groenhorstcollege barneveld

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

groenhorstcollege barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 14:29

iemand die op deze school zit? ik ga er volgend jaar heen en dan ergens in de buurt van barneveld op kamers. ik was benieuwd of er goede (of slechte?) ervaringen waren over deze school

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:01

Ligt er aan welke richting je wilt gaan doen, en wat je uiteindelijk voor beroep uit wilt gaan oefenen hierna.
Dan kunnen sommigen zeggen: het is wel/niet geschikt hiervoor misschien?
Mijn vriendin wilde iets in de paarden gaan doen, maar vond deze opleiding niet echt geschikt, omdat ze ook nog wilde gaan lesgeven later.
Wat wil je en op welk niveau?
Succes met beslissen!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:57

ikzelf heb de opleiding dierverzorging gedaan in twello, daarbij hadden we 2 keer een praktijkweek in barneveld. de school op zich (theorieleslokalen) ken ik niet, wel het praktijkgedeelte. dat zijn wel leuke dingen. ik heb qua praktijk daar wel goeie herinneringen aan. verder weet ik het uds niet, heb wel van anderen gehoord (die ik op praktijk in oenkerk weer heb leren kennen) die daar zaten dat het wel een leuke school was.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:40

Hai! Ik zit zelf op het Groenhorst College daar, dus als je wat wilt weten, pb me maar. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:57

Ik heb er wat losse curssen gedaan o.a verloskunde bij schapen en bergrazingsbeheer.
Ik vond goede cursussen waar ik veel aan heb gehad.