Telefoon met radio? Hebben jullie dat ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Heb jij een telefoon met Radio?

Nee, nooit gehad, en hoeft ook niet
12 (34%)
Nee, nog niet, maar wil het wel graag
4 (11%)
Ja, en ben er blij/tevreden mee
19 (54%)

Totaal aantal stemmen: 35



Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 19:47

Ik heb de poll niet ingevuld. Mijn optie: Ja, ik heb er een, maar ik gebruik 'm nooit.
Ik had een Nokia 6510, maar die radio gebruikte ik nooit, nu heb ik een 6610i, ook met radio, maar ik verwacht niet dat ik die veel ga gebruiken. Handsfreesetje om er naar te kunnen luisteren ligt in de auto en daar heb ik al een autoradio Haha!
Ook de camera op m'n telefoon gebruik ik hoogst zelden.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 11:56

Ik dacht ook aan de 6510 ja.
Ik betwijfel alleen of hij nog zo in de winkel te krijgen is, het is wel al een wat ouder model, ik heb 'm 2 jaar gehad. Hij doet het nog steeds overigens. (nee, is niet te koop Haha! ) WAP heeft hij geloof ik wel, maar ik heb het nooit gebruikt.
Ik heb nu een 6610i, die heeft dan wel fotocamera en dat soort fratsen, maar ik gebruik het zelden. Zit me ook niet in de weg verder. Gewoon op zoek gaan naar een leuke aanbieding, er zijn vast wel meer toestellen die aan je eisen voldoen.

Nulla tenaci invia est via

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __nina, Brandje_04, ComscoreBot, Corien_, dandy123, Desty, Diddykong, DotBot, Forbiddenpie, lideli, liesje_rosa, M_D_H, Marcella, meniekske, Niwla, Noukie123, Pferdchen, Rinkex, Roosje01, spiritfleur, spookyskippy, tjee en 184 bezoekers