Hoekhuizen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Hoekhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 10:09

In Juli begon het gedonder hier, de buurvrouw op een hoekhuis was overleden. Ze was net een straatje opgeschoven waar ze in een prachtig huis woonde. Haar oude huis zou in de famillie blijven, want de middelste zoon zou daar gaan wonen. Tot ik op een vrijdag terug kwam van stal en een andere buurvrouw vertelde dat ze die nacht was overleden. Ze had een hersenbloeding gehad en het ambulance personeel en de doktors konden haar niet meer helpen. Die woensdag werd ze begraven en vertelde een andere buurtbewoner (ook hoekhuis) dat het met een vriendin van haar, die eigenlijk naast die overleden buurvrouw woonde, zat een straatje tussen, ook niet goed ging. Niet veel later overleed die vrouw ook. Bij de begravenis van mevrouw 1 (de eerste die overleed) vertelde die buurtbewoner dat het ook niet goed ging met Meneer 3. Deze meneer woonde ook op een hoekhuis en stond bekend hier in de buurt met zijn vlaggen, hij had van elk land wel een vlag en als er dan iets speciaals was dan deedt hij die vlag in de paal. Maandag kwam ik uit de douche en zag ik me moeder en broertje uit het raam kijken, er stond een ziekenwagen bij Meneer 3 voor de deur. S'avonds was er nog een arts en toen ik gister vroeg als er wat bekend was over Meneer 3 vertelde me moeder dat hij overleden was, hij had het heel erg benauwd gekregen. De buurtbewoner die op de begravenis van Mevrouw 1 vertelde dat het niet zo lekker liep in de buurt zei nog zullen we maar gaan verhuizen? Dit omdat wij ook op een hoekhuis wonen. Eigenlijk wel raar, 3 mensen van 3 hoekhuizen in minder dan 1,5 maand overleden!

Rust er een vloek op de hoekhuizen hier in Maarssen?

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:07

Wel toevallig zeg >;)
Ik woon zelf ook in een hoekhuis maar hier is alles prima Haha!. Ook in de buurt geen vreemde dingen met mensen die in hoekhuizen wonen.

Die mensen die overleden zijn waren die allemaal ongeveer even oud??
Als die mensen allemaal ouderen waren hoef je je geen zorgen te maken. Dat zou ik toch al niet te veel doen hoor.

Nou hopen dat alles nu weer normaal gaat worden bij jou in de buurt!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:12

Dat is wel een toeval daar allemaal.
Ik heb mijn hele leven (tot 2 jaar terug) in hoekhuizen gewoond en ik heb het overleefd! Ik zou het dan ook echt op toeval houden.

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 11:19

Nee, de 1ste was 57 de rest weet ik niet, maar ook niet bejaard ofzo ...

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 11:20

Mij lijkt het ook dat het toeval is, maar wel super raar.
Waren het allemaal oudere mensen?
Heb nog nooit op een hoekhuis gewoond mijn vriendin wel die leeft nog hoor Tong uitsteken

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 15:57

zoals ik hier boven al zei ... geen bejaarden allemaal nog rond de 60 denk ik en 1tje was er 57

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:20

Nou er rustte vast een vloek op die hoekhuizen..

Eng hoor!

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 16:22

Slik.... ik woon in een hoekhuis.

Wel raar hoor.