Amerikaanse bachelor (tv programma)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Amerikaanse bachelor (tv programma)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 10:19

Heeft iemand hiervan de laatste aflevering gezien? Het werd op zondagavond 23:00 uitgezonden op Yorin, maar ik heb de laatste afleveringen gemist omdat ik op vakantie was. De laatste aflevering was geloof ik op 25 juli?

Weet iemand wie hij heeft gekozen? Het zou voor me opgenomen worden maar de video was kapot. En ik ben zo benieuwd wie hij heeft gekozen!!!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:24

Owww nee ik heb het ook niet gezien, en wil het eigenlijk ook wel weten.
Vond btw deze bachelor helemaal niet zo leuk om te zien.

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:27

The Bachelor vond ik voorheen helemaal niet leuk, zowel de eerste Amerikaanse als de Nederlandse, maar deze keer was hij wel erg leuk.

Hij heeft uiteindelijk voor Helene gekozen, dat zat er ook wel in natuurlijk en hij heeft haar ook gelijk ten huwelijk gevraagd en ze heeft natuurlijk ja gezegd.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:30

Oh ja, ik heb alle afleveringen gezien, behalve die van het vraaggesprek met de dames die er al 'uit lagen'. Ik had trouwens gehoopt dat hij voor Brooke koos omdat ik die Helene een heel irritant lachje vind hebben.

Deze week trouwens geen uitzending van enkele maanden later of ze nog bij elkaar zijn. Ben erg benieuwd....

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 10:32

Bedankt!! Ik dacht al dat hij voor Helene zou kiezen, dat was vanaf het begin al duidelijk.

Ik vond hem trouwens ook niet zo, hij zoende gewoon op iedere date. Echt triest vond ik dat.

Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:04

Ik vond Alex erger hoor! Die zat ook gewoon hele tegenstrijdige dingen te vertellen. Hij vertelde elke dame zo'n beetje dat zíj hét voor hem was. Lekker flauw. Beetje zoenen vind ik geen kwaad kunnen. Stel je voor dat zo'n dame voor geen meter kan zoenen en dan moet je met haar trouwen. Nee, wat dat betreft geef ik hem gelijk: geen huwelijk voor de sex!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 11:09

Alex heb ik niet gevolgd...
Ik vind dat je met zoenen ook valse hoop geeft. Op een gegeven moment hadden de dames het wel door, maar toch. Ik weet niet. Hij maakte er flink gebruik van dat hij kon kiezen uit zoveel vrouwen. Hij zoende gewoon echt met iedereen, zelfs met die vreselijke Christy. Die huilde dus toen ging hij haar maar zoenen en toen was het goed. Dat hij wil zoenen begrijp ik wel, maar hij zoende gewoon echt bijna iedereen.

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:16

ik heb het ook wel gevolg, het was wel te verwachten dat hij voor Helene zou kiezen. Best jammer, want ze had inderdaad een irritant lachje. Ik vond het heel sneu voor Gwen en Brooke.
Eigenlijk snap ik niet goed dat zulke knappe vrouwen aan zo'n programma mee moeten doen, die zouden toch mannen voor ze in de rij moeten hebben staan??

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:38

Ik heb ook gezien en ik vond dat hij bij elk vrouw het zelfde was.
Ik vond Brooke leuker dan Helene want die had echt zo,n irrietant lachje ging me er zelfs aan ergeren maar blijkbaar vond hij dat leuker! Haha!
Ik vond trouwens Brooke ook veel eerlijker en normaler overkomen dan Helene.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:48

helene idd, maar het ging al heel snel weer uit, omdat zij dacht dat hij naar andere vrouwen keek. en zij de hele tijd moest komen opdraven als hij ergens een televisieoptreden had.

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:03

dana schreef:
helene idd, maar het ging al heel snel weer uit, omdat zij dacht dat hij naar andere vrouwen keek. en zij de hele tijd moest komen opdraven als hij ergens een televisieoptreden had.


Uhh uit? Verward
Dat heb ik niet gevolgd!

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 17:01