Whoew mijn verslag van Fokkamp

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Whoew mijn verslag van Fokkamp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:09

Ik ben vanmorgen teruggekomen van fokkamp, dat is een kamp met allemaal kinderen met mijn ziekte. (F O K => Fibrosekinderen Op Kamp) Het was weer een super week, het begon helaas niet zo leuk. Een vriendin die ook meeging op dat kamp was vorige week dinsdag overleden en op zaterdag 31juli werd ze begraven, dat was dus ook de dag dat Fok begon. Iedereen die naar de begrafenis wilde mocht later op Fok komen en het was een hele mooie begrafenis.
Hier een klein verslagje:
Zaterdag:
Het begon dus wat later vanwege de begrafenis, we hebben die dag niet veel gedaan omdat veel mensen pas om half 6 kwamen vanwege de begrafenis die lang duurde. We gingen bbqen en na het eten iedereen zich een beetje voorstellen voor degene die elkaar nog niet kende.

Zondag:
Motortocht!! Elk jaar zondag word er een super tocht georganiseerd, iedereen mag dan achterop, er worden 2 stops gemaakt en zo zijn we heel de dag onderweg is echt heel leuk Haha! 's avonds volgt dan altijd een watergevecht met de motorrijders Tong uitsteken en wa hadden toen de motorrijders wegwaren ook nog shrek 2 gekeken.

Maandag:
WEM dag, het survivallen in Loon op zand bij het blauwe meer. We gingen tokkelen, op zon banaan achter een boot een touwparcours, hindernis baan enz. Was heel leuk maar ook heel vermoeiend voor ons cfers Tong uitsteken. 'S avonds hebben we gezellig Grease gekeken.

Dinsdag:
Rustig dagje, we gingen in utrecht shoppen en verder mochten we zelf weten wat we gingen doen. Er was een zwembad in onze lokatie dus we gingen zwemmen enz

Woensdag:
(ff een andere uitleg, er zijn 4 fokken. Fok 1 is rond de 9 jaar fok 2 rond de 12 jaar fok 3 rond de 14 jaar en fok 4 rond de 17 jaar. Elke fok zit in een andere lokatie en doet ook andere dingen) Deze dag gingen we met alle fokken een dag zeilen, op een hele grote mooie boot. Rond 5 uur gingen we daar chinees eten en terug naar onze lokatie waar we de rest van de avond zelf mochten invullen.

Donderdag:
We gingen naar de luchtmacht in soesterberg!!! Dat zat bij ons om de hoek en nu mochten we er een dagje heen. We kregen eerst een rondleiding bij de brandweer daar, toen naar de hondensectie waar er een training met die honden gedaan werd. Toen gingen we eten en daarna kwam het mooiste! We gingen een uur vrliegen met een chinook!! Zon grote helicopter is dat, het was super vet, we zijn over amsterdam gevlogen en over sixflags ecut super!!
Savonds kwamen er 3 rare wijven Tong uitsteken de anitas, echt van die foute mensen. Ze zongen een paar nummers en de sfeer zat er goed in Tong uitsteken

Vrijdag:
Werden we wakker gemaakt door 3 gekken wijven van de gekke leiding verkleed als de pink ladies van grease, ze hadden kei hard de cdspeler met grease cd aangezet en dat was echt lekker wakker worden Haha!
De rest van de dag was het oefenen voor de laatste avond, wat in het thema van grease stond! Smiddags gingen de jongens vliegen en kwamen er voor de meiden visagisten en kappers die ons in grease stijl kwamen opmaken enz. We hadden allemaal zelf voor een petticoat enz gezorgd, de jongens hadden een leren jack het was echt super! Toen de avond begon hebben we eerst met een echte grease caddilac op de foto gestaan Tong uitsteken en gingen we amerikaans eten, toen begon het grease feest pas echt. Het was een hele emotionele avond zeker omdat het meisje wat overleden was ervoor gezorgd had dat deze avond in het thema van grease stond. En het allermooiste was, dat toen wij ff buiten gingen kijken er 1 heldere ster stond, dat was zei...ze keek naar ons en we hebben een geweldige avond gehad met huilen lachen dansen enz....

Het was dus weer een super week!! Volgend jaar weer Tong uitsteken voor de 9de keer ga ik dan mee Tong uitsteken vet vet vet het is gewoon zoo leuk!
Ja ik weet het het was een lang verslag maar k vond het leuk om ff te vertellen Tong uitsteken

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:11

Hey LL, hartstikke fijn dat je het zo leuk hebt gehad, al was het een beetje een naar begin met die begrafenis.... En met zo'n Grease-avond was ze er toch een beetje bij he Knipoog En nu maar een beetje bijkomen!!

sandorra

Berichten: 4026
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:16

hey hardstikke fijn dat je het zo leuk heb gehad. Wel veel sterkte met het verlies van je vriendin. Weet haast wel zeker dat zij diegene was bovenaan de heldere sterrenhemel.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:18

Heej wat fijn dat het na zo'n moeilijk begin toch nog een fijne week is geworden. Klinkt als of je een hoop lol heb gehad OK dan!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:40

Heb echt heel veel lol gehad, ook heel veel gehuild Lachen maar het was super!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:42

Huilen hoort er ook bij op zo'n moment Is alleen maar goed. Kan me voorstellen dat dat heel heftig is geweest voor jullie...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 20:43

Heey meis, gelukkig was de begravenis erg mooi en heb je nog een fijne tijd gehad! Lachen Ik heb je wel gemist hoor... Verdrietig

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 20:49

ik jouw ook hoor mir Tong uitsteken