Iedereen mijn verjaardag vergeten ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Iedereen mijn verjaardag vergeten ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 12:47

Wat te doen als zowat iedereen mijn verjaardag gewoon vergeten is?

Sommige waarvan ik ze de dag van tevoren aan de lijn heb gehad en het er nog over gehad heb. Sommige die ver weg wonen, en weinig contact mee heb, maar wat wel goede vrienden zijn.
Alleen mijn moeder, oma, en Tamara (Sando op bokt) hebben gebeld. Renske en mijn broertje heb ik zelf gebeld en die hebben ook uit zichzelf mij gefeliciteerd.
Ik heb 1 kaartje ontvangen, van mijn schoonouders.
Verder zijn er nog een paar op bokt die mij via pb hebben gefeliciteerd, waarvan ik ze zelfs nog nooit gezien of gesproken heb.

It hurts!!!

Wat te doen?

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:52

niets, hoe belangrijk is een verjaardag in wezen nou?
ja ik ben dus zo'n iemand die zelfs de eigen verjaardag kan vergeten Haha!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:57

Hee, ben je jarig dan vandaag? Je hebt geen kadootje bij je naam! Haha!
nouja, lekker spontaan, maarre: Gefeliciteerd!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:00

Nee, ik was zondag jarig...
En ja, mijn verjaardag is best belangrijk. Ik ben in de bouwvak jarig en heb daardoor vroeger nooit mijn verjaardag kunnen vieren. Iedereen was altijd op vakantie. Nu sinds een paar jaar vier ik hem af en toe. Maar ik vind het dus wel belangrijk dat ze je verjaardag niet vergeten...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:00

miepmiep, ze was eergister jarig Knipoog

Maar kan me voorstellen dat het best kwetsend is Ach gut Vrees alleen dat je er weinig aan kan doen, behalve misschien heel subtiel in een gesprek laten vallen dat je jarig was.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:01

Je bent me net voor Schijnheilig

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:02

Maar dat is het nou net Richtje, een heel goede vriendin ( Verward ) had ik zaterdag nog aan de lijn. Ze wist dat ik zondag jarig zou zijn. In hoeverre moet je dan nog subtiel blijven?

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:03

Lijkt mij ook erg als ze je verjaardag vergeten. Ik ben morgen jarig en ben benieuwd wie er wel en niet aan gedacht hebben. Maar ik vier het a.s. zondag pas, dus zullen a.s. zondag de meeste me pas feliciteren.

Nog gefeliciteerd (beter laat dan nooit).

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:04

griebels schreef:
Maar dat is het nou net Richtje, een heel goede vriendin ( Verward ) had ik zaterdag nog aan de lijn. Ze wist dat ik zondag jarig zou zijn. In hoeverre moet je dan nog subtiel blijven?


Ik denk dat als het bij mij op zo'n manier gaat dat ze dan een moeilijke aan me hebben en ik hen de volgende keer ook niet feliciteer of wat dan ook. Ze heeft anders wel een heel kort geheugen.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:04

griebels schreef:
Maar dat is het nou net Richtje, een heel goede vriendin ( Verward ) had ik zaterdag nog aan de lijn. Ze wist dat ik zondag jarig zou zijn. In hoeverre moet je dan nog subtiel blijven?

Dan hoef je misschien idd niet zo heel subtiel meer te blijven. En kan je imo idd gewoon tegen haar zeggen dat je het heel kwetsend vindt dat ze je verjaardag vergeten is. Als hele goede vriendin mag je toch wel verwachten dat ze er even aan denkt en wat van zich laat horen.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:06

Ook vast gefeliciteerd!
Dat klopt ook Solide, maar wat als je je verjaardag dit jaar niet viert (geen zin in), betekend dat dan schijnbaar automatisch dat ze je ook niet hoeven te feliciteren?
Daarbij is een vriendin (die ver weg woont) vandaag jarig, wat daarmee te doen?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:07

Richtje schreef:
Dan hoef je misschien idd niet zo heel subtiel meer te blijven. En kan je imo idd gewoon tegen haar zeggen dat je het heel kwetsend vindt dat ze je verjaardag vergeten is. Als hele goede vriendin mag je toch wel verwachten dat ze er even aan denkt en wat van zich laat horen.


En hoe doe je dat? Bel je ze op? Wacht je tot zij belt en er dan iets van zeggen?

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:07

Jeetje wat banketstaaf zeg Scheve mond
T'is dat ik het echt niet wist, anders had ik je wel een verjaardags PB gestuurd Lachen

Alsnog hartelijk gefeliciteerd!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:09

griebels schreef:
En hoe doe je dat? Bel je ze op? Wacht je tot zij belt en er dan iets van zeggen?

Meteen opbellen Als het zo'n goede vriendin is, moet je daar imo ook over kunnen praten.
Leuk is anders, maar het zit jou echt dwars volgens mij dus dat moet je gewoon gelijk uitpraten Lachen Succes!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:10

Hmm dan toch ff wat moed bij elkaar verzamelen, ben niet zo'n lefgozer
Gelukkig heb ik dan nog tot vanavond de tijd aangezien ze toch nog aan het werk is.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:11

griebels schreef:
Ook vast gefeliciteerd!
Dat klopt ook Solide, maar wat als je je verjaardag dit jaar niet viert (geen zin in), betekend dat dan schijnbaar automatisch dat ze je ook niet hoeven te feliciteren?
Daarbij is een vriendin (die ver weg woont) vandaag jarig, wat daarmee te doen?

Nee, imo is dat juist een reden om op de dag zelf even op te bellen en te feliciteren. Terwijl dat minder nodig is als je het toch nog viert.
Die vriendin heeft ook niet gebeld? Dan is het misschien wel confronterend genoeg om haar nu wel te feliciteren. Mocht ze dan nog niet op het heldere idee komen dat het misschien wel aardig was geweest jou zondag even op te bellen, kan je er altijd nog wat van zeggen.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:11

Volgens mij moet je ook meteen bellen. Als het voor jou een issue is, moet je dat anderen wel laten weten. Ik vergeet ook wel eens een verjaardag, maar meestal is dat helemaal niet erg. Als iemand dat erg vind, dan zou ik het graag willen weten, dan hou ik het gewoon in de gaten en zorg ik dat ik het niet meer vergeet.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:11

griebels schreef:
Hmm dan toch ff wat moed bij elkaar verzamelen, ben niet zo'n lefgozer
Gelukkig heb ik dan nog tot vanavond de tijd aangezien ze toch nog aan het werk is.

Ik zeg het nu wel heel makkelijk, maar zou het zelf idd ook niet zo snel doen. Schijnheilig

zarko4life

Berichten: 73
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:12

hey ik heb me vandaag pas geregisteerd hier maar egt van harte gefeliciteerd!!!!! Clown Cheese! OK dan! Lovers Haha! Knipoog
hoe oud ben je geworden?

doei kusjes melissa en hoefjuhs zarko!!!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:13

griebels schreef:
Daarbij is een vriendin (die ver weg woont) vandaag jarig, wat daarmee te doen?


De eer aan jezelf houden en gewoon bellen om haar te feliciteren! Je kunt iets laten vallen in de zin van "ik vergeet jouw verjaardag tenminsten nĂ­et".... of iets in die trant.

De meesten vergeten echt niet bewust je verjaardag en zullen zich dan ook schuldig voelen als ze erachter komen!

Nog gefeliciteerd trouwens.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 13:15

Nee daarom staat er ook bij "onbewust en expres"
Die vriendin die vandaag bijv jarig is, heeft het echt niet expres gedaan... Maar die ander wel, dat weet ik zeker.. Oh ze komt nu online op msn...

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:15

griebels schreef:
Ook vast gefeliciteerd!
Dat klopt ook Solide, maar wat als je je verjaardag dit jaar niet viert (geen zin in), betekend dat dan schijnbaar automatisch dat ze je ook niet hoeven te feliciteren?
Daarbij is een vriendin (die ver weg woont) vandaag jarig, wat daarmee te doen?


Dank je....

Ik vind dat geen reden om iemand niet te feliciteren, toch is die persoon jarig, of hij/zij het nu viert of niet. Maar ik bedoel bij mij dat iedereen weet dat ik het zondag vier, dus mij morgen niet echt zullen bellen of zo omdat ze zondag komen.

Ik zou die vriendin van je gewoon bellen en feliciteren. Je moet de eer aan jezelf houden. Jij denkt er wel aan en zij niet. Zo kan ze je er ook nooit op aanspreken dat jij haar ook niet gefeliciteerd hebt als het eenmaal zover komt.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:15

idd wat marieke zegt

geloof mij, mijn verjaardag zijn ze ook vaak vergeten
ik geef ook niets meer om mijn verjaardag , of om die van anderen

mijn vrienden zijn er als ik ze hard nodig heb, dat ze mijn verjaardag weleens vergeten, neem ik op de koop toe Lachen

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:17

griebels schreef:
Nee daarom staat er ook bij "onbewust en expres"
Die vriendin die vandaag bijv jarig is, heeft het echt niet expres gedaan... Maar die ander wel, dat weet ik zeker.. Oh ze komt nu online op msn...


Daarom moet je die vriendin al zeker bellen, als ze onbewust je verjaardag is vergeten. Denk dat je het haar dan ook niet kwalijk kan nemen. Maar die ander wel. Vind het heel raar dat ze je niet feliciteerd als je het haar de dag ervoor nog verteld hebt.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:17

griebels schreef:
Nee daarom staat er ook bij "onbewust en expres"
Die vriendin die vandaag bijv jarig is, heeft het echt niet expres gedaan... Maar die ander wel, dat weet ik zeker.. Oh ze komt nu online op msn...

Even je msn-naam veranderen in 'iedereen is m'n verjaardag vergeten'?