Verstand van een krullen (permanent) laten zetten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:01

Ik roep al jaren dat ik krullen wil... heb ontzettend stijl/veel/dik haar... kan er niks mee... na het wassen geen conditioner, anders wordt het te glad.... daarna 3 handen vol met mouse/schuim, dan op z'n kop fohen en daarna invlechten... de volgende dag zit het dan wel oke... elastiekjes/klemmen blijven dan tenminste zitten.
Iedere keer als ik bij de kapper kom, zeur ik weer over die krullen... iedere keer raad ze het me af, omdat mijn haar er gewoon niet geschikt voor is... het zou wel kunnen... maar dan moet het zoo kort (handbreedte) geknipt worden en dat vind ik echt jammer.


ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:08

holly schreef:
Wil je echt permanent, dan zou ik zeggen, pak een oude theedoek, scheur er reepjes van (2 a 3 cm breed) en maak staartjes in je haar daarmee (lang eindje, kort eindje reepje, 18 staartjes ongeveer)
Draai je haar om het lange stukje reepje, dus een soort spiraal krijg je nu.
Vervolgens draai je het reepje met haar, rond tot aan je hoofd en maak je een knoopje met het andere uiteindje.(strak houden het haar om het reepje) Je krijgt dus een soort knotje.
Effe een nachtje laten zitten, en sochtends na het eruit halen, je achterover schrikken hoe een permanent eruit ziet.


Bedoel je gewoon papilloten draaien?

Weet je wat ik soms wel eens doe.... je hebt toch zo'n carmenkrulset... mijn moeder draait die rollers er wel eens in.... we komen altijd rollers te kort, maargoed... daarna golft het ook best leuk.... ik maak dan toch nog een knotje ofzo.... als ik het los zou laten, moet er zoveel haarlak in dat ik net op een suikerspin lijk en binnen een uur is het toch weer stijl.
Misschien kan je dat eerst eens proberen?!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Mrskiwi, QuintyKelly, wisja, YandexBot en 32 bezoekers