Politie beschoten in Amsterdam

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:24

Makhali schreef:
Ik zou wel de motief van deze man willen weten, want dit doe je toch niet zomaar.


Ben je bekend met de werkwijze van de politie Amsterdam?
Die zijn er ster in mensen over de rooie te helpen.

Ik keur dit absoluut niet goed!!! Maar soms heb ik ook wel een moordneigingen gehad.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:41

Meyke schreef:
jaa ik heb ken een goeie vriend van me die bij de politie a'dam werkt..
en ookal is het heel groot toch schrik ik altijd ontzettend erg als ik dit soort berichten lees in de krant. (ben altijd bang dat hij er bij betrokken is)

en Sorane, heb jij wel eens iets vervelends meegemaakt met de a'damse politie (neuh ben niet nieuwsgierig Bloos )

Heb je een PB gestuurd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:23

runningkawa schreef:
Als je een gezond verstand hebt, heb je al geen wapenEn bij nog meer gezond verstand trek je het niet zomaar.


Hier ben ik het dus helemaal niet mee eens. Hoe zit het met mensen die beroepsmatig een wapen dragen?! En mensen die sportschieten als hobby hebben?!

Zolang je een wapen legaal bezit vind ik dat niet erg, illegaal is een ander verhaal.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 13:17

runningkawa schreef:
Ja haha, zo ken ik er ook nog wel 1

Maar ook legaal een wapen hebben en het zomaar trekken dan heb je ook geen gezond verstand.


Net zeg je nog dat het hebben van een wapen ook niet gezond is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 13:24

runningkawa schreef:
niet miereneuken, je weet verrekte goed wat ik daarmee bedoel


Nee dat is niet mierenneuken, het zou gewoon twee verschillende dingen die je zegt Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Facebook, luuntje, Telpeva, YandexBot en 194 bezoekers