Weleens erg gekwetst door jongen/meid? Hoe??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Weleens erg gekwetst door jongen/meid? Hoe??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 13:24

Zijn jullie weleens erg gekwetst door een jongen of een meid, die je bijv leuk vond. En hij opeens iets heel banketstaaf deed, door bijv met iemand anders te nemen? Ik heb dit al meerdere keren gehad. Een keer dat iemand een half jaar deed alsof hij me leuk vond, en ik trapte er natuurlijk in. Al heb ik gelukkig nooit iets met hem gehad.. Em ook dat iemand die ik leuk vond, opeens nam met iemand anders. Misschien klinkt voor soomige mensen dit nog niet zo erg, maar ik was er echt door kapot.. Verdrietig .

Hoe zijn jullie weleens gekwetst door iemand die je leuk vond? Of goede vriend(in) ofzo?

Hilde_
Berichten: 10746
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:28

Jah ik, ik had net 3 dagen met een jongen, maakt ie t uit midden ind e kantine met al zijn vrienden erbij Bloos hoezo voor banketstaaf!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:31

Heb je ff Tong uitsteken?

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 13:49

Ja hoor Youngster ik heb wel ff Tong uitsteken

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:50

Een jongen onzettend leuk vinden en ik wilde het hem graag vertellen.. al m'n moed bij elkaar geraapt.... wilt hij mij eerst iets vertellen... is ie verliefd op mijn broer?!? Clown maar hij wist niet hoe hij het aan hem moest vertellen of ik advies kon geven... duh...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:53

Haffielover schreef:
Ja hoor Youngster ik heb wel ff Tong uitsteken


ben wel ooit eens op een megal*llige manier gedumpt.. Jongen had me meegenomen naar het 25 jarige huwelijksfeest van zijn ouders..me voorgesteld aan de hele familie en hij brengt me thuis en maakt het uit.. Verward Dat was best apart..

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:56

zoja dat is zeker apart...lekker l*llig ook

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:56

youngster schreef:
ben wel ooit eens op een megal*llige manier gedumpt.. Jongen had me meegenomen naar het 25 jarige huwelijksfeest van zijn ouders..me voorgesteld aan de hele familie en hij brengt me thuis en maakt het uit.. Verward Dat was best apart..


dat is idd erg apart Verward

misschien vond z'n familie jou nie leuk Knipoog

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:10

loulou schreef:
dat is idd erg apart Verward

misschien vond z'n familie jou nie leuk Knipoog


Z'n moeder vond me wel leuk, had ze ook gezegt.. Ze wou van alles met me doen enzo, dus ja.. Ach ja ik val nou eenmaal op aparte types.. Huilen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:11

Ik heb het 1x echt banketstaaf meegemaakt. Vond die jongen echt superleuk, paar keer mee gezoend, ook die avond. Ik ga naar mijn vriendinnen, zegt er eentje: Ik zou ff naar .... toegaan'. Ik nog heel relaxed gezegd dta ik niet de hele tijd achter zijn hol aan wilde lopen. 'Ik moest het toch maar even doen'. Dus ik ga naar hem toe, staat die sukkel in dezelfde kroeg met een ander meisje te zoenen, ongeveer een kwartiertje na mij. Ik heb me nog nooit zo vernederd en voor banketstaaf gevoeld, wat een rotstreek.

Dat heb ik hem ook aardig laten merken Extreme duivel ~~}>

Maar daardoor ben ik heel erg gekwetst. Ben sinds toen ook heel terughoudend.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 15:29

Ik ben ook heel terughoudend. Ik ben heel voorzicgtig met jongens. Maar op een of andere manier gaat t toch fout..Verward...

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:38

Vroeger...toen ik nog 12 jaar was of zo... was ik verliefd op een jongen uit mijn klas.
Toen hij vertelde dat hij paarden wel heel erg leuk vond, heb ik hem een brief gestuurd en gevraagd of hij met mij op ponykamp wilde.

Dat heeft hij dus tijdens de gym aan mijn beste (daarna niet meer dus) vriendin verteld en zij heeft het gewoon even de gymzaal doorgegalmd.

En daar sta je dan... Boos!
Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar toen kon ik wel door de grond zakken.

En toen ik door mijn ex het huis uit werd gezet.... en de week daarna had hij een nieuwe vriendin. Vreselijk voelde ik me.
Nu is hij gelukkig getrouwd met dat meisje en ze hebben een kind.... soms vind ik dat wel raar... maar ach ik ben nu in ieder geval gelukkiger dan dat ik met hem ben geweest.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:45

Ja herkenbaar verhaal, ben in het verleden (naja nog niet zo heel lang geleden) verschrikkelijk door iemand gekwetst, ik vond de persoon in kwestie niet alleen leuk, het was veel meer...........

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:47

Ja Huilen
Ik was helemaal gek op een jongen en hij gaf mij onwijs het gevoel dat hij me wel zag zitten, vroeg me ook mee uit eten en daarna dood leuk vertellen ja ik vind je heel aardig maar daar blijft het bij.

Terwijl hij wist dat ik hem wel zag zitten, ik dacht daarna echt bij mezelf waarom vraag je me dan wel mee uit eten Boos!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:11

Ja hoor; ik heb jaren achter een vent aangejaagd die het een leuk spelletje vond om mij te willen versieren als ik niet meer hapt en zodra ik hapte deed hij afstandelijk. Niet echt leuk Boos!

Mijn ex heeft eens geroepen dat ik maar wat losser moest worden want anders zouden hij en mijn vriendengroep me er 'vanzelf uitschoppen' vond ik ook een vrij nare kwetsende opmerking. En zo heb ik er nog wel meer.

Maar ach; de meneer uit het eerste verhaal kwam er uiteindelijk achter dat hij toch beter geen spelletjes kon spelen en zijn bindingsangst voor me opzij kon zetten - en toen hoefde ik hem niet meer Haha!
En mijn ex daar ben ik nu goed mee bevriend en die heb ik eens even goed de les gelezen over wat respect hebben voor elkaar eigenlijk betekent.

Het is maar hoe je er zelf mee om gaat. En die personen die je kwetsen kan je het beste terugpakken door te zorgen dat je heel gelukkig wordt Lachen
Laatst bijgewerkt door Laura op 11-08-04 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:14

Haffielover schreef:
Ik ben ook heel terughoudend. Ik ben heel voorzicgtig met jongens. Maar op een of andere manier gaat t toch fout..Verward...


Dat is de self-fullfilling-prophecy. Je gaat er bij voorbaat al in met het idee 'als ik maar niet gekwetst wordt'. Dan heb je al weinig olifantenhuid en zal je juist de verkeerde personen treffen. We hebben er al eens over gepb-t, het beste wat je kan doen is eerst gelukkig worden met jezelf; dan straal je dat uit en daar krijg je zelfvertrouwen van waardoor niemand het in zijn hoofd al halen om -al dan niet expres- over je heen te lopen!

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:57

Ik ben zo vaak gekwetst:

Vriend Nummer 1:

Toen ik geen seks wilde verkrachte hij me eerst en daarna maakte hij het uit

Jongen 1:

Vond het blijkbaar leuk om 1 avondje klef te doen en de volgende dag doen alsof ik niet bestond

Jongen 2:

Vroeg me verkering en toen ik 'Ja' zei, zegt hij heel kinderachtig terug: 'Ik niet met jou Clown '

Vriend 2:

Had borderline en kon soms door zijn ziekte heel bot uit de hoek komen.

Vriend 3:

Ging na een week vreemd

Vriend 4:

Hielt er nog 3 andere vriendinnetjes op na

Jongen 3:

Vond het blijkbaar nodig om me voor de hele school voor banketstaaf te zetten

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:17

Hij zei met mensen erbij dingen als "Los haar staat je leuker, zie je je gezicht niet" en ondertussen stiekum met mij zoenen en lief doen. En ik mocht er niks over zeggen want dan zou iedereen ons uitlachen (naief als ik was en blind van liefde, ik geloofde dat )
Ik werd wakker toen hij liet vallen dat hij ook nog wel eens met iemand anders zoende en toen was het meteen over voor mij, maar het deed wel pijn Verdrietig


Kyno, bestaan er nog jongetjes als jongen 3?? Dacht dat dat soort gedrag wel over ging zodra ze acht werden... >;)

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:47

ik had een keer met ene jongens gekust, en toen daarna altijd nog praatjes maken enzo. en toen was ik met een andere jongen aan het praten(waar ik bijna 3 jaar meegegaan ben, zo'n basisschool-achtig relatie Knipoog was van groep 6 tot eerste, en kan nog steeds heel goed met hem opschieten enzo) en toen zei hij nooit meer iets, vond ik echt eikelig van hem. volgends mij was hij gewoon jaloers ofzo...maar een jongen hefet me zover dat ik weet nog nooit echt pijn gedaan ofzo.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:53

M'n eerste serieuze relatie heeft iets langer dan anderhalf jaar geduurd... Waarin die jongen meer dan een jaar tegen me gelogen heeft en dingen achter m'n rug gedaan... Totdat ik erachter kwam omdat z'n beste vriend het niet langer kon aanzien... toen heb ik er een punt achter gezet...

Het heeft eventjes geduurd eer ik een jongen terug voor 100% kon vertrouwen daarna...

Maar ach, ik heb er belangrijke dingen uit geleerd en 't is ook al een hele tijd geleden...

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:06

MarianneR schreef:
Ik heb het 1x echt banketstaaflig meegemaakt. Vond die jongen echt superleuk, paar keer mee gezoend, ook die avond. Ik ga naar mijn vriendinnen, zegt er eentje: Ik zou ff naar .... toegaan'. Ik nog heel relaxed gezegd dta ik niet de hele tijd achter zijn hol aan wilde lopen. 'Ik moest het toch maar even doen'. Dus ik ga naar hem toe, staat die sukkel in dezelfde kroeg met een ander meisje te zoenen, ongeveer een kwartiertje na mij. Ik heb me nog nooit zo vernederd en voor banketstaaf gevoeld, wat een rotstreek.



Dat is ook de reden dat ik niet met jongens zoen tijdens het uitgaan, ik ken wel wat meiden die dat wel deden, soms zelfs verder gingen, en die werden dus vaak op diezelfde manier "genaait"
Ben blij dat ik daar van te voren niet aan mee deed Haha!

Heb er wel een paar rare reactie's op gehad van mannen, maar meestal meer positief dan negatief Tong uitsteken

Wel had ik een keer tegen een vriendin gezegt dat meneer x wel leuk was, op de basisschool dus dat ging natuurlijk snel mis.
Kwam ik de klas inlopen roept meneer x keihard: dus dat spook is gek op mij????
Ja ok ik was vrij bleek, maar om me nou gelijk spook te noemen, heb er ook verder niet op gereageert.
Ook niet toen die steeds vaker naar me toe kwam in de pauzes en wou kletsen enzo, stoer doen doe je maar bij iemand anders Knipoog

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:10

pff zovaak.. afgelopen weekend ben ik gedumpy hij vond het toch te ver weg.. Boos! Verdrietig
de banketstaaf!!

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:17

M'n beste vriendin...

Ze had op een bankje waar de jongen die wij leuk vonden geschreven "I love T..." en om een of andere reden wist hij dat zij het was. Stak hij midden in de drukke gang, iedereen zag het, zijn middelvinger naar haar op.

Mijn eerste vriendje verspreidde, nadat hij het had uitgemaakt, overal roddels over wat wij met z'n tweeën gedaan zouden hebben Scheve mond (Niets was daar van waar >;) )

Mijn andere ex, heeft, nadat ik het had uitgemaakt, de halve school tegen me op weten te zetten, werd overal nageroepen voor 'Slet' en op msn werd ik belaagd door toevoegingen die me gingen uitschelden... Dat was erg hard... Verdrietig

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:18

Missy schreef:
Kyno, bestaan er nog jongetjes als jongen 3?? Dacht dat dat soort gedrag wel over ging zodra ze acht werden... >;)


Sorry, ik bedoelde jongen 2 maar ik kan niet meer wijzigen Clown

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:00

Laura schreef:
Ja hoor; ik heb jaren achter een vent aangejaagd die het een leuk spelletje vond om mij te willen versieren als ik niet meer hapt en zodra ik hapte deed hij afstandelijk. Niet echt leuk Boos!


Dit ken ik.... Ik heb zo'n 3 jaar achter zo'n soort gozer aangelopen (en moet zeggen, ben nog steeds niet helemaal over m heen Scheve mond) en die heeft me meerdere malen gekwetst. Dingen die hij flikte:

* Afspraak maken met mij om te laten zien wat ik voor hem betekende en vervolgens niet op komen dagen (meerdere malen gebeurd, zelfs als 'gewoon vrienden Boos! )
* Afspraak maken en die afzeggen op het laatste moment (ook diverse malen gebeurd)
* Met me zoenen, zeggen dat ie me onwijs leuk vond, dat het helemaal goed ging komen tussen ons, en dan vervolgens nix meer laten horen, me onwijs laten twijfelen om uiteindelijk te melden dat ie liever vrijgezel wilde blijven Stoom uit je oren (ooook meerdere malen gebeurd)
* Zeggen dat ie bindingsangst heeft en dan vervolgens een vriendin krijgen

En zo nog wel meer dingen, die gozer heeft me zo onwijs gekwetst, zo ontzettend laten zitten en dat meerdere malen... En het stomste is gewoon dat ik er iedere keer weer intrapte, in mn hart wist ik heel goed dat ie me niet waard is, dat het een hufter is en wat al niet meer maar ondertussen gingen de hormoontjes een hele andere kant op Rolleyes En daar maakte ie handig gebruik van.... En het is zelfs zo erg dat nu ie gezegd heeft dat ik maar eens moet komen film kijken dat ik verd*mme weer hoop krijg.... Arch, baal echt van mezelf, hoe stom kan je zijn!!! Hoevaak moet hij me nog kwetsen voor ik door begin te krijgen dat dit gewoon NIET slim is?!? Scheve mond