Kattenallergie??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Kattenallergie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 19:25

Volgens mij heb ik een kattenallergie. Ik heb al een aantal jaren katten, maar merk de laatste tijd dat als ze veel in mijn buurt zijn ik jeuk aan mijn ogen krijg, na verloop van tijd worden ze rood en begin ik ook nog is te snotteren en te niezen. We hebben nog meer huisdieren: konijnen, parkiet en een vogel, maar hier heb ik het niet bij. Ik loop zo te balen. Het word ook steeds erger heb ik het idee. Kan dit een allergie zijn voor de katten? Kan dat later komen, voorheen had ik het niet. Ik baal echt als een stekker. Ik ben zwanger en moet natuurlijk wel aan mijn gezondheid denken, maar wil ze ook niet kwijt Huilen

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:40

ja een allergie kan zomaar opkomen.
maar misschien ben je op dit moment in je zwangerschap er heel erg gevoelig voor.
ben je al lang zwanger dan?

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 19:47

Ik ben nu 18 weken zwanger.

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:53

hmm lastig......
en een erg moeilijke situatie.... ik als dierengek moet er niet aan denken! Lachen
tsja heb je er alleen last van als de katten in je buurt zijn? of ook van de haren?

ik zou me katten niet zo snel kwijt willen doen.. maar als jij er heel erg veel last van hebt...
je zou proberen te gaan leven met de allergie (als het niet erg is)
bij de drogist kun je er wel iets voor krijgen geloof ik

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 20:01

Ik heb er vooral last van als ze om me heen lopen. Na een kwartiertje voel ik al de jeuk aan mijn ogen opkomen en na nog een kwartiertje loop ik al te snotteren. Van de haren heb ik minder last. Als ze niet in mijn buurt zijn hou ik het veel langer vol. Maar ja, ze hebben wel aandacht nodig natuurlijk. Ik vind het ook erg moeilijk. De oudste heb ik al 5 jaar! Heb je ook gehoord of dat spul werkt van de drogisterij?

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:39

dat weet ik niet. maar je kan het altid proberen.
(natuurlijk wel informeren of je het mag nemen ivm je zwangerschap)