Dagje weg maar waarheen???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dagje weg maar waarheen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:45

Morgen zijn mijn vriend en ik 1 jaar samen en willen er wat leusk van maken.. babysit is al geregeld.. maar wat gaan we doen??

We hebben de hele dag gezocht op internet maar niets gevonden.. Een dropping in het bos, paintball of een motorboot huren ofzo leek ons leuk maar dan moet je overal met minimaal 10 personen zijn Scheve mond of de prijs voor 10 personen betalen als je maar met z'n 2en bent.. ook niet erg gezellig dus.. Ons "avondprogramma" zit wel goed we gaan lekker uit eten in "ons" restourantje en daarna naar de film en als afsluiter nog even romantisch over de boulevart.... maar wat doen we smiddag's????

Waarscheinlijk word het karten maarja das ook zo voorbij ook niet echt middagvullend dus..


Wie heeft er tips???

(wel omgeving zeeland/brabant/zuidholland)

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:50

Het komt misschien niet zo origineel over; blijdorp!
Het leek mij altijd een beetje duf, zo rondlopen in een dierentuin. Ben er laatst met mijn vriend geweest en mijn nichtje meegenomen, maar tis er zo leuk!! Je kijkt je ogen uit en al die dieren zijn zo bijzonder. Ik zou als ik jou was gaan voor blijdorp (is ook helemaal vernieuwd) en lekker je digi meenemen. Ik vind het wel romantisch Lovers .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:54

is ind leuk, maar leuker als de kleine (onze dochter) ook mee is dus dat gaan we zeker nog eens doen maar dan met z'n 3tjes.. we willen morgen echt iets doen waarbij je een baby absoluut niet kan gebruiken Knipoog

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:56

In Zoetermeer heb je SNow world, is er niet zoiets bij jullie in de buurt?

Lekker skieen OID

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 21:59

Weet ik veel.... Kom niet uit die buurt. Misschien uitwaaien over het strand, beetje varen in de biesbosch, euromast beklimmen. Zoals al eerder aangehaald is naar de dierentuin ook leuk. Naar scheveningen vind ik zelf altijd leuk, beetje mensen kijken, even naar sea-life, beetje terrasje pikken, pootje baden. Maar vooral lekker met z'n tweeën gezellig ouweh.eren over de meest gekke dingen. (zonder kind om je geen)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:02

Ga lekker naar het strand.... loop daar wat.... drink wat eet wat.

Of wat dacht je van Antwerpen... Leuke stad om en dagje te vertoefen
Breda is een leuke stad.... Zie je weer eens iets anders


Of wil je liever actief bezig zijn?

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:02

annegti schreef:
Weet ik veel.... Kom niet uit die buurt. Misschien uitwaaien over het strand, beetje varen in de biesbosch, euromast beklimmen. Zoals al eerder aangehaald is naar de dierentuin ook leuk. Naar scheveningen vind ik zelf altijd leuk, beetje mensen kijken, even naar sea-life, beetje terrasje pikken, pootje baden. Maar vooral lekker met z'n tweeën gezellig ouweh.eren over de meest gekke dingen. (zonder kind om je geen)


Scheveningen maak je je dag niet mee vol he
Misschien omdat ik daar 30x per jaar kom Haha!

Suusje83

Berichten: 58
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:03

Of samen op een groot meer in een bootje varen met je lunchpakket bij je Haha!.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:08

Suusje83 schreef:
Of samen op een groot meer in een bootje varen met je lunchpakket bij je Haha!.


Romantischhhhh

En dan omslaan tijdens een hevige storm en gered worden door de man van je dromen en dan samen schuilen onder het bootje terwijl hij je warm houdt, uiteindelijk eindigen midden in de nacht op het strand waar je dan heftige liefdemakerij doet Haha!
Laatst bijgewerkt door Sily op 16-08-04 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie261

Berichten: 19204
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:12

hahah,mss is er ergens een leuke beurs ofzo(wordt toch geen mooi weer...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:12

Sily schreef:
Romantischhhhh

En dan omslaan tijdens een hevige storm en gereden worden door de man van je dromen en dan samen schuilen onder het bootje terwijl hij je warm houdt, uiteindelijk eindigen midden in de nacht op het strand waar je dan heftige liefdemakerij doet Haha!


hahhahaha

Ja ind bootje varen zouden we erg graag doen maar waar kan je bootjes huren??????????????????????????

strand is niet zo een leuk iedee aangezien we zelf aan de rand van de duinen wonen en dus elke dag t strand kunnen zien.,.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:12

Ik krijg mijn dag best vol in scheveningen, alleen mijn portemonnee protesteert op een gegeven moment zo.

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:13

Kun je in de biesbosch niet net als in Giethoorn een bootje huren? (verzin maar iets)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:14

Giethorn ind daarwilde we heen maar das 3 uur rijden.. Als jullie weten waar het ook kan hoor ik t heeeeeeeeeeeel graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:19

thanks ! we hebben deze : http://www.vissershang.nl/ website gevonden en gaan waarscheinlijk met een roeibootje door de bieschbos in Brabant morgen !

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:19

Scheveningen, dierentuin (Emmen bv), dagje shoppen in Brugge...

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:21

Hihihi, in brugge kan je ook bootje varen en in een koetsje rondtoeren.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:23

dagje antwerpen hebben wij gedaan toen we een jaar getrouwd waren, was erg leuk Lachen

eerst de zoo in en daarna de stad Lachen

MoniqueT

Berichten: 8845
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:25

Brugge is lief! Daar kan je genieten, maar ik vind een dagje te kort, minimaal een weekend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:36

Brugge wil ik ind ook eens doen dan een inderdaad weekendje... antwerpen ben ik al vaker geweest is hier vlak bij..

We gaan morgen varen in de Bieschbos! Bedankt allemaal voor jullie tips!!

enne sily we hopen op erge storm Haha! Scheve mond Bloos

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:40

Biesbosch is leuk! En ze hebben er ook motorbootjes Haha!

Brugge is trouwens ook geweldig!

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 23:53

Debo schreef:
thanks ! we hebben deze : http://www.vissershang.nl/ website gevonden en gaan waarscheinlijk met een roeibootje door de bieschbos in Brabant morgen !


Ik zou dan wel een roeibootje mét motortje nemen.
Zie zovaak stelletjes in Wanneperveen verdwalen en hun vriend/vriendin verrot schelden, omdat ze die hele **** weg terug moeten roeien Nagelbijten / Gniffelen Haha!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:01

dagje antwerpen?

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:15

varen in de beisboshc leulk zeg!! heben wij vorige week ook egdaan.. (we hebben zelf een enorm jacht .. (een roeibootje met motor))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 11:21

Ga een dagje Brugge doen, maak een koetstochtje, of ga met de boot varen, voorts eet je daar. Daarna kan je naar Knokke-Heist voor de film, en naderhand op het strand op 50 m afstrand napraten en genieten.