Lijst Fortuyn 27 zetels ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 14:46

Tja....om eerlijk te zijn....het is de enige die de durft te zeggen wat de meeste mensen in NL willen, maar hoe wou hij al die dingen aan gaan pakken???
Het zal mij benieuwen....ik kijk smalend toe als hij op zijn bek gaat Haha! . Nee, een realist is het absoluut niet. De grensen dicht??? Voor een gedeelte heeft hij gelijk, al die economische vluchtelingen hoeven van mij ook niet meer te komen, maar politieke vluchtelingen, oorlogsslachtoffers mogen van mij best tijdelijk (maar wat is tijdelijk?) hier komen wonen. Zelf zouden we ook dolgraag kunnen vluchten, maar wij wonen in het rijke westen, dus overkomt het ons niet zo heel snel meer. (denken we).
Tja....Pim mag van mij best in de kamer....de politiek is toch al niks meer....kijk nou naar Balkenende.... Misselijk Lips are sealed aan die vent erger ik me kapot.

Nee....een kabinet met VVD, maar zonder CDA (altijd al een Misselijk partij gevonden) lijkt me wel wat...enne Pimmetje??? hij valt wel door de mand, mijn stem heeft hij absoluut niet!!!


Mirjam

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, BETUWE, Bloemetje75, chocky84, Flux, fotolijstje, germie, goesju, Kimmie25501, LesleyAnne, ManonGrr, mvdende, MyrtheJ, Pauline2cv, Roosch, Sintara, Touchem, xoranlover, xSalina, xxxmh, YandexBot en 139 bezoekers