wasmiddel (voor je kleren) dilemma

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

wasmiddel (voor je kleren) dilemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 10:29

Ik had voorheen dus alleen maar neutrale wasmiddellen in huis, voor het geval dat er een deken, halster, dekje, etcetera gewassen moet worden. We wasten onze kleren er ook mee, ging allemaal prima. (maar ik wil meestal wat anders als alles eigenlijk prima gaat Haha! )
Dus ik naar de winkel, en wasmiddel + verzachter met bloemetjesgeurtje gehaald. Nu ruiken onze kleren dus heerlijk fris, en draai ik aparte wasjes met neutraal wasmiddel, voor de spullen van de beesten. Die hebben liever geen bloemetjes geur, en misschien zijn ze wel allergisch voor al die synthetische zooi, ga het niet testen.

Nu hang ik met het mooie weer dus de was buiten, hangen er meteen 2 wespen en een stuk of 3 bijen om het balkon, verschrikkelijk. Er zitten dus ook meteen meer wespen en andere stekende 'bloemenvreters' in de tuin.
Leuk hoor.. Scheve mond

Iemand interesse in wasmiddel + bijbehorende verzachter met bloemetjes geur Nagelbijten / Gniffelen ?

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:53

Moet je nagaan als je het aanhebt, kan je hollen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:54

Miss_Petit schreef:
Moet je nagaan als je het aanhebt, kan je hollen Haha!



Haha! Haha! *LOL* *LOL*

Ik zie het helemaal voor mij: Ja sorry, moet even rennen want die wespen vinden mijn wasmiddel zo lekker ruiken Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 10:56

Als je er nu last van hebt, dan zet je het wasmiddel even toch in de kast tot van de winter? Dan is er toch echt geen wesp te bekennen hoor!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:52

Nee dank u.
Ik vind wasmiddelen met een geurtje echt om van te kotsen (he verdikke, de kotssmiley is er weer niet). Mijn schoomnoeder heeft wel van die bloemengeurtjes, en toen ze eens kleertjes van verena had gewassen 9omdat die een giga-poepbroek had) heb ik ze hier ook maar weer in de was gedaan. Eerst die stank eraf.....

Idd is het handig als jij het wel lekker vind omze even in de kast te laten staan tot het prikbeesten-seizoen voorbij is!

Locanda

Berichten: 2612
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Noord-Holland en Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 17:07

Ja, ik snap wat je bedoelt. Het is wel een hele sterke bloemetjes-geur, vind ik eigenlijk ook niet zo lekker. Ik zal wel een brief schrijven naar de fabrikant met de vraag:
,Een iets mildere geur graag.'
Maar het scheelt als het even* buiten heeft gehangen, dan is de halve geur al weer redelijk vertrokken, en blijft er een lekker fris geurtje achter. (*= je kan voor 'even' beter 'een-uurtje-of-4' neerzetten Scheve mond )

Overigens, de heren hier in huis vinden het ook niet zo geslaagd.
,Waarom ruiken mijn kleren naar goedkoop wijvenparfum?!?'
Ik: ,Dat zijn BLOEMETJES!!'
Haha! Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door Locanda op 03-08-04 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:14

Heb je een droger? Alles even in de droger, dat heeft hetzelfde effect.

Ik heb trouwens lang geleden de wasverzachter afgeschaft. En die kunstmatige geurtjes vind ik dus ook niet lekker...valt bij mij in de categorie van goedkoop parfum...(mist kotssmilie )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:16

Robijn fijnwasmiddel, Dat ruikt lekker. Heerlijk, heb iedere keer als ik sta te strijken een vakantiegevoel! Lachen