Vrijdag de dertiende....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Vrijdag de dertiende....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 22:06

Het begon vanmorgen al lekker, tijdens het ontbijt twee bekers melk over de tafel en de vloer. Boos! Terwijl ik dat aan het opruimen was smeerde een kind de boterham met pindakaas in het haar.... Boos! Zucht, dan maar weer in bad. Andere kind vond het nodig om een boterham met hagelslag mee te nemen in het vuistje.... overal hagelslag dus.... Ik met de stofzuiger er weer achteraan. Boos! Toen maar eens paarden gaan voeren: een paard kreupel, Boos! (bleek een steen in de hoef te hebben, dus valt mee) Ons kleine schimmeltje had het nodig gevonden om zichzelf om te toveren in het paard van Pipi Langkous (wit met zwarte/bruine vlekken) Verdrietig

Later 's morgens ineens onverwachte koffiedrinkers... Altijd gezellig, alleen was het een bende in huis en had Jennifer de koekjestrommel samen met papa soldaat gemaakt. Boos!

's middags zelf nog een glazen pot kapot laten stuiteren in de bijkeuken Boos!
Overal glas.... Vervolgens gaat mijn man 's middags na het werk aan de auto bezig om er een paar nieuwe remblokken op te zetten.... Breekt er een bout af.... Boos! Ondertussen kom ik er achter dat ik het toetsenbord van mijn telefoon niet geblokkeerd had terwijl ie in mijn zak zat.... Moet nu dus op zoek naar de puckcode Boos!

's avonds bij het ziekenhuis (mijn vader ligt daar) op de parkeerplaats was er iemand zo vriendelijk geweest om mijn auto met een sleutel ofzo langs te lopen Boos! kras over de volle lengte van mijn auto.

Toen ik thuis kwam keek ik op de kalender: vrijdag de dertiende Ik zou er bijna in gaan geloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:08

Nog maar 2 uurtjes en dan hebben we het weer even gehad Tong uitsteken

kippie17
Berichten: 1043
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:09

ah gossie! Arme annemarie! Je moet maar zo denken morgen is het alweer zaterdag de 14e! Dus nu nog ff een paar uurtjes op je stoel blijven zitten!

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:10

Bloos!
Da's wel heel extreem!
Ik ben vandaag gelukkig ongeschonden uit de strijd gekomen *LOL* (of is dat het lot tarten? De dag is nog niet om...)

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:13

Nog twee uur te gaan en dan kan ik zeggen dat ik ongeschonden uit de strijd ben gekomen.
Dan is vrijdag de 13 e weer voorbij

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 22:16

De humor is dat ik er eigenlijk niet in geloof.... Maar je zou er haast wat van gaan denken na zo'n dag. (al rijd ik geen auto op 18 augustus, twee keer een aanrijding gehad, allebei op 18 augustus, verder nog nooit)

Het zijn gevaarlijke tijden Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:17

ik wist helemaal niet dat het vrijdag de dertiende is, helemaal niet bij nagedacht! Haha!

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:19

Vanavond vielen bij mij ook ineens de puzzelstukjes in elkaar.Ik zat niet echt lekker in mijn vel en alles liep net op het het verkeerde moment fout.
Vanochtend verslapen moest ik eerst nog naar de winkel kon ik mn sleutels niet vinden lagen ze bij de ponystal Schijnheilig .terwijl ik vroeg wou rijden.Doe ik de deur op stal open zie ik dat het onwijs druk is en alle poetsplaatsen bezet Boos! .Ik wachten was er een vrij komt die mestboer met zijn lompe wagen parkeert m precies voor de stal Scheve mond .
De baan was blubber met rijde.
Ik was alles kwijt .Alles duurde te lang met opruimen en.
Het enigste positieve : mn paard was in vorm dus ik heb alle vertrouwen in de proeven van morge Ach gut Lachen !
Conclusie het is vrijdag de dertiende

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 22:33

Ah, neeh, lees ik net ook nog dat Voltaire dood is. Huilen Verdrietig Huilen Huilen

Wat een kl0ten dag.... Als het vuur brandt in Athene ga ik naar bed Huilen

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:50

Mijn geluks dag en geluks getal
Toch niks bijzonders gebeurt vandaag

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 07:22

hier ook zo'n echte vrijdeag de 13e!
we hebben onze hond in moeten laten slapen!!

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 08:13

Huilen ik ook al, eerst een deur tegen mijn arm, gevolg blauwe plekken en een megabult en toen een dichtwaaiend hek tegen de auto, da's minder mooi, want nu zit er een deuk in Huilen grrr... gelukkig is het vandaag weer een zonnige zaterdag! Scheve mond

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 08:19

Wat heb jij een pech gehad gister zeg!!!
Ik zelf gellof er niet zo in,meer toeval.
Ik heb gister trouwens geen pecht gehad alleen maar goede dingen :"D

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:02

Naar Elgemeen verplaatst

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:04

Jij hebt wel veel pech gehad zeg Tong uitsteken Knipoog .
Ik geloof niet in vrijdag de 13e enzo.

dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:22

ik kwam uit turkije. en ik zat in het vliegtuig en we hadden tur-belensie
egt erg !

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:36

I love vrijdag de dertiende *LOL*
Gister naar een appartement wezen kijken, en een paar uur daarna hoorden we dat wij waren uitgekoezen! Jippie!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:14

Gut, ik ben dus echt neit de enige, had er al een topic over geopend op het [JH] Tong uitsteken

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:24

Hier was het op vrijdag de 13e alleen maar aan het regenen. Eerst heb je een hittegolf (in Nederland nog wel) en precies op die vrijdag doet het niet anders dan gieten, echt verrot. En heel toevallig is het zaterdag de 14e weer droog. (de 13e was dan ook precies de dag dat ik ongeveer 2,5 uur heen en weer heb gefietst, het kon niet anders. En tussen de buien door goot het ook Tong uitsteken)
Verder geloof ik er niet zo in, maar dit was toch wel heel toevallig.

daniel79

Berichten: 933
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:41

Ga dinsdag op vakantie, dus gisteren voor de zekerheid nog even de cameratas tevoorschijn gehaald om te kijken of alles erin zat. Even kijken of alles het nog doet...en ja hoor, hele camera dood! Kreng doet echt helemaal niks meer... Arrrrgggghh Boos! Ultiem vrijdag de 13e gevoel...Kortom Uitermate Teleurstellend.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 10:45

Ik heb juist gisteren het beste nieuws in de afgelopen 4 maanden gehoord. Bij een familie lid met een ernstige ongeneeslijke vorm van kanker is een medicijn aangeslagen waardoor de ziekte tijdelijk tot stilstand is gebracht. Dat was heel fijn.

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:04

bij ons was het gister ook lekker. Ik naar mn paard, die was hartstikke chagrijnig. ging ik ff met haar wandelen begon et te plenzen:S
belt 's avonds om 10 uur m'n broer op vanuit Lauwersoog, de was voor zijn werk naar schiermonnikoog geweest en ging van de boot af, liet z'n auto hem in de steek (wou niet meer starten). dus wij daar heen knotsen over al die rare donkere gevaarlijke boerenweegjes (hebben we een uur over gedaan). komen we daar; zegt ie dat z'n neef (ook die van mij uiteraard:P) ook al die kant op is, om zijn auto mee te slepen. dus die is van leeuwarden naar lauwersoog geknotst. Toen kwam hij er om 11 uur aan, en hebben ze de auto weggesleept naar Leeuwarden, daar woont mijn broer ook. dus wij waren helemaal voor niks daar heen gesjeest.

kwamen we om half 12/12 uur thuis, ging de telefoon Bloos! Scheve mond
bleek dat mn oom in frankrijk met pech zit (was onderweg naar huis van vakantie) die zit 200 meter voor Lyon met pech. Hij heeft ook een aanhanger met speedboot achter de Nieuwste van de Nieuwste Mercedes waar hij altijd pech mee heeft.

maar toch nog wat leuks die dag, laat ik m'n hond 's avonds nog even uit, kom ik weer in de tuin zat daar een egeltje. nouja, egelTJE, het was een aardig dik beest. hebben we een schoteltje neergezet met kattenbrokjes en heeft dat lekker opgegeten. toen liep ie weg en was er vanochtend weer Pling

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:04

bij ons was het gister ook lekker. Ik naar mn paard, die was hartstikke chagrijnig. ging ik ff met haar wandelen begon et te plenzen:S
belt 's avonds om 10 uur m'n broer op vanuit Lauwersoog, de was voor zijn werk naar schiermonnikoog geweest en ging van de boot af, liet z'n auto hem in de steek (wou niet meer starten). dus wij daar heen knotsen over al die rare donkere gevaarlijke boerenweegjes (hebben we een uur over gedaan). komen we daar; zegt ie dat z'n neef (ook die van mij uiteraard:P) ook al die kant op is, om zijn auto mee te slepen. dus die is van leeuwarden naar lauwersoog geknotst. Toen kwam hij er om 11 uur aan, en hebben ze de auto weggesleept naar Leeuwarden, daar woont mijn broer ook. dus wij waren helemaal voor niks daar heen gesjeest.

kwamen we om half 12/12 uur thuis, ging de telefoon Bloos! Scheve mond
bleek dat mn oom in frankrijk met pech zit (was onderweg naar huis van vakantie) die zit 200 meter voor Lyon met pech. Hij heeft ook een aanhanger met speedboot achter de Nieuwste van de Nieuwste Mercedes waar hij altijd pech mee heeft.

maar toch nog wat leuks die dag, laat ik m'n hond 's avonds nog even uit, kom ik weer in de tuin zat daar een egeltje. nouja, egelTJE, het was een aardig dik beest. hebben we een schoteltje neergezet met kattenbrokjes en heeft dat lekker opgegeten. toen liep ie weg en was er vanochtend weer Pling

groetjes Klaas

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:19

Ik las het net in de krant: In Roemenie had een man, die ontzettend bijgelovig en bang was, uit voorzorg een vrije dag genomen van z'n werk, zodat hij de hele vrijdag de 13e "veilig" thuis kon blijven. Werd 'ie in z'n eigen keuken gestoken door een zeldzaam soort wesp en is aan de gevolgen daarvan overleden. Dus zo zie je maar weer.... je ontkomt er niet aan en kunt dus volgens mij beter gewoon doen wat je andere dagen ook zou doen. Als het gebeurt, gebeurt het toch wel!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:22

Vrijdag de 13e 2004 kreeg ik de sleutel van mijn eerste eigen (huur)huisje!! Haha!

Geweldige dag dus!!