Wie gebruikt er Orangeworld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Wie gebruikt er Orangeworld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 22:55

Ik heb net een nieuwe telefoon met Orange abo, en ik zit na te denken over Orangeworld.
Als je dan wilt internetten heb je 2 mb gratis, maar wat kan ik me bij 2mb voorstellen. Hoe snel zit je daaraan?
En gebruik je Orangeworld nu ook echt vaak?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:11

Ik gebruik het om foto's van het fotoalbum als achtergrond te gebruiken en om die dus per MMS te kunnen verzenden en daarnaast om op internet te gaan, meestal alleen in de trein ofzo.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:50

Je kunt orangeworld onbeperkt gebruiken. Die 2 mb is op het moment dat je het "gewone" internet opgaat dus niet via orangeworld.

Sommige telefoons hebben die optie!

Ik gebruik zelf bijv niet de email via orangeworld maar heb gewoon mijn outlook account van thuis erop staan. Ook bok ik weleens via de foon!

Ik heb zelf 10 mb gratis (jaja verschil moet er wezen Haha!) en ik ben er nog nooit overheen gekomen zelfs niet op het moment dat mijn internet er thuis uitlag en ik dus alleen via de telefoon kon internetten.

Orangeworld zelf gebruik ik nooit hoogstens om inderdaad een keer iets als een achtergrond te downloaden of het filenieuws op te vragen als ik in de auto zit.

Je kunt orangeworld trouwens ook gewoon weer uit laten zetten hoor dus ik zou zeggen probeer het gewoon als je het niets vind dan laat je het gewoon weer uitzetten!

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 21:12

Ja ik wist dat je het alleen gebruikt als je op het gewone internet gaat.
Ik denk idd dat ik het gewoon eens ga proberen, alleen wist ik dus niet wat ik van die 2 mb kon verwachten.
Ik kan ook emails versturen, maar dat gaat op dit moment weer volgens de wap. Je hebt ook zoveel mogelijkheden *LOL*