Spookhuizen in Nederland?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:23

Ik werk dus in een psychiatrisch ziekenhuis waar heel veel panden staan en ook 1 leeg.

Daar zijn ze ooit vrij snel uit verhuisd omdat er een ander pand vrij kwam. Alle naambordjes van de artsen etc staan nog gewoon op de deur.
Het is echt een enorm pand. Alleen de beneden verdieping is opgeknapt. Soms ga ik wel eens boven kijken, omdat ik altijd voetstappen hoor. Maar dat is echt niet meer bewoond. Hangt ook een hele aparte sfeer. Nu zitten er weer een paar diensten in, maar er wonen geen mensen meer.

t blijft een apart gebouw met een hele lange geschiedenis.


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:38

Iessie schreef:
eyoor schreef:
Wist niet dat het zo heet, ken het niet anders met de naam: het spookhuis bij westerveldt, Het zou me niks verbazen als het er spookt, er zit een gigantische begraafplaats/crematorium achter. Het is daar zo groot dat je er zelfs zou kunnen verdwalen, door alle paadjes die er zijn. Het is wel een mooi huis dat zeker, maar nooit van me leven dat ik er zou gaan wonen!


Hihi en al zou je het willen....bereken maar eens de gemiddelde maandlasten. Ik denk dat het merendeel van de bokkers dit nooit zou kunnen betalen. ;)

lor1_1984 ben ik wel met je eens. Ik heb ooit bij een psychiatrische instelling een jaarcontract gehad maar heb gelukkig nooit een nachtdienst hoeven draaien. Dat lieten we meestal aan de mannen over. :o De meisjes die wel eens een nachtdienst hadden gedraaid waren ook altijd heel blij toen het weer licht werd en de ochtendploeg het terrein op kwam. :D Was ook een oud gebouw met een hoop gekraak en gepiep en erg afgelegen.



Ik denk idd dat het door de omgeving komt. De mensen zelf zijn natuurlijk verschrikkelijk in de war en ik weet dat bij ons in Leidschendam. Er ook wel dood zijn gegaan nadat ze er jaren hebben geleefd.
Paar maanden terug zelfs iemand die de vorige avond was gekomen. Ze is de volgende morgen overleden. Gezien ik alleen in de ochtend werkte heb ik haar dus nooit gezien.
Zulke mensen zullen best rond gaan dwalen. Ze hebben daar of een verleden, of zijn ze nog lang niet klaar.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 20:50

Ikke wel :D Mijn pony's staan ook op het terrein en zelfs als ik in het donker loop voel ik mij veilig.

Scheelt wel dat ik van jongs af aan al met mijn pa mee ging (zit in het bestuur) en ik met die mensen ben opgegroeid. Meeste kennen mij ook wel.

Vandaag dus laatste dag op mijn oudere afdeling en daar waren die mensjes echt een beetje verdrietig.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:20

"as well as the Castel Duivenstein in Voorschoten."

Aldus die link is dit ook bespookt?

Is echt langs de straat waar ik ook woon :+ En er wonen gewoon mensen o.a. een oud klasgenootje van mij en heb er nog nooit iets over gehoord.


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 10:26

Cayenne schreef:
Citaat:
Voorschoten - Castle Duivenstein - There's a story that an old owner of the castle every night is checking is tree gards. Inside the castle is it most of the time empty but outside the walls there's a lot of energy. If you go, you should take a picture of the long lane by the castle!


Lijkt er wel op in ieder geval! :) Aan de buitenkant in de tuinen dus althans.

Als ik 's avonds eens langs rij zal ik foto's maken.
Vind het wel stoer, een spookiets op loopafstand :+ Met de pony's ook nog regelmatig langs geweest trouuwens.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:28

Die man met hond had ik ook gezien, die andere in eerste instantie niet eens.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:56

Ik zie het nog steeds niet :+ Naar mijn idee is het gewoon een stofje hoor.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:02

Reed vandaag met een vriendin te paard langs het oude hotel? in Wassenaar richting Katwijk. Weet iemand daar wat van? Het staat al jaren leeg namelijk.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 07:29

Ik denk dat het ook wel kan bij storm oid dat de klok beweegt. Ik weet niet in welke jaren die fotos zijn genomen.

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 13:09

2009 zelfs Sanne :D Daarna in 2010 weer...

Eigenlijk een spooktopic dus.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Eilish, GoogleAdsense, swatch en 27 bezoekers