Robert Jordan - Het rad des tijds.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Robert Jordan - Het rad des tijds.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 19:53

Bij deze dan toch een topic over Het Rad des Tijds van Robert Jordan.
Stel hier je vragen en maak je weetjes kenbaar.

1 Ding waar iedereen even rekening mee moet houden, niet iedereen die geinteresseerd is in de boeken heeft de hele serie al gelezen, houd dus pls rekening met spoilers, los dit op door het boek en het liefst ook het hoofdstuk van het boek op te schrijven BOVEN je tekst.
Als je een reactie hebt op een spoiler, schrijf ook dan erbij dat het een spoiler is en van welk boek en hoofdstuk. Dat scheelt veel irritatie denk ik..

Nou, mijn mening van de boeken tot nu toe:

Ik nader nu het einde van boek 5, mijn mening is simpelweg dat het een geweldig geschreven serie is en dat ik min of meer verslaafd ben geraakt aan het lezen van deze boeken :S
Het is sowieso een aanrader voor iedere fantasylezer.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 23:32

Hmm, jah, ik hoor vaker dat de boeken va. 6 niet zo heel goed meer zijn, wat langdradig ofzo, maar het is maar net of je je eraan stoort of niet.
Boek 9 schijnt weer beter te zijn, boek 10 komt volgende maand uit hoorde ik Haha!

En jah, de gedachtegang vaak van de karakters zijn soms wat apart, maar ik stoor me er absoluut niet aan eerlijk gezegd....

En de boeken lees ik in het nederlands, ik ben gek op lezen maar heb er niet zo heel veel tijd voor, dus lees ik het liever in het nederlands, dan gaat het allemaal wat sneller.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 23:33

oh zijn er trouwens mensen die boek 10 al gelezen hebben? Zo ja, wat vonden jullie ervan in vergelijking met voorgaande boeken? (denk om spoilers!)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-04 22:07

hmm mja, naja, ik kan me er vast op voorbereiden dat ze wat langdradiger worden,dus mss valt het wat makkelijker :p

En mijn favo karakters... tsja, mss heel raar, maar dat is Asmodean, jammer dat hem maar een "kort" leven beschoren is in het boek...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie