Lijst Fortuyn 27 zetels ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 10:36

Lovely, je verwart geloven met mee eens zijn. Ik weet niet of mensen uberhaupt nog geloven in iemand in de politiek. Pim krijgt van degenen die op hem stemmen alleen maar een kans om het eens anders te doen, om zowiezo IETS TE DOEN, wat paars al die tijd geweigerd heeft. Ik denk ook dat in Den Haag met Pim samengewerkt zal moeten worden, anders verloochen zij de democratie, en dus hetgeen wat veel nederlanders willen. Tot nu toe hebben ze niet naar nederlanders geluisterd en hun kop in het zand gestoken en precies gedaan wat ze zelf wilden. En dat is nu juist ook de oorzaak dat mensen op Pim Fortuyn gaan stemmen. Ik ben sterk geneigd nu te denken "eigen schuld dikke bult", vooral in de richting van Melkert! Want als er nu iemand goed is om dingen te weigeren in te zien...

De hond is de betere mens



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 11:22

Melkert moet niets zeggen van een ander. Daarvoro had hij afgelopen jaren eerst maar eens zelf moeten presteren maar hij heeft geen reet uitgevoerd.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 11:35

er is gewoon heel veel vraag, ik denk niet dat dit een verdienste is van melkert of van paars. Ze hebben verrekte veel geluk gehad dat ze regeerden in een periode dat het economische een bloeitijd was. En ups en downs zijn er altijd, en die heb je niet in de hand, die gaan namelijk over de hele wereld.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 16:00

Elles, er is vast wel een tussenweg. Er zal best wel iets bestaan tussen gedogen en discriminatie. Ik vind niet dat als mensen zonder meer racist moeten worden genoemd of met Hitler moeten worden vergeleken als ze opkomen voor algemene belangen.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:49

We zijn mensen dus de meesten van ons zijn kuddedieren. Ik ga denk ik stemmen op Pim. Om tegen de rest aan te schoppen. Het is niet dat ik in hem geloof lovely. Ik ben namelijk van het "eerst zien dan geloven" type. Het enige wat ik op de voorhand wel kan zeggen is dat ik in de anderen NIEt meer geloof! Pim krijgt van mij een kans. Ik sta niet achter alles wat hij beweert. Maar Den Haag moet wakker worden geschud, en dat kan hij wel goed.

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:03

als je het mij vraagt gaan alle plannetjes in de politiek altijd mis..... Daarom is de opkomst bij de verkiezingen zo laag. Ik ben zelf nog iedere keer zo gek om het toch weer eens te proberen......

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Berdien, Besje, Blacklady, DoretteK, lisanne87, Marije112, Marjo, MarJon, miezelke, Perros, Thami, topsylover, Unicorn79, Wescha, xAnthea, Xayah, xxmichellexx, YandexBot en 219 bezoekers