Jongens zijn zo raar

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Jongens zijn zo raar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 17:10

Ik hoop dat jullie hier antwoord op kunnen geven. Er is een jongen die ik leuk vindt op werk. Hij heeft mij vannochtend opgehaald van huis (hij woont in de buurt, en ik vroeg of ik mee kon rijden. We hebben verschillende werktijden,maar vandaag hadden we dezelfde tijden. en hij heeft me weer thuisgebracht. In de auto zei hij zowat niks en hij had de muziek best hard staan, zodat ik ook niks kon zeggen, anders moest ik gaan gillen om boven de muziek uit te komen. En hij durft me zowat niet aan te kijken. Volgens mij weet hij dat ik hem leuk vindt. Kijkt hij me niet aan omdat hij me niet leuk vindt of hoe zit dat!!! Jongens zijn zo raar..... Verward
Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik durf hem niet ergens mee uit te vragen, uit angst dat hij alleen maar meegaat omdat ik het vraag, maar eigenlijk geen interesse heeft.... Ik wil dat hij mee mee vraagt naar de film of iets drinken!!! Ohja hij is 20 jaar.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:12

neem maar van mij aan dat driekwart van de mannen stikverlegen is Knipoog

ik ken ontzettend veel mannen, en voornamelijk chauffeurs
merendeel is erg onzeker of verlegen

misschien moet JIJ dus de eerste stap nemen
en niet bang zijn om een blauwtje te lopen, want niet geschoten is altijd mis he

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:28

meid over 30 jaar snap je er nog niks van, geloof me.
Beste is inderdaad om hem wel mee uit te vragen als je dat wil, tuurlijk kan hij nee zeggen, maar misschien ook ja. Nou dan ga je gewoon wat leuks doen (de bios is in dit geval echt een afrader).

Of je zegt het gewoon op een vriendschappelijke manier zo van joh ik ga dan en dan uit heb je misschein zin om mee te gaan.
Succes! (wel laten weten he)

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:56

Ha, ha Riant, over 40 jaar ook nog niet hoor!

Ik zou eerst met een groepje vrienden uitgaan, misschien is hij dan niet zo verlegen en kun je een beetje meer van hem ontdekken.
Veel succes iig.
Ben ook wel benieuwd naar de afloop. Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:58

mannen zijn gewoon onbegrijpbaar,
als je iets van ze wilt kun je het beste zelf stappen onder nemen anders wacht je eeuwig Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:23

Jongens raar en onbegrijpbaar??? Neem maar van mij aan dat vrouwen pas écht raar en onbegrijpbaar zijn..

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:26

Misja schreef:
Jongens raar en onbegrijpbaar??? Neem maar van mij aan dat vrouwen pas écht raar en onbegrijpbaar zijn..


djeeez waar haal je die wijsheid dan weer vandaan Verward
Schijnheilig

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:37

Tsjah... het kan dus weer 2 dingen betekenen, of hij vind je superleuk en is superverlegen, of hij weet dat jij hem leuk vind en probeert zo een beetje afstand te houden... herken het een beetje van mezelf Tong uitsteken

Kiim

Berichten: 3733
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:39

Je kan ook via via informeren, en natuurlijk kan je ook gewoon vragen waarom die niks zegt.

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:08

Kán hij wel praten? Haha!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:12

Als ik jouw was zou ik gewoon vragen als je niet in de auto zit met hem of hij een keertje wat leukes wil gaa doen ofzo.
Volgnes mij is hij wel verlegen,en als jij geen actie onderneemt dat gebeurt er waarschijnlijk ook niets.
En als hij je niet leuk vind dan kan je er beter menteen achter komen als hij bijv niet met je uit wilt.
Weet je menteen waar je aan toe bent.
Ik zou hem gewoon vragen......Wat heb je te verliezen joh?..

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:18

FennekeR schreef:
Kán hij wel praten? Haha!


*LOL* *LOL* *LOL*

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 16:47

hahaha!! hij kan wel praten hoor!

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:13

En.... hoe is het afgelopen? Cool

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:11

ik ben ook benieuwd

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:31

denz schreef:
Tsjah... het kan dus weer 2 dingen betekenen, of hij vind je superleuk en is superverlegen, of hij weet dat jij hem leuk vind en probeert zo een beetje afstand te houden... herken het een beetje van mezelf Tong uitsteken


Dat heb ik ook! Zo doe ik ook als ik een beetje afstand probeer te houden... Maar het kan dus ook heel goed verlegenheid zijn. Even afwachten hoe hij de volgende keer reageert!

Succes he Knipoog

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-04 20:39

Ik heb hem nog niet gezien want ik had 5 dagen vrij, als het goed is zie ik hem morgen! Hopenlijk heeft hij dan geen vrij! Kijken hoe hij reageert. Ik heb hem wel 2x gezien in mijn vrije dagen, ik zat in de auto met mijn zus, hij zag mij ook en hij zwaaide, maar ja, dat betekent nog niks.....

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 01:06

Hallo, hier ben ik weer. Ik heb het weer voor elkaar gekregen om zaterdag weer mee naar werk te rijden!! Maar wat moet ik in hemelsnaam zeggen?? Ik zou graag na werk nog wat met hem willen drinken, maar ik ben bang dat hij nee zegt, en dat hij dan afstand van me neemt ofzo.... heeft iemand tips?? bedankt!!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 09:33

gewoon doen, en het een beetje vriendschappelijk laten overkomen. Je kan toch gewoon aan een collega vragen om na werk nog wat te drinken.
Hij kaninderdaad nee zeggen maar ja dat weet je wel waar je aan toe bent.
Als hij je leuk vind gaat dat niet ineens over als jij het hem vraagt en als dat niet zo is dan kan je daar vrees ik ook niet veel aan veranderen.

Succes!!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 21:55

Ik zou de stoute schoenen aantrekken.. das niet makkelijk maar wel de snelste en uiteindelijk makkelijkste manier om erachter te komen of hij je leuk vind. Of dat is om zomaar eens wat te drinken of voor meer daar kom je daarna wel achter. Als je het uitstelt word de drempel alleen maar hoger is mijn ervaring. Heb vroeger zelf van een drempeltje al wel eens een Berlijnse muur gemaakt. Bloos

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:04

Gewoon meevragen, niet geschoten is altijd mis. Je kan het ook algemeen maken, gewoon in de kantine roepen van Hee jongens, wie gaat er mee zo nog wat drinken? Als ie meegaat, kan je jezelf op een gegeven moment naast m parkeren, en dan raak je als het goed is vanzelf aan de praat. Niet te hard van stapel willen lopen, aan het einde van de avond kan je iets zeggen van Goh, was gezellie, zullen we dat vaker doen? En dan zo dat alleen hij het hoort, kijken hoe ie reageert. Rustig opbouwen, als ie verlegen is, heeft ie dan de tijd om daar overheen te komen en als ie je niet wil, tsja, dan kom je daar toch uiteindelijk wel achter. Pijn doet het dan toch, das geen reden om het niet te doen. Go for it girl! OK dan!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:08

Don't be shy even when it hurts to say, you gonna get hurt someday anyway...

andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 01:02

Ik zal morgen laten weten hoe het is gegaan!

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:51

Zit te wachten op hoe het gegaan is... duurt wel lang dat kan positief zijn dan zijn jullie nu nog samen ergens gezellig of het is negatief en dan ben je te druk met uithuilen om te reageren..

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 21:55

dat jongens raar zijn? Dat wist ik al langer dan vandaag Tong uitsteken