geluid van spinnen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:52

Ik heb er wel over gehoord dat ze een geluid kunnen maken.... Maar

EEEK nu slaap ik niet meer Tong uitsteken

... And we like all the fluffy animals.



Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 22:54

Nu weet ik weer waar ik had gelezen over spinnen die gillen...

Citaat:
Dolleman hief opnieuw zijn stok op, wees op de spin en mompelde: Crucio! Onmiddellijk sloeg de spin zijn poten om zich heen; hij rolde op zijn rug en begon vreselijk te stuiptrekken en heen en weer te wiegen. Het bleef doodstil, maar Harry wist zeker dat als de spin geluid had kunnen maken hij het uitgegild zou hebben.

... And we like all the fluffy animals.


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:07

pmarena schreef:
Echt , vrijwel elke ochtend : 2 van die grote spinnen en godzijdank zaten ze 9 van de 10 keer samen in bad....daar vielen ze wel in maar konden ze niet meer uit natuurlijk Tong uitsteken

Nooit bang dat ze in je bad vielen als jij er in zat?

Heb ik een keer gehad...

Ik was een stripboek aan het lezen in bad, en nadat ik die uit had deed ik hem weg. Zie ik ineens vlak bij mijn buik iets drijven wat daar niet hoort Nagelbijten / Gniffelen
Dus ik kijk beter, drijft daar een spin, zo'n langpoot.

Net alsof hi op een muur zat met zn poten gebogen alleen dan zn ronde lijf onder en zijn poten ook en alleen die kniegewrichten waren aan het wateroppervlak.

Ik wist niet hoe snel ik uit het bad moest komen, halve badkuipinhoud kwam mee (goddank niet de spin zelf)

Ik heb hem laten verdrinken... Zoiets wreeds doe ik normaal nooit maar ik durfde hem er niet uit te halen... Nagelbijten / Gniffelen

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 13:32

Het zijn toch niet elke keer dezelfde? Ik zou echt door het lint gaan als er elke ochtend van die joekels in de badkamer zaten.
Als zo'n ding in de gang zit moet ik hem altijd eerst spotten voordat ik door de gang loop.
En als ik hem dan niet kan vinden storm ik als een gek de gang door Tong uitsteken (en als ik hem wel zag ook, dus het maakt niet uit Tong uitsteken)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, Black_Moon, ComscoreBot, Duhelo, hel1, Kabayo, laran, lisanne87, Mo_86, pony33, rocky_1995, Ufurio4e en 192 bezoekers