gezeik..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 07:03

Ik denk dat de vorige posters gelijk hebben, Nathalie. Ik denk niet dat hij het uit wil maken.

Sterkte met je teen en met ....

Geen onderschrift.


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 07:43

Citaat:
Op 2001-04-26 08:40, schreef Nathalie:
Nee ik doe gewoon het zelfde hoor.. helemaal niets vreemds aan mij (volgens mij)
we hebben nu ongeveer 3,5 maand.. hij is bijna 16.
Hij weet dat ik denk dat hij het uit wil maken, dat had ik gezegd. En hij vind nu, sinds dat hij dat gezegd had, dat ik veel anders reageer enzo heel kortaf enzo.. maar dat is nĂ¡ dat hij dat gezegd had.
Ik houd echt kei veel van 'm en hij is errug lekker Lachen maar ik weet niet ik denk dat ik het beter uit kan maken.. het word wel moeilijk voor me en voor hem ook.. dat weet ik. maar misschien is het beter. maar wat zeg ik dan tegen hem/
het is al een x 2 dagen uit geweest.. toen had ik ongeveer het zelfde.. dat ik hem niet wilde zien enzo dus dat ik smoesjes ging verzinnen om 'm niet te zien. toen had ik het uit gemaakt en hij ging gekke dingen doen..als je begrijpt wat ik bedoel. daar ben ik nu dus weer bang voor!! Verdrietig



Ik begrijp dat je het niet echt uit WIL maken. Kun je er niet met hem over praten wat er nu aan de hand is?

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 08:53

Citaat:
Op 2001-04-26 09:49, schreef Nathalie:
iedereen zegt tegen me dat ik mijn hart achterna moet gaan! maar mijn hart is vaag!! niet ik! maar m'n hart! ik zou nog graag door willen gaan met hem, maar stiekem wil ik het toch uitmaken. ik vind het echt gewoon vervelend..*snif* misschien moet ik weer ff vrijgezel zijn een weekje ofzo misschien dat het dan beter gaat.. toen ik het paar weken terug uit gemaakt had, voor 2 daagjes, besefte ik pas hoeveel ik van hem hield en dat ik hem kei errug miste toen het uit was. misschien moet ik dat gevoel nu weer hebben.. maar waar ik dus vooral bang voor ben is dat hij gekke dingen gaat doen.
Ohja, marsje, ik weet niet of je 'm nog wel eens spreekt maar zou je hier ajb niets over willen zeggen?? tegen niemand die 'm kent?



Nee, ik zeg hier niks over tegen niemand.

Het is wel een goede manier om erachter te komen of je echt veel van hem houdt en hem mist als je het een paar daagjes uitmaakt.

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 09:09

Citaat:
Op 2001-04-26 10:08, schreef Nathalie:
ok.. maar wat moet ik nu doen. Moet ik het maar gewoon uitmaken en zeggen dat ik er ff geen zin meer in heb maar over een tijdje misschien weer wel ofzo!!??
ik weet t ook nie hoor Boos!



Ik weet het ook niet. Doe gewoon wat je zelf wilt.

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 09:22

Tja, dan wordt het lastig

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 11:45

Ja, iedere keer voor een paar daagjes uitmaken en dan weer aan is ook niks.

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 13:29

Als je het echt heel zeker weet dat je het uit wilt maken, dan is dat misschien wel het beste. Anders zou ik het niet doen

Ik hoop voor je dat ie niet boos is

Geen onderschrift.


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 13:36

Ik hoop dat je gelijk hebt, Nathalie.

Geen onderschrift.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 13:48

Als je twijfelt om het uit te maken dan zou ik het niet doen. Elkaar even een tijdje niet zien kan, maar je bent hem nu ook al spontaan tegen gekomen.

Geen onderschrift.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Abiola, aeckker03, chinnie, IASCrawler, Janyne, Jette, MaiMai, NogSteedsGek, Paardjes83, pjer, PlukenKrul, Poekkie, xPabloBokt en 63 bezoekers