Mcleod's Daughters

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Mcleod's Daughters

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 19:19

Ik vroeg mij af welke bokkers ook zooo verslaafd zijn aan Mcleod's Daughters. Hier thuis kijkt iedereen ernaar (buiten mijn vader natuurlijk Tong uitsteken ) Als we niet kunnen kijken nemen we ze op. En we zitten al dagen op voorhand te zeggen dat het bijna Mcleod's Daughters is. En wie is er ook zo verslaafd aan deze serie???


Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 19:35

Zoals Yuna al zei een serie op VTM. Ik dacht dat ze die ook in nederland speelden maar weet niet zeker. Het gaat over een ranch (Drovers run) En de 2 halfzusjes Claire en Tess. Claire fokt ook paarden en Tess alpaca's (een soort van lama's denk ik) En is natuurlijk ook nog Meg zowat de huishoudster van de drovers run en haar dochter Jodi die meer van fuiven dan van schapen houd. Ook werkt Becky er. En komen ze niet goed overweg met de buren. Al de acteurs rijden ook. (op mooie paardjes Haha! )

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 19:42

Ja das wel erg! Want het is net zo verslavend als bokt dus het is echt zeer verslavend. Op onze tv hebben wij ook nederlandse zenders dus ik dacht dat nederlaznders ook belgische zenders hadden.

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 20:48

Het gaat natuurlijk niet alleen over paarden. Maar er komen veel paarden invoor en Claire fokt ook paarden. Maar nu gaat het bijna beginnen dus dag Haha!

Soprano

Berichten: 2668
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: Bornem (provincie Antwerpen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-04 13:52

Ik was al wat down omdat de vakantie afgelopen was dus dat betekent ook geen Mcleod's daugthers meer verneem ik juist dat het na de vakantie verder gaat maar dan op woensdag! Ben zooo blij Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, Amazonbot, Flieno, Frummel01, Ginny135, GrapeshotBot, Jannie79, journee, kimmetje26, Lestria, lizy29, loeslover, ryukapple, sollair310, Travel_me, xEva, XxLMMxX en 169 bezoekers