Verkiezingen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Verkiezingen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 14:29

En hoe is Pimmie er bij jullie uitgekomen?
Leefbaar Moerkapelle bestaat niet (gelukkig) Haha!
Hij laat een frisse wind door de politiek gaan. Als hij landelijk maar niet zoveel te zeggen krijgt als in Rotterdam...
Mijn Rotterdamse collega's zijn niet erg blij met 'm.
Welke partij is in jullie woonplaats de grootste?
Bij ons het CDA.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 14:33

Hart voor Baarn is bij ons het grootste van uit het niets... Ze hebben iets van 37 % van de stemmen gekregen. De VVD ('mijn partij' Lovers ) is gehalveerd en was tot de vorige verkiezingen de grootste partij.
Dat hart voor Baarn wil onze Brink (dorpsplein met gratis parkeren, waar vind je dat nog in deze regio?) autovrij maken o.a. Dan kunnen alle middenstanders het helemaal wel schudden, want de enige reden dat er nog mensen in Baarn komen winkelen is vanwege het gratis parkeren zo ongeveer. Hoe help je je eigen dorp om zeep? Naja, blijkbaar wil de baarnse bevolking dit..... Stelletje eikels.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 14:59

Wij mochten niet stemmen!!!

Vorig jaar is de herindeling er bij ons eindelijk doorheen gekomen + bijbehorende verkiezingen.
Die raad blijft nu dus vijf jaar zitten. Geen verkiezingen voor mij dit jaar....

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-02 15:13

mochten niet stemmen? Woon je in vlaardingen ofzo, dat je ivm de brand niet naar buiten mocht? Verward

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 15:23

Nee hoor ik woon in Huissen. Ligt vlak bij Arnhem.

Maar omdat er vorig jaar al gestemd is voor een nieuwe raad zijn er dit jaar geen verkiezingen. We moesten vorig jaar dus een raad voor vijf jaar kiezen ipv vier.

Tsja democratisch hè?!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 15:23

D66, is helemaal mijn partij,helaas hadden hun niet zoveel stemmen!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 15:45

Ik woon dus in Rotterdam, hier is Pimmetje de baas.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 16:15

he een topic over Pimmetje Fortuyn en nog geen reactie van desiree??? Hoe kan dat nou????

Cer

Berichten: 30151
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 16:30

Sja, wat moet je er verder nog over zeggen. Ik heb ook al wat zitten bedenken, maar kon niks verzinnen...

Iemand gisteren nog B&VD gekeken? Heb me mateloos zitten irriteren aan die mevrouw van GroenLinks....maar ja, dat bandje he Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 16:37

Bij ons is ook geen stemmen in verband met de herindeling van de regio. Gebeiden waar herindeling is kan niet gestemd worden.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 17:27

ik had dit jaar ook voor het eerst mogen stemmen, maar in onze gemeente werd dit jaar niet gestemd!!!

en daar baalde ik best wel van, we vonden het eerst heel vaag dat we nog geen stemkaart binnen hadden gekregen en ik had dinsdag smiddags willen bellen als ik er van school weer was, hoorde ik onderweg van de buschauffeur waar ik mee in gesprek was dat er niet gestemd werd omdat er vorig jaar al was gestemd ivm gemeentelijke herindeling.

daarom dus geen stemkaart binnen gekregen en werd er niet gestemd.
de gemeente heb ik niet gebeld, anderen wel hoorde ik via de radio.
daar werd gezegd dat de gemeente werd overstelpt met telefoontjes waarom de stemkaarten nog niet binnen waren (tja, van mij had ik het nog kunnen snappen dat ik het niet wist aangezien ik toen nog niet mocht stemmen, maar anderen toch wel? die zullen dan toch ook wel gestemd hebben?)

dit vind ik zo mean, mag ik eindelijk stemmen, word er bij ons niet gestemt.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 17:30

*snif* ik mag net niet stemmen...
hier in A is de PvdA t volgens mij geworden, met op de 2e plaats LA (leefbaar Apeldoorn maar LA klinkt zo cool. "stem op uzelf, stem op LAAAAAAAA")
maarreh in de PvdA zit een familielid van mij dus dat is ook wel weer leuk

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:08

ik weet eigelijk niet eens hoe het er hier voorstaat Bloos
mijn moeder heeft Groenlinks gestemt, maar zei wel gelijk tegen mij dat ze die voor de landelijke niet hoefde te hebben }>
maar in de polder dacht ze blijkbaar dat ze ook nog goede dingen deden..

ik weet het allemaal niet hoor, maar ik vind het wel belachelijk dat die pim kwal zoveel stemmen heeft gekregen in Rotterdam.

hij heeft vast ook goede punten, maar ik vind discriminatie te ver gaan.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:16

zowel mijn baas als ik en mijn zusje hebben op LA gestemt (zie berichtje van maaike haha)
is ook ineens de ena grootste partij .
Ik ben benieuwd hoe ze de komende 4 jaar gaan doorbrengen en of ze waar gaan maken wat hun voorgangers bijna niet voor elkaar kregen.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 18:40

bij ons PvdA geloof ik.. jah dat zei mijn maatschappijleer-lerares, zij is zelf ook van de PvdA
leefbaar delft is 2e geworden gloof ik..
maar zij willen verdomme een snelweg aanleggen waar ik altijd met m'n pony zo lekker kan rijden Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:20

Met enige trots heb ik vandaag gelezen dat het in Amsterdam nogal meegevallen is met de Pim-hype. Hier was wat verwarring om welke partij nu bij LN hoort en welke niet. Hoe dan ook heeft dat weinig veranderd hier. D66 is helaas een zetel kwijt, PVDA en VVD zijn op hetzelfde uitgekomen als vorige keer en PVDA is nog steeds het grootste. Het CDA heeft het geloof ik ook wel goed gedaan.
Verstandige kiezers in Amsterdam geloof ik.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:43

Maaike schreef:
*snif* ik mag net niet stemmen...
hier in A is de PvdA t volgens mij geworden, met op de 2e plaats LA (leefbaar Apeldoorn maar LA klinkt zo cool. "stem op uzelf, stem op LAAAAAAAA")
maarreh in de PvdA zit een familielid van mij dus dat is ook wel weer leuk

Eh maaike stel je eens goed op de hoogte CDA heeft gewonnen bij ons hoor, daarna LA en pvda was de grootste verliezer. ikd acht dat wordt heel ingewikkeld maar nee hoor ik was met 2 secondes het gebouwtje weer uit snap niet dat er zo weinig mensen die moeite willen nemen voor een goede leefomgeving.
ik ben trouwens tegel leefbaar nederland maar LA stemmen vind ik heel wat anders, alhoewel het wle een nare smaak in mn mond brengt dat leefbaar.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-02 20:59

sorry kayla dat je me even moest missen. Ik moest veel slapen want ik ben ziek. Maar ik heb vandaag even naar dat debat zitten kijken van die grote partij"lijders", HAHAHAHA, die melkert. Wat een afgang zeg. Die liet zich effe in de kaarten kijken. De bal gehakt. alleen Pim bleef zichzelf, dat moeten de mensen hem toch nageven. Ik heb zelf overigens hier gewoon op de VVD gestemd.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 00:26

ik hou niet zo van mensen als Pim ik weet niet ik erger me dood aan hem. En ik heb lekker heel erg burgelijk CDA gestemd en die heeft ook nog gewonnen. CDA doet heel veel voor ons kleine gemeentetje en daar moet je ook opletten en niet als een dolle achter de rest van het land aanrennen.

Ik mocht ook voor de eerste stemmen Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-02 16:14

Pim Fortuin haakt goed in op de spelende problemen, maar heeft er iemand hier een oplossing gehoord uit zijn mond???????

In mijn dorp is de SGP de grootste Verward er wonen toch zat vrouwen hier op Tholen, maarja wat wil je op zo'n zwaar christelijk eiland? Ikzelf heb blanco gestemd.

Heb het debat ook gezien en me groen en geel zitten ergeren aan Melkert, werkelijk wat een misselijk ventje zeg!

Oke, ik ben geen voorstander van Pim en zal dat ook nooit niet worden, maar hij is wel degelijk democratisch gekozen, dus wat zeurt Melkert nou?

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:50

Tjonge tjonge, jullie hebben er wat van gemaakt Clown met "Pimmy" (om jullie woorden te gebruiken).
Mijn Belgische bek viel open van verbazing Haha! .

Nu ja, "Pimmy" heeft ook wel zijn Belgische equivalenten *LOL* ...

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 00:25

visje schreef:
Tjonge tjonge, jullie hebben er wat van gemaakt Clown met "Pimmy" (om jullie woorden te gebruiken).
Mijn Belgische bek viel open van verbazing Haha! .

Nu ja, "Pimmy" heeft ook wel zijn Belgische equivalenten *LOL* ...



Ik zag op het nieuws dat Filip de Winter en de zijne een feestje hebben gevierd vanwege de overwinning van Pim. Erg eng vind ik dat.....

Je wil niet weten wat het Vlaams Blok op hun kerfstok heeft staan, griezels, stuk voor stuk!

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 22:14

Buitenzorg schreef:
Je wil niet weten wat het Vlaams Blok op hun kerfstok heeft staan, griezels, stuk voor stuk!


Inderdaad, dat wil ik nog niet weten! Verdrietig