Wat moet ik hier nou toch mee aan??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Wat moet ik hier nou toch mee aan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 18:02

Op vakantie heb ik een superleuke jongen leren kennen en we hadden daarna nog een keer afgesproken en was heel leuk enzo. Nou ik vind hem leuk.. hij vindt mij leuk.. Teminste.. zo komt het wel over
Anders zeg je niet ik mis je zo en ik wil je zien en we spreken af en ik vind je echt leuk blabla.. Dus nou zouden we woensdag afspreken maar hij zou me nog wel laten weten over de tijd omdat hij daarvoor ergens heen moest.. nix laten horen dus ging niet door.. Sprak ik hem 2 dagen geleden op msn en hij heel lief doen enzo en hij miste me zo blabla.. we zouden vanavond afspreken.. hij zou me dus nog laten weten hoe we t zouden doen.. tot vandaag hoorde ik weer nix dus ik belde um op hoe t nou zat.. nou hij ging douche dus hij smste me er wel over.. nou hij gesmst van jah we spreken vanaaf wel in a'dam af want wil je echt zien ik mis je! dus ik zeg ik goed waar zie ik je? hoelaat enz. weer nix teruggekregen.. het is nu al 6 uur en het moet niet veel later worden anders gaat het weer niet door.. zit steeds me afspraken af te zeggen voor hem en nu zit ik hier voor piet snot.. jezus gaat lekker zeg.. belde um net maar nam niet op.. probeer t zo nog 1x maar laat echt niet alles van mijn kant afkomen hoor! Anders is het maar over.. dit is niks elke x

sorry moest t ff kwijt..

jongens......... wat een eikels Boos!


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 18:17

haha jah dat vinden de meeste echt een eer he.. maar de vorige keer had ik niks laten horen van me.. maar als je die verhalen van um hoort lijkt het wel oftie me echt leuk vindt.. maar wel echt zeker dat het geen player is (daar dus liever geen discussie over)

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 18:31

jah dat is waar.. maargoed als je eenmaal verliefd ben.. Verward ik had um net nog 2x gebelt maar hij nam niet op.. heb nu een sms in me tel staan die ik wil verzenden met: ik weet niet wat je wil maar je zou nog laten weten over vanaaf weet van nix en heb me afspraken voor je afgezegt als je me echt leuk vind mag je dat wel es btr laten merken.. alleen kom letters tekort Boos! maar weet eigenlijk niet of het wel verstandig is om dit smsje te versturen.. wil um echt niet kwijt.. voel gewoon dat ie me echt leuk vindt maar hij zet er zelf geen vaart achter

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 18:46

ik ga denk ik zo lekker naar de manege bij een vriendin kijken Lachen

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 18:52

thnx allemaal voor jullie berichten..!! Lachen

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 00:57

haha jah dat weet ik Knipoog maar heb echt heel veel plezier gehad hoor! ik was naar de manege geweest en heb eerst bij de les van een vriendin gekeken en daarna ging haar vader voor het eerst rijden en nog 2 andere jongens.. we hebben echt helemaal dubbel gelegen van t lachen Haha!:j

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 01:00

ohw en trouwens vraag ik me wel af of er wat aan de hand is.. kan het me nml niet voorstellen dat hij niet wou afspreken (als je hem hoort prate tegenover mij) Verward maarjah ik wacht af.......

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 18:33

Kimberley77 schreef:
msn en smsjes zijn heel makkelijk te versturen, maar zodra puntje bij paaltje komt, word het een heel ander verhaal. Ik zou dat sms niet versturen, komt zo hopeloos over en je stelt je afhankelijk over. Laat m maar zn best doen en zn afspraken nakomen..jij zegt immers van alles af voor hem en dat is in eerste instantie al niet goed. Mss is hij toch te verlegen om je te zien?


over dat smsje.. misschien komt het hopeloos over maar dat ben ik totaal niet want als ik binnekort niks meer van um heb gehoord dan is t voor mij alweer klaar.. genoeg andere.. ik denk niet dat hij verlegen is want we hebben al een keer eerder afgesproken dus.. maargoed ik laat niks van me horen...

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 19:32

jah het is idd moeilijk :S.. maar bedankt voor je bericht

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 20:01

jah tis moeilijk wat je zegt als je nog niet weet wat er echt aan de hand is.. alleen als het echt lang duurt dan weten we genoeg.. tatra Verward hmm nee die ken ik niet.. welke bedoel je?

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 22:48

haha nou het is een golden retriever en hij heet rocco maar van een tatra heb ik nog nooit gehoord Verward

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 13:09

jah ik snap wat je bedoeld.. thnx.. maar heb sinds woensdag niks meer gehoord dus ben er denk ik wel klaar mee.. tenzij hij met een heeeeel GOED verhaal komt dat hij t goed kan maken

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 17:41

jah dat is ook zo.. maar dan denk ik met me stomme kop nog van misschien is er wel wat aan de hand ofsow Verward jah weet je nooit.. (niet dat dat het geval zal zijn maargoed) en toen ik met hem was deed hij precies zoals over msn/sms/tel.. ook toen ze vrienden erbij waren

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 18:00

je vergeten.. dat is helemaal erg! maar vergeten ben ik al mee bezig.. ik denk veeeeeel minder aan um


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers