Update, ik kom bij jullie wonen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Update, ik kom bij jullie wonen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 13:08

[AM] Hallo, ik kom bij jullie wonen!?

De zwerver, omgedoopt tot Sjakie, woont inmiddels officieel bij ons, hij is afgelopen donderdag gecastreerd. We hebben geen reacties op advertenties gehad, Sjakie bleek niet gechipt en is nog steeds niet bekend bij Amivedi.

We hebben hem ook meteen laten enten toen hij van zijn mannelijkheid berooft werd. Volgens de DA heeft Sjakie behoorlijk lang op straat gezworven, dat was te zien aan zijn vacht en ingevallen lijfje. Ook is zijn gebit bekeken om ongeveer te kunnen zien hoe oud hij is, 1,5 jaar! Nog een jonkie dus.

Sjakie is een echte schat, hij is gek op knuffelen en voelt zich al helemaal thuis.

Mickey heeft besloten dat hij Sjakie wel lief vind, ik heb ze net met zijn 2en op het waterbed betrapt: Clown

Afbeelding

Ons vrouwtje Bo twijfelt nog aan de charmes van Sjaak... maar dat komt wel goed, zo ging het ook toen Mickey kwam.

28-09-2007
Nothing compares too you...


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 13:53

Dat ze zo lief zijn tegen elkaar ligt volgens mij echt aan de goedheid van Mickey. Die vind echt alles lief en aardig en wil met elke kat die hij tegenkomt spelen.

Sjakie is trouwens ook een goedzak maar hij zoekt onze andere katten niet echt op, Mickey is daarin heel vasthoudend, die gaat er net zo lang achteraan tot hij zeker weet dat hij er een vriendje bij heeft Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 14:07

Mickey probeert het niet alleen, hij eist het Haha!
Hij gaat echt gewoon door tot de andere kat met hem gaat spelen, hij heeft van Bo echt flinke klappen gehad maar dat interesseerde hem niks ookal was hij bijna kleiner dan Bo haar kop, zo'n vasthouden mannetje.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 21:00

De rooie is Sjakie, de grijze is Mickey.

Toen we de eerste keer het bandje om hadden gedaan had hij hem heel netjes afgedaan... en binnen achtergelaten. Nu heeft hij hem uiteindelijk al een week om.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 21:14

Nog wat sjaak voor de liefhebber.

Afbeelding

En zo gaat hij liggen als je hem aait, dan kan je overal goed bij Haha!
Afbeelding

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-04 22:02

Hij is idd wel een stuk bijgetrokken, maar nog steeds erg mager, wat niet te zien is op de foto's.

Ook zitten er nog veel korstjes in zijn vacht, waarschijnlijk van alle vrouwtjes waar hij achteraan is geweest. Hij wordt nu elke dag gekamd en we hadden hem meteen al ontvlooit voordat we besloten hem te houden vanwege onze andere 2 katten.

Hij eet nu wel normaal, aan het begin at hij alledrie de bakjes in een keer leeg, Mickey en Bo kregen niet eens de kans om te eten. Hij eet nu gewoon voor 1 kat ipv voor 3 Haha!

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 12:01

Castratie Tong uitsteken

Jammergenoeg is Sjakie begonnen met in huis plassen, als hij hiermee doorgaat mag hij niet blijven van mams

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 12:37

Hij heeft gewoon op het aanrecht geplast... over de snijplank heen. En onder het aanrecht in de krantenbak.

We hebben de Da gebeld om te vragen of dit af te leren of te voorkomen is en volgens hem dus niet, hij zal hier waarschijnlijk mee doorgaan omdat we nog een mannetje in huis hebben en hij hiermee laat weten dat hij de baas wil zijn.

Het zou zo jammer zijn als hij hierom weg moet, ik heb er helaas niks over te zeggen aangezien het mijn moeders huis is.

28-09-2007
Nothing compares too you...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-04 12:48

Hij gaat ook niet zomaar weg hoor, als we er wat aan kunnen doen zullen we dat zeker proberen.

Dat feliway lijkt meer bedoelt voor katten die plassen uit stress of niet? Sjakie is zeker niet gestressed maar juist heel relaxed, het is ook niet sproeien wat hij doet maar echt plassen.

28-09-2007
Nothing compares too you...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bo_Y, C_estmoi, chocky84, CupCakes_, Googlebot, Grainey, Jacquelinee_, pluklief, rocky_1995, rosalie_a, Talishe, Winged, Xanthippe en 141 bezoekers