omdat 'ie zo fris was,natuurlijk enkele stroken stof geknipt,klittenband eraan,en als bandages gebruikt Haha! Maar omdat ie zo gek was,was het moelijk om ze aan te brengen !

De longe aan zijn ketting geknipt,en longeren maar.Omdat ie zo enthousiast en oververhit was,begreep ie het meteen ! Hij begon meteen te galopperen Even een paar rondjes laten crossen,en daarna laten stappen,want te veel is te veel.Het stappen ging wat minder goed,maar met wat aanmoediging,wou een paar rondjes nog net lukken...Dan draf.Hij was zo fris dat het moeilijk was om hem in draf te houden...!

Maar het lukte,mits enkele galopsprongen ertussendoor,en af en toe stilstaan en draaien Tong uitsteken Na een tijdje nog even gestapt en dan : Galop ~~}> Hij galoppeerde wat rustiger nu,maar na een halfuur longeren,stond ie nog op-en-top-fit vrolijk te dribbelen Bloos Wat,energie te veel Schijnheilig Dus enkele balkjes gelegd en balkjes gelongeerd.Na een tijdje een kruisje,een steiltje,een oxer Haha!

Hij sprong over 1.10m Bloos! ! Terwijl hij zelf maar 80cm groot is of zo ! Maar het is en blijft een jachthond Tong uitsteken Toen mocht hij,met een dekentje (strandhandoek) op z'n rug,aan de longe enkele rondjes uitstappen Lachen Heb hem daarna nog ff losgegooid,en daarna z'n dekentje weer opgelegd en z'n benen afgespoeld Tong uitsteken

Ben stiekem wel trots op mijn Shetlandhond Tong uitsteken


Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 15:18

Tong uitsteken Hihi,inrijden doe ik niet,is een kleine maat Shetlandhond,en ik val best groot uit,dus Tong uitsteken

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 15:34

Heb het geprobeert,maar hij lust het niet Ach gut Maar paardenkoeken daarentegen Tong uitsteken En hij krijgt dagelijks z'n portie krachtvoer Tong uitsteken


Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 15:46

Ja,shirkan moet nog een beetje werken aan zijn ruggebruik,dat zit em een beetje moeilijk.Ook z'n halsje moet wat meer onderin,wat meer voorwaarts-neerwaarts dus...Z'n voorbeengebruik en achterbeengebruik is daarentegen toppie ! Hij heeft ook erg veel massa Lachen Hihi,het word een ehte dressuurhond Haha! Maar VD kan hij ook hoor :p Zitten,liggen,rollen en rondjes draaien zijn geen probleem.Steigeren kan hij ook aan de hand,en pirouete ook (als ik met 'm meedraai Tong uitsteken)nu nog piaffe aan de hand en het is compleet Haha!

Tatt_x

Berichten: 807
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 15:51

Tong uitsteken Oja,da Spaanse Pas kan ook wel lukken,als ik een zweepje,onder z'n knie houdt,tilt ie z'n Pootje mooi op Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie