sneekweek enge ervaring

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

sneekweek enge ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 09:20

deze week is de sneek week, op vakantie hadden wij drie jongens uit sneek ontmoet en die gingen wij dit weekend op zoeken. nou het was heel erg gezellig smiddags lekker op terrasjes gezeten daarna hadden we bij 1 van de jongens een bbq. toen gingen we naar de kermis en daarna lekker op stap.


nou het was een supergezellig avond.. gezellige kroegjes daar zeg. op een gegeven moment was ik met 1 vriendin achter in een discotheek aan het dansen, het was al laat en de anderen hadden aan gegeven dat ze zo wel weg wilden. dus ik zeg zullen we hun maar op gaan zoeken? en ik loop naar voren onderweg kwamen we 1 van die jongens tegen en die zegt we moeten nu gaan dus wij lopen naar buiten nou en vanaf toen ging alles een beetje raar...


ik had al verschillende mensen onderweg over pepperspray gehoord.. en mijn vrienden zeiden allemaal dat ze spul hadden binnengekregen ze wisten niet wat maar opeens kregen ze allemaal last van hun neus keel en ademhaling..
midden op het plein lag een jongen die hem helemaal flipte het zag er best eng uit. hij werd op een gegeven moment opgehaald door een ambulance.1 van mijn vrienden zegt: zullen we gaan?

maar dat ging niet want 3 van ons groepje zaten naast elkaar tegen een muur en begonnen ook helemaal raar te doen.. te trillen,huilen,voor zich uitstaren, heel afwezig. dus ik ga bij hun zitten en 1 vriendin pakt mijn handen en ze was echt helemaal in paniek (terwijl ze normaal heel koel op alles reageert) dus ik dacht dit is niet goed, toen kwam er een barman met medische kennis en die probeerde hun rustig te maken wat niet helemaal goed lukte. toen ging ik met a. de politie halen, die echt heel sloom reageerden: moeten we kijken... eh... ja we kijken wel ff.. ) nou die keken even en belden toen de ambulance. dus ik zeg tegen mijn vriendin die daar zo zat er komt zo een ambulance en die mensen gaan jou even onderzoeken.. nou dat had ik volgens mij beter niet kunnen zeggen ze raakte echt nog meer in paniek begon helemaal te hyperventileren enzo.. nou op een gegeven moment kwam die ambulance en die hebben ze alledrie onderzocht en geprobeerd te kalmeren.. ze hoefden gelukkig niet mee naar het ziekenhuis..

de vader van de jongen waar we sliepen heeft ze opgehaald en ik ben op fiets naar dat huis gegaan.. daar hebben we ze op bed gelegt en konden we eindelijk gaan slapen.. dit was echt zo`n rare nacht

de volgende dag voelden ze zich nog wel heel slap maar verder ging het gelukkig weer goed.
toen wij later weer naar huis waren zijn die jongens nog langs die barman geweest die ons had geholpen en die had gehoord dat het waarschijnlijk nock down gas is geweest.. ik weet niet precies wat dit is maar ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand gewoon zoiets mee neemt naar een discotheek en dat daar zo maar openmaakt om mensen ziek te maken Scheve mond

sorry voor het lange verhaal

Go jij! Go jij!


Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 09:24

nee ik heb nog aan een bewaker gevraagt van wat is er nou met diegene gebeurd: och zei die die is er vast wel uit nu Verward ja de reactie van sommige mensen snapte ik echt niet ze dachten er in het begin erg laconiek over vond ik

Go jij! Go jij!

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 09:28

ik weet alleen nog dat hij vroeger b 50 2 heette maar nu heeft die een andere naam..

Go jij! Go jij!

Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 13:23

hij heet nu de snekerpan ik heb het even nagevraagt

Go jij! Go jij!


Sanne86

Berichten: 966
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 13:26

nee heel vel mensen kregen er op eens last van en 1 vriendin had daar niet eens wat gedronken maar dat zou ook wel raar zijn als bij 1 helft in die bar iedereen wat in het drinken had gekregen

Go jij! Go jij!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Anoukjuuuhh, Arjette15, Bowo, Eulogy, Everest, flooooo, GoogleAdsense, Hiraeth, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, MarJon, Marocje, MissMarije, Nachocheese, noordje, Pauline2cv, Ruai, Solmyrkvi, speedfiets_2, Twilight, xdesix, YandexBot, zonnebloem18 en 58 bezoekers