vervelend probleem: adem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

vervelend probleem: adem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 13:13

ik heb de laaste tijd een heel vervelend probleem.. slechte adem.

ik poets dagelijks mn tanden en heb al 2 jaar geen gaatjes meer gehad dus uit mn mond komt het denk ik niet.. ik heb wel, als ik een tijdje niet gegeten heb een vieze smaak die uit mn keel komt, ik voel die als het ware echt zitten... ik ga dan metteen weer poetsen maar dat lost niets op, mn mond is dan weer fris maar ik voel het nog steeds in mn keel zitten...

het komt waarschijnlijk van mn maag, maar ik weet niet echt wat mee te doen. het is alsvast heel vervelend.. ik kamoefleer het nu met veel kauwgom, maar ik wil er vanaf..

ik heb ooit eens gelezen dat het met peterselie te eten kan helpen maar ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hadden.. Bloos

thanks

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:17

Helpt veel water drinken niet? Het klinkt nu nl alsof je maag ''leeg'' is en dan komt er idd een vervelende lucht. Knipoog en met poetsen los je dat niet op.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:17

Het komt idd vanuit je maag en lang niet eten maakt het alleen maar erger.

Peterselie schijnt idd te helpen, maar er is dacht ik ook wat anders bij de drogist te krijgen voor dit soort probleempjes, meer poetsen helpt iig niet, dan kan je nog beter even snel een appel eten ofzo Knipoog

Acilon

Berichten: 1195
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Adegem-oost vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 14:49

veel water drinken helpt niet, heb ik al geprobeerd... en soms komt het zelfs heel snel terug..ik heb gegeten om kwart voor 2 en nu, kwart voor 3, ist er al terug

nog iemand tips?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:51

Heb je niet per abuis last van een maagzweer of iets dergelijks? Misschien even langs de huisarts om te laten onderzoeken. Met tandenpoetsen, pepermunt eten endergelijke camoufleer je het alleen maar. Het eigenlijke probleem los je daar niet mee op.

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 14:57

Misschien als je je tong goed poetst,er zijn speciale tongpoetsers te koop.Wie weet ben je er dan van af,vaak blijven er bacterien achter op je tong waardoor je slechte adem krijgt.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 15:05

als je een tijd niet gegeten hebt, toch even iets gaan eten. en als je er echt last van blijft houden even langs je huisarts gaan.
en idd wat astrida zegt, je tong poetsen Lachen

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 15:38

Idd probeer eens een tongschraper, na het poetsen gebruik je die, in het begin wel niet erg aangenaam je krijgt er een kokhalzend gevoel van.

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 15:42

ik heb dat wat jij had ook gehad(vieze smaak in de mond)
maar ik had last van m'n amandelen toen.

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 15:47

Misschien blijft het klepje van je maag openstaan. Heb ik ook eens gehad, echt heel erg vies! Is vanzelf weer over gegaan.

=^.,.^=