UPDATEow nee!!!! een vriendin van mij ligt in het ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

UPDATEow nee!!!! een vriendin van mij ligt in het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 13:03

een vriendin van mij ligt in het ziekenhuis op de intensive care, ze heeft meningokokken of hoe je dat ook schrijft, we weten niet of ze het gaat halen Huilen Huilen haar ouders bewaken haar 24-uur per dag en er mag alleen familie bij. Huilen ze heeft een levensbedreigende vorm, gisterenmiddag was haar toestand stabiel, maar gisteravond weer onstabiel, ik hoop maar dat ze het haalt! Huilen
Laatst bijgewerkt door Druif_01 op 13-03-02 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:15

wat erg voor je zeg! ik vind dat maar eng hoor, dat meningokokken! Huilen

sterkte auk Lovers

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:25

Ooohhh wat erg!!!

Ik wens je heel veel sterkte hoor!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:37

oh wat erg een vriendin van mij heeft dat afgelopen zomer ook gehad maar zij was op Jamaica en heeft een paar maanden in het ziekenhuis van Florida gelegen (Miami) ze nu al weer een hele poos thuis gelukkig

Ik wens je veel sterkte en je moet de moed niet opgeven het kan wel weer goed komen ik heb het mee gemaakt!!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 14:35

oh, dat is heel spannend!
Maar ze wordt goed in de gaten gehouden op de ic, hoor, als er ook maar iets veranderd in haar toestand zijn ze er gelijk bij! Dat is natuurlijk een beetje een geruststelling, maar niet helemaal. Het blijft spannend, afwachten maar. Maar het kan idd helemaal goed komen, hoor! Sterkte!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 14:42

bedankt allemaal! ik hou jullie op de hoogte, maar ik weet zelf ook nog niks meer eigenlijk na gisteren. Huilen

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-02 16:46

oke, dit is de mail die een vriend van mij heeft gekregen van de zus van mijn vriendin.

Bedankt voor je meeltje. Helaas moet ik zeggen dat ik denk dat het langer zal duren dan een paar weken, maar ik weet dat het wel goed komt.
Het is nu bekend dat het geen hersenvliesontsteking is. Het is wel de menigokok bacterie die hersenvliesontsteking veroorzaakt, maar dat heeft zich geuit in bloedvergiftiging, dit maakt het er alleen niet minder ernstig op. Renee heeft weinig energie en is de hele tijd benauwd, zelfs de naaste familie mag amper bij haar zijn, alleen ff zwaaien. Tot gisteren heeft ze zelf kunnen ademen, nu ligt ze aan de beademing, dus van de intensive care is ze voorlopig ook nog niet af.
Verder zijn er ook kleine positieve dingen. Ze heeft geen koorts en ook geen pijn.
Het komt in ieder geval weer goed, en houd zelf ook de moed erin.

dus het is afwachten nog steeds.

adrie
Berichten: 62
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: tharde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 17:37

Hee
veel sterkt er mee .Ik vind het zo erg he die ziekte. Mij buurjongetje heeft het ook gehad toen die andere half is hij is nu 8 geloof ik . En bij ons in de woonplaats heeft ook een jongen de mennekokkeziekte hebben. toen ik dat hoorde dacht ik van zou ik mij ook laten in enten dan ben ik toch voor 50% er tegen in geent. dat weet ik nog niet of ik dat doen als er nog een geval bij komt in onze omgeving doe ik het wel in idergeval . maare veel beterschap . groetjes marije

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 23:21

Hey Auk, heeel veel sterkte ermee. Ik weet hoe zwaar dat je het hebt, en als je me nodig hebt, ben ik altijd aanspreekbaar dat weet je he?

Kop op, blijven hopen! Hoop geeft leven!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 18:17

Renee heeft inderdaad overal bloeduitstortingen, en het is dus bloedvergiftiging en geen hersenvlies ontesteking , dit verspreid zich behoorlijk snel, en als de kuur aan slaat haalt ze het, en als heyt niet aanslaat ben ik bang dat ik denise gelijk moet geven......
er werd bij deniece op school gezegd dat het nu door het hele lichaam van renee zit Huilen Huilen en de kans dat ze het gaat halen word ook steeds minder (we weten alleen niet of dat waar is)

adrie
Berichten: 62
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: tharde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 19:11

sterkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-02 21:41

GOED NIEUWS!!!!!! als vannacht alles goed gaat, dan mag ze morgen van de beademing af en naar een andere afdeling! yes, ik ben nog nooit zo blij geweest!!!!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 22:41

AHHHHHH,goed zeg!
Toen ik dit topic las schrok ik me dood,echt erg!
Nou heel veel duimen!
Sterkte!

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 14:12

nou renee mag vanaf morgen naar de normale afdeling en bezoek ontvangen, maar nu komt het volgende, ik hoor nu net van iemand dat een klasgenoot van mij waarschijnlijk wel hersenvlies ontsteking heeft Huilen

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 16:01

wat afschuwelijk voor je vriendin !
gelukkig maar dat het nu beter met haar gaat !

ik hoop maar dat die klasgenoot van jou toch geen hersenvliesontsteking blijkt te hebben .....

sterkte iig ...