Webhosting?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Webhosting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 20:24

Ik heb momenteel een zakelijk kabel abonnement omdat ik voor telewerken een vast ip-adres nodig heb. Ik betaal hiervoor al een aardig bedrag Boos! , daarbovenop moet ik nog apart 10,-- pm betalen voor mijn email adressen en er is geen mogelijkheid tot een webpage oid.

Ik heb een domeinnaam dus bedacht dat ik dan misschien ook wel een eigen webpagina kan maken. Maar dan moet ik dus een host hebben toch Verward Hoe gaat dat in zijn werk, wat zijn de mogelijkheden en de kosten?

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:27

Heb je geen ruimte van je provider? Dan hoef je alleen je domeinnaam te laten forwarden naar de webspace van je provider.
Zo heb ik het gedaan iig. Kostte me alleen 50 Euro per jaar aan de domeinnaam (plus de kosten van mijn abbonement, maar die heb ik sowieso wel natuurlijk).

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 20:29

Nee, mijn provider levert voor die 50.00 excl btw pm geen webspace Verward , ik kom net mijndomein.nl tegen waar je voor 29.-- per jaar (!) 100mB schijfruimte hebt + 10 email adressen. Dat bespaart me dus al ruim 100,-- per jaar en dan heb ik er webspace bij - de emailadressen via de kabel kunnen dan vervallen toch

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:04

Geen webspace, voor 50E per maand Verward Heel apart.
Ja, dat mijndomein.nl klinkt in 1e instantie goed, misschien een beetje té goed. ik ga even kijken op die site.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:16

Hmm, ik kan niets vinden over het zelf beheren van je pagina's.
Ik heb een beetje een Scheve mond gevoel bij deze firma.

Maar misschien heb ik het mis hoor. Maar 29 euro per jaar voor 100 mb + 30 mb mailbox.. klinkt mij een beetje als te mooi om waar te zijn.

MadDonna

Berichten: 79
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:41

Bij lycos http://www.lycos.nl kun je vanaf 5 euro per maand een behoorlijk uitgebreide site hebben, inclusief PHP, MySQL, email etc etc. En die willen ze geloof ik ook nog koppelen aan je domeinnaam. Het gaat hier niet om tripod maar om het webcenter van lycos. Bijvoorbeeld:

All-in-one
GRATIS domeinnaam
100MB schijfruimte
50 email accounts
5 GB bandbreedte
€ 6,95 per maand

6 95
€ / Maand!