Had echt het idee dat ik in de zeik werd genomen!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Had echt het idee dat ik in de zeik werd genomen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 18:23

Ik was op me werk (office centre: soort van groothandel voor bedrijven met artikelen van pen tot computer) en de telefoon ging dus ik nam op.. toen vroeg een man of we elecktronische zakcomputers hadden.. dus ik keek in de computer maar die hadden we niet.. dus dat vertelde ik die man en zei erbij dat we wel iets hadden wat er een beetje op leek maar veel uitgebreider is en dat heet een IPAQ.. dus die man zegt: wat zei u? een IPAQ.. en wat is dat dan? zit daar dat en dat en dat en dat en dat bij? hij noemde een hele lijst op met dingen wat hij op zo'n zakcomputer wou hebben dus ik wilde allang ja zeggen maar hij bleef maar doorpraten.. ik legde dus uit dat dat allemaal kon en hij vroeg nog een keer hoe dat 'ding' heette.. ik zeg het is een IPAQ meneer.. oh oh en hoe schrijf je dat dan? kunt u het spellen? dus ik begon: I.. wat zegt u? een U? ik zeg nee een I van Izaak.. ooh een EI zegtie.. nee meneer een I dus ik lag al helemaal dubbel aan die telefoon en me andere collega's zaten mee te luisteren en begonnen ook te lachen.. toen kreeg ik dus helemaal de slappe lach.. ik moest echt moeite doen om het niet te laten merken.. nou al met al moeilijk gedaan en ik denk dat die man er een UPAC van gemaakt heeft ofzo (hij klonk wel nederlands) en toen hij net op wilde hangen zei hij.. met welk bedrijf heb ik eigenlijk gesproken?

terwijl 1: als je ergens naartoe belt met een rede weet je ook wel waar je heen belt en 2: ik nam op met office centre

dit was echt heel (vooral lachwekkend) vreemd Verward


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 18:28

haha laat je t me dan ff weten?

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 19:01

jah je had het eigenlijk mee moeten maken!
als je het naverteld is het voor een ander toch altijd minder leuk
maar ik kan je wel zeggen dat ik ook onder de tafel lag..
ze hadden de tel op een gegeven moment op luidspreker gezet
dus toen lag iedereen dubbel Haha!


gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 19:12

op radio noordzee hadden ze dat toch ook altijd met Gordon? dat was echt lache altijd Haha! *LOL*

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 19:29

hahahaha jah je hebt me toch soms van die rare klanten

vandaag ook.. hangt er boven de ingang een levensgroot bord met INGANG erop.. dus we hadden de schuifdeur ernaast open gezet voor (in de hoop van) wat koele lucht.. liepen ze daardoor naar binnen.. maar dat mag niet want ze moeten zich allemaal registreren met een pasje als ze binnen komen (waardoor een hekje open gaat) dus voor die schuifdeur had ik karren neergezet.. gingen die mensen hun kar allemaal voor die schuifdeur zetten terwijl daarnaast een LEVENSGROOT bord stond met daarop PLAATS HIER UW KAR Frusty

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 20:37

nou maby nemen ze nog wel mensen aan.. tis er best lache hoor Lachen en het is niet ver weg voor je Knipoog

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 21:13

ze hadden um maar heel even aan staan die handsfree om te kijken of het misschien iemand anders was van het personeel of van een andere filiaal want hun vonden het ook erg vreemd!

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-04 21:53

haha jah dat is ook een rare situatie..
ik weet trouwens wel waar overvecht ligt.. kwam er vaak.. zat er op school Lachen

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 10:52

ik zat op college de klop...

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 16:14

jep.. bij mij op skool Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, AmberG, Capriootje, gillian, heidy_wilco, Hootje, IASCrawler, ImkeTarek, Lipstick, Meert, Milando, Mizora, Momo94, PeerAppel, Poosje81, ryukapple, Ubermetrics, Vaiqua, vevina en 64 bezoekers