Slenderen: wie heeft hier ervaring mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 09:37

Mijn moeder heeft aan slenderen gedaan. Het is niet om af te vallen, eerder om te 'sporten' zonder moe te worden denk ik Lachen.
Je ligt op banken die bewegen. Je kan er voor kiezen om gewoon te liggen en niets te doen, maar er zijn ook oefeningen doe je op die banken kunt doen. En dat voel je echt wel hoor.
Ik heb zelf een paar keer geslenderd nadat ik geopereerd was. Ik moest mijn conditie weer op gaan bouwen, maar hele stukken lopen of fietsen kon ik nog niet. Toen ben ik dus een paar keer meegegaan. Zo doe je toch iets maar je wordt er niet moe van.

:D



Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:19

Margreet schreef:
Waarom zijn er toch zoveel uitvindingen voor mensen die wel willen "sporten" maar er niet moe van willen worden?!


Waarom zou je als je wilt sporten moe moeten worden? Verward

:D

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:35

Maar waarom zou je als je niet van sporten houdt (de bijkomstige inspanning en vermoeidheid dan Knipoog ) niet zoiets proberen als je toch voor een strakker figuur wilt gaan? (Betere conditie kan naar mijn idee niet op zo'n manier...). Ik ben zelf ook helemaaaal niet sportief, en kan me dus goed voorstellen dat er mensen zijn die het er niet voor over hebben. Als er dan zo'n apparaat uitgevonden wordt waarbij je 'vanzelf' spieren kweekt waarom niet?

:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Madelon, Alfi2010, Amazonbot, AngeliqueB, beert, BingBot, carina, Emilihihihii, Eulogy, Ginny135, IASCrawler, kouwene, laura22, MallyBelly, Marcella, MiSzNiTa, MoriMann, Paardengek81, Rose94, scrabbel, snorkel1986, Supertje, xPabloBokt, zonnebloem18 en 146 bezoekers