Het ultieme 'vrijdag de 13e' gevoel.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tasmanian

Berichten: 198
Geregistreerd: 31-07-04

Het ultieme 'vrijdag de 13e' gevoel.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 23:01

Heey iedereen!

Ik ga even zielig doen hoor. Tong uitsteken
Maar ik zou vandaag gaan werken (bij de slagerij).
Ik moest om tien uur beginnen. Ik sta alweer veel te laat op (dacht ik) kom ik dus gehaast m'n nest uit, aankleden, douchen. Wil ik snel een boterhammetje smeren kom ik tot de ontdekking dat er eigenlijk helemaal niemand wakker was... en het eigenlijk best wel donker was... Ik kijk dus nog even op de klok: vier uur. Oooh geweldig! Ik dus weer m'n nest in. Vervolgens word ik om half tien wakker van een geschreeuw. M'n moeder... of ik niet om tien uur moest beginnen. Sh*t! Dit keer was ik dus wel echt te laat. Ik dus snel een boterhammetje maken. Ik wil de deur uitlopen, sta midden in de hondenkots. Heerlijk, hondje weer overgegeven. Mijn moeder was ondertussen de deur uit om boodschappen te doen. Ik loop dus snel naar de keuken, pak de keukenrol en ruim die zooi op plus dat wat aan m'n sok was blijven kleven en ik dus door het hele huis had gelopen. Bloos! Ik trok m'n sok dus even snel uit, naar boven gerend, sok uitgespoeld, nieuwe sokken uit de kast getrokken, waarbij de sokenla er weer uitdonderde. Ik dacht... "laat maar liggen, komt straks wel." Ik weer twee trappen af naar beneden gesjeesd. Hondjes gedag gezegd... stop. Hondjes staan bij deur te piepen... ze wilden uit. Je begrijpt, ik had hem wel even zitten, het was al tien uur. Ik snel met de honden door het bos (laaggevlogen). Vervolgens op mijn fiets gestapt op naar de slager. Daar verliep het verder rustig, heb me maar tweemaal verwond en het verkeerde vlees aan een klant meegegeven. (Er lagen twee zakjes, het ene met salami, ander met schouderham, ik pakte dus de verkeerde Clown ). Maargoed, ik kom thuis, wil wat gaan relaxen achter mijn pctje... loopt 'ie weer tig keer vast. Ik loop weer twee trappen af voor een colaatje. Dendert de hele 'afdeling' weer uit de koelkast. (Zo'n plateau zeg maar). Dop zat niet goed op de sinasfles waardoor de keuken lekker onder de sinas zat. Ik alles opgedweild, besloot maar met mijn colaatje voor de televisie te gaan zitten. Komt mijn lieve mams thuis of ik even wilde stofzuigen, tuuurlijk mams. (Dat verliep GZD zonder 'ongelukjes'.) Daarna maar weer even met de hondjes uit, sta natuurlijk in de hondenkak (het zal niet). Kom ik thuis, of ik de wasmachine even wilde leeghalen en inruimen. Tuurlijk mams, komt voor elkaar! Tsja... niet dus. Had de wasmachine te heet ingesteld waardoor alles gekrompen was. Scheve mond Ik hoefde gelukkig niet meer te koken, wie weet was het huis afgefikt.

Oftewel, het was mijn dagje wel.
Ik weet niet of hier al een topic over is? Bloos!
Maar hoe zag/ziet jullie vrijdag de 13e eruit?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:16

Hhhmm...keurig netjes wakker geworden van de wekker om 8 uur, bed uit.
Om 5 voor negen voor mijn werk staan

Om half 1 pauze, om 5 voor half 2 weer op mijn werk staan, zonder sleutel dan wel..die had ik thuis laten liggen.
Baas opgebelt, die was niet boos *yeah*
En die bracht de sleutel, woont om de hoek dus was om half 2 klaar.

Om 6 uur afgesloten, leuke dag gehad, leuke klanten, no harm done.
Thuis lekker mijn gangetje gegaan, paard heeft een vrije dag dus ik zat lekker binnen, ook niets aan de hand, gezwellie.

Om kwart voor 9 belt mijn baas op waar die sleutel blijft die ik sávonds nog eff langs zou gooien.
Eh ik stond net op het punt langs te komen *niet dus maar joh wat niet weet wat niet deert toch Haha! *

Nu ben ik weer thuis, gezellig msnen en Bokt lezen.

Gewone normale vrijdag dus Lachen

Madelief28

Berichten: 4276
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:26

Het ultieme vrijdag de dertiende gevoel...lees en huiver:

Auto pecht, aandrijfas kapot, gevolg hoge kosten, en dit alles terwijl we morgen op vakantie zouden gaan....Gaat dus niet door word later Boos!

Vervolgens doordat ik geen auto had met de fiets boodschappen gehaald, gevolg ziekenhuis bezoek. Van de fiets afgeflikkerd, gebroken pols.

Nu gaan we dus later op vakantie, vriendje lief moet de gehele weg alleen rijden (ivm pols) en 400 euro armer ivm kosten auto...

wat een k** dag vandaag Boos!

(waar gebeurd verhaal)

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:32

We zien nooit een zwarte kat in de buurt, en raadt je het al Haha! ?
Jahoor, vandaag zagen we een zwarte kat voor de auto voorbij schieten (geeft pech zegt men).

Gelukkig zag ik hem al op tijd, dus kon afremmen, maar anders was het misschien wel een pechdag voor hem en mij geworden.

Verder niks bijzonders gebeurt, mijn moeder liet een glas uit haar handen vallen, maar ach, dat gebeurt wel vaker Knipoog .

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 08:21

Vrijdag de 13e was een dag als alle andere...

Opgestaan, ontbeten, gaan werken, thuisgekomen, eventjes gebokt en een filmpje gekeken, slapie doen... Geen ongelukken of accidenten gebeurd en alles veilig verlopen... Haha!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:22

ik had gisteren sollicitatiegesprek...
en ik had mijn dagje niet, komt dus niets uit..

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:30

Ik was om half 9 bij de fysio, heb ik lekekr gesport daarna naar huis nog even gebokt en daarna lekker met mn vriend het centrum ingedoken om geld uit te geven Haha!
Mijn rekening was ineens 160 euro hoger....en vraag me niet waarvoor...
Maar ik ga naturrlijk geen slapende honden wakker maken Knipoog zal het nog wel te goed hebben gehad...
Dus lekker geshopt voor mn virend dure aftershave gehaald en voor mij dure parfum(doe ik nooit Haha!) heb een hele leuke dag gehad....

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:35

En wij hadden een insluiper op het werk.. Horror-verhaal!

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:09

Wij hebben een zwarte kat en die brengt zeker geen ongeluk!

Ik ben niet zo bijgelovig, dus verder geen gekke dingen meegemaakt.

Claudia sterkte hoor. Wat een kl*te dag heb jij gehad! Hopenlijk heb je toch nog een fijne vakantie Ach gut

Tasmanian

Berichten: 198
Geregistreerd: 31-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 15:17

claudia23 schreef:
Het ultieme vrijdag de dertiende gevoel...lees en huiver:

Auto pecht, aandrijfas kapot, gevolg hoge kosten, en dit alles terwijl we morgen op vakantie zouden gaan....Gaat dus niet door word later Boos!

Vervolgens doordat ik geen auto had met de fiets boodschappen gehaald, gevolg ziekenhuis bezoek. Van de fiets afgeflikkerd, gebroken pols.

Nu gaan we dus later op vakantie, vriendje lief moet de gehele weg alleen rijden (ivm pols) en 400 euro armer ivm kosten auto...

wat een k** dag vandaag Boos!

(waar gebeurd verhaal)


Ah, daar waren mijn pechjes absoluut niets bij.
Jij had helemaal het 'vrijdag de 13e gevoel'.
Sterkte verder nog...