Hoe beoordelen ze een intest bij de ANWB 10 daagse cursus??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Hoe beoordelen ze een intest bij de ANWB 10 daagse cursus??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-02 11:03

Binnenkort heb ik een intest bij de ANWB om te bepalen hoe veel mijn 10 daagse cursus om mijn rijbewijs te halen gaat kosten. Heeft iemand dit al eens gedaan en hoe gaat zo'n intest???????

Alvast bedankt!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 01:12

Nou...je gaat gewoon op een proefrit met een instructeur, en die bepaalt aan de hand van wat jij al kan hoeveel lessen je nodig hebt, en op die manier heb je een totaal bedrag die je moet voldoen.

Je mag net zo vaak zakken voor je rijexamen, je krijgt elke keer opnieuw die lessen. Ik vind het wel een mooi idee, aangezien er meer mensen zijn die er vaker over doen dan mensen die in 1 keer slagen.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 01:30

XoNo schreef:
Je mag net zo vaak zakken voor je rijexamen, je krijgt elke keer opnieuw die lessen. Ik vind het wel een mooi idee, aangezien er meer mensen zijn die er vaker over doen dan mensen die in 1 keer slagen.


Mijn buurvrouw heeft ook dit programma gevolgd, en zij mocht inderdaad zo vaak zakken als ze wilde, maar ze moest de extra lessen en het herexamen wel zelf betalen, hoor! (en ze zakte twee keer, dus tel uit je winst...).

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 01:53

Oh, dit programma is toch georganiseerd door de BOVAG? Ik keek toevallig eens naar het nieuws, en meen dat ze het toch echt op die manier hebben uitgelegd.

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 21:06

heeee, is dit ook mogelijk als je al je rijbewijs hebt, maar je E nog wilt halen voor achter B (om een trailer met paard te mogen trekken bijvoorbeeld)? Ik ben van plan om - als ik genoeg gespaard heb Knipoog - mijn E-rijbewijs te gaan halen....